Αγαπημένες ελληνικές ταινίες του κλασικού κινηματογράφου, που κανείς δεν πρόσεξε σκηνοθετικά λάθη!
Δεν χορταίνουμε να τις βλέπουμε ξανά και ξανά, έχοντας μάθει πλέον απέξω και ανακατωτά όλες τις ατάκες και τις σκηνές.
Όμως όσο καλά διαβασμένοι και αν νομίζουμε ότι είμαστε, λίγοι από εμάς καταφέραμε να παρατηρήσουμε παραλήψεις, απρόοπτα και απροσεξίες που πέρασαν απαρατήρητες ακόμα και από το έμπειρο μάτι σκηνοθετών και κινηματογραφιστών.
Όπως τα πέντε χαρακτηριστικά παραδείγματα, τα πέντε σκηνοθετικά λάθη δηλαδή σε ελληνικές ταινίες που ακολουθούν αμέσως παρακάτω:
Τα Κίτρινα Γάντια
Βλέπουμε ότι σε όλες τις σκηνές η πινακίδα του αυτοκινήτου του Ορέστη (Νίκου Σταυρίδη) έχει αριθμό 38646. Ωστόσο, στη σκηνή του καφενείου που κάνουν στάση για να αλλάξουν το λάστιχο, η πινακίδα έχει άλλον αριθμό 91364.
Η Θεία από το Σικάγο
Η Γκέλυ Μαυροπούλου βρίσκεται στο μπαλκόνι με τη θεία της (Γεωργία Βασιλειάδου) και ετοιμάζονται να πετάξουν το περιβόητη κανάτι στα πόδια του μελλοντικού γαμπρού. Όπως βλέπουμε σε αυτή τη σκηνή η ηθοποιός έχει τη φράντζα των μαλλιών της τραβηγμένη πίσω. Όταν όμως κατεβαίνει για να ζητήσει συγγνώμη στον γαμπρό, το χτένισμα έχει αλλάξει και οι αφέλειες πέφτουν στο μέτωπό της.
Η δε Γυνή να Φοβήται τον Άνδρα
Στην τελευταία σκηνή της ταινίας όταν πέφτει το δοκάρι του σπιτιού η Ελενίτσα (Μάρω Κοντού) φοράει ένα ζευγάρι σκουλαρίκια πέρλες. Βγαίνοντας από το σπίτι στους δρόμους της Πλάκας η πέρλες έχουν εξαφανιστεί από τα αυτιά της.
Οι Σφαίρες δεν Γυρίζουν Πίσω
Στην πρώτη σκηνοθετική δουλειά του Νίκου Φώσκολου το 1967, βλέπουμε τον Κώστα Καζάκο στις ίδιες σκηνές να εμφανίζεται πότε με μούσι πολλών ημερών και πότε ξυρισμένος.
Η Βίλα των Οργίων
Πόσοι από εσάς άραγε προσέξατε ότι όταν η αστυνομία συλλαμβάνει επ’ αυτοφώρω τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και τη Μέλπω Ζαροκώστα είναι βράδυ, ωστόσο τους μεταφέρουν στο αστυνομικό τμήμα στο φως της ημέρας;
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ YOUFLY.COM ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ.