19.4 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Andrew Lloyd Webber: “Η Τέχνη ψυχαγωγεί αλλά υποχρεούται και να συντηρεί…”

Ο κορυφαίος Άγγλος παραγωγός και πατριάρχης του σύγχρονου μιούζικαλ, Andrew Lloyd Webber,  κατανοώντας την δυσκαμψία που έχει επιφέρει η πανδημία στα πολιτιστικά δρώμενα παγκοσμίως, και ως άνθρωπος που γνωρίζει πολύ καλά το χώρο της πολιτιστικής αγοράς, δηλώνει ρητά πως «είναι αδύνατον τα θέατρα να λειτουργήσουν με κοινωνικές αποστάσεις, καθώς αυτό δεν είναι οικονομικά υποφερτό»!

Γράφει η Μαρίνα Ντέκα

Μια απάντηση, που έρχεται και κουμπώνει στην προσωπική αγανάκτηση κάθε επαγγελματία που γνωρίζει καλά το χώρο της τέχνης, και το πώς αυτός μπορεί να λειτουργήσει αποδοτικά και σωστά.


Τη στιγμή, λοιπόν, που πολλοί ιδιοκτήτες θεάτρων στην Αγγλία ετοιμάζονται να ανοίξουν αυλαία, στα πλαίσια της νέας επανεκκίνησης της αγοράς, ο Andrew Lloyd Webber, με αφορμή τις επερχόμενες δοκιμαστικές παραστάσεις του στο London Palladium,  αποκαλύπτει το δικό του σχέδιο, για τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει μία παράσταση με ασφάλεια, για το κοινό και τους υπαλλήλους. 

Στο προγραμματισμένο mock show της Πέμπτης, με πρωταγωνιστή τον τραγουδιστή Beverley Knight, θα τεθεί σε λειτουργία το νέο κυβερνητικό πιλοτικό πρόγραμμα προστασίας, το οποίο, αν επιτύχει, θα επιτρέψει την εκ νέου έναρξη των χώρων από την 1η Αυγούστου.

Ο Lloyd-Webber, περιγράφοντας τη νέα του στρατηγική για την ασφάλεια ενάντια του Covid στο BBC, είπε ότι θα υπάρχουν σαρωτές θερμοκρασίας που θα αντιστοιχούν στο κάθε πρόσωπο από τα μέλη του κοινού, προειδοποιώντας έτσι τους εργαζόμενους για όσους ενδέχεται να έχουν τον ιό. 

Συγκεκριμένα, o παραγωγός των Cats, Phantom of the Opera και τόσων άλλων μεγάλων  επιτυχιών, αποκάλυψε ότι ο χώρος θα χρησιμοποιεί επίσης ένα «πολύ θεατρικό» μηχάνημα, το οποίο θα κυκλοφορεί ανά διαστήματα, απελευθερώνοντας ένα αντι-ιικό σπρέι εισαγόμενο από την Κορέα, όπου χρησιμοποιείται στα θέατρα που είναι ανοιχτά και γεμάτα. 

Andrew Lloyd Webber: "Η Τέχνη ψυχαγωγεί αλλά υποχρεούται και να συντηρεί..."

Ωστόσο, ο Lloyd Webber καταδικάζοντας την απόφαση-καθοδήγηση της κυβέρνησης για χώρους καλλιτεχνικών παραστάσεων με μειωμένο αριθμό κοινού, επισημαίνει πως ένα θέατρο χρειάζεται χωρητικότητα 65 τοις εκατό, ενώ μία μουσική παράσταση ακόμη περισσότερο, πριν αρχίσει να ξεπληρώνει το οτιδήποτε. Άρα δεν τίθεται μόνο το θέμα κέρδους αλλά και της στοιχειώδους βιωσιμότητας.

Ο 72χρονος παραγωγός πιστεύει ότι, αν το νέο του σχέδιο για την προστασία από τον ιό, που περιλαμβάνει αυστηρό και καθημερινό έλεγχο, λειτουργήσει στο Palladium, θα είναι μια απόδειξη ότι μπορεί να λειτουργήσει σε κάθε χώρο. Στηρίζοντας έτσι την πεποίθηση ότι με πολύ βασικά μέτρα, είναι δυνατό να ανοίξουν ξανά χώροι και αίθουσες συναυλιών χωρίς κοινωνικές αποστάσεις.

Τα σχέδια ασφαλείας του μεγάλου παραγωγού, έρχονται να δώσουν ελπίδα σε πολλούς θεατρικούς χώρους του Ηνωμένου Βασιλείου, που προετοιμάζονται να ανοίξουν ξανά την 1η Αυγούστου. Φυσικά, την ημερομηνία έναρξης των πολιτιστικών δρώμενων της Αγγλίας, ακολουθεί και η ανακοίνωση ενός υψηλού πακέτου χρηματοδότησης, έκτακτης ανάγκης, ύψους 1,7 δισεκατομμυρίων λιρών, το οποίο υπόσχεται να προσφέρει οικονομική ανακούφιση σε ιδρύματα τέχνης σε ολόκληρη τη χώρα.

Ο αγώνας για τη διάσωση της τέχνης είναι και θα συνεχίσει να είναι μεγάλος. Ο Lloyd Webber καθώς και πολλές άλλες φωνές καλλιτεχνών ανά τον κόσμο, διεκδικούν, σαν σύγχρονοι επαναστάτες, την απελευθέρωση του αιχμάλωτου χώρου τους! 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ YOUFLY.COM ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

Μαρίνα Ντέκα
Μαρίνα Ντέκα
Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Αγρίνιο, όπου αποφοίτησα από το Μουσικό Σχολείο και συνέχισα τις σπουδές μου στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, στο τμήμα της Κλασικής Φιλολογίας. Η μουσική παιδεία από μικρή ηλικία οδήγησε σε μία έμφυτη αγάπη προς την τέχνη, με σεβασμό σε οποιαδήποτε καλλιτεχνική μορφή και προσέγγιση. Το πάθος μου, λοιπόν, για τα πράγματα που αγαπώ, λειτουργεί ως πολλαπλασιαστής του ελεύθερου χρόνου μου. Έτσι, παρά τις αρκετές ώρες εργασίας, με κάποιο μαγικό τρόπο τα προλαβαίνω σχεδόν όλα: παρακολουθώ θέατρο, σινεμά, μουσική και η μεγάλη μου αδυναμία είναι οι βραδινές βόλτες στο κέντρο της πόλης. Αυτή η ιδιότητα του περιπατητή-παρατηρητή αποτελεί, μάλλον, και το όπλο της δημιουργικότητάς μου.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ