21.9 C
Athens
Τρίτη, 21 Μαΐου, 2024

TV Queen – OPEN: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει κριτική για το νέο ριάλιτι «TV Queen», που έκανε χθες πρεμιέρα στο OPEN.

Ότι και να γράψω για την πρεμιέρα του TV Queen είναι τόσο λίγο

tv queen

Όταν είχα δει το διαφημιστικό τρέιλερ του καινούριου ριάλιτι με τίτλο TV Queen είχα θυμώσει γιατί αυτό που έδειχνε ότι θα είναι η εκπομπή ή μάλλον γι’ αυτό που έδειχνε πως θα είναι οι διαγωνιζόμενες και είχα γράψει πως θα έπρεπε να διαμαρτυρηθούν ι ίδιες οι παρουσιάστριες των εκπομπών στην ελληνική τηλεόραση που τις εκθέτει αλλά και η ίδια η Ιωάννα Μαλέσκου που καταλάβαινα πως δέχτηκε να κάνει μια εκπομπή που εκθέτει ανθρώπους που στην ουσία κάνουν τη δική τους δουλειά. Φυσικά ήμουν αλλού ξημερωμένος γιατί στην πραγματικότητα αυτό που είδα έκανε το τρέιλερ να φαντάζει σαν λαμπερό μιούζικαλ του Χόλυγουντ. Νομίζω πως ότι και να γράψω για την πρεμιέρα του TV Queen είναι τόσο λίγο…. Πόσο λίγο… πόσο λίγο με αγαπούσες… όπως έλεγε και ένα τραγουδάκι πριν 65 χρόνια…

Το TV Queen είναι ένα ριάλιτι που αντί να τρέχουν σε εξωτικά νησιά και να παριστάνουν τους αθλητικούς εφήβους κάνοντας αθλοπαιδιές δημοτικού σχολείου ή να λυσσάνε για να βρουν γαμπρό κάποιες ανύπαντρες, κάποιες προσπαθούν απεγνωσμένα να βγουν νικήτριες για να γίνουν παρουσιάστριες σε τηλεοπτικές εκπομπές.

Για όλες τις δουλειές πρέπει να διαβάσεις, να μελετήσεις να ενημερωθείς. Όλες οι δουλειές όμως χρειάζονται ταλέντο και κλίση προς αυτές. Βέβαια αν είναι να γίνεις γιατρός χρειάζεται πολύ διάβασμα, ενώ ας πούμε χρειάζεται να διαβάσεις και να καλλιεργηθείς αν θες να γίνεις τραγουδιστής και το όνειρο σου είναι να γίνεις κάτι καλύτερο από την κατηγορία Λευτέρης Πανταζής. Αυτή λοιπόν η εκπομπή το TV Queen είναι ένα ριάλιτι που έχει σκοπό να βγάλει αστέρια στον χώρο της παρουσίασης των τηλεοπτικών εκπομπών.  Στην ουσία δεν έχει κάτσει ποτέ κανείς να σκεφτεί ποιοι  πρέπει να είναι οι κώδικες για να είναι κανείς καλός σε κάτι τέτοιο ώστε να τους βάλει κάτω και να τους διδάξει – Ή ΝΑ τους αποφύγει-. Το να είσαι παρουσιάστρια εκπομπών στην τηλεόραση κάποτε ήταν μια ειδικότητα για δημοσιογράφος -τώρα πια αυτές που γίνονται παρουσιάστριες στην τηλεόραση δηλώνουν δημοσιογράφοι αλλά δημοσιογράφοι δεν είναι-. Όπως και να έχει πάντως, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο το TV Queen ξεκίνησε χθες το βράδυ, κράτησε πέντε ώρες περίπου και φυσικά ενδεχομένως να θέλετε μια γνώμη…. Αυτή που θα σας πω…

Η απίστευτη αμηχανία της κριτικής επιτροπής

tv queen

Πριν απ’ όλα να πω πως δεν έχω ξαναδεί κριτική επιτροπή σε μια εκπομπή ριάλιτι ή άλλη που να βγάζουν όλοι μια απίστευτη αμηχανία μπροστά σε αυτά που βλέπανε και καλούνταν να σχολιάσουν. Αμηχανία που έβγαινε και στις κινήσεις του σώματος και του προσώπου, στα λόγια τους, στον τόνο της φωνής τους, στη ματιά τους πάνω απ’ όλα. Φαινόταν καθαρά πως μάλλον δεν περίμεναν τα πράγματα να είναι στο συγκεκριμένο επίπεδο που εξελισσόταν μπροστά τους με τρομακτικό τρόπο γιατί εδώ που τα λέμε να πας σε μια κριτική επιτροπή και να παρουσιαστούν μια σειρά από διαγωνιζόμενες, η μία χειρότερη από την άλλη σε επίπεδο νηπιαγωγείου σαν κοριτσάκια που παριστάνουν τους μεγάλους μεταξύ τους στα παιδικά πάρτι, αυτό δεν αντέχεται εύκολα  πολύ περισσότερο όταν πρέπει στοιχειωδώς να τους δώσεις μια απάντηση που να μην τις προσβάλλει, γιατί δεν είναι κάποιες που αξίζει να τις βρίσεις, πιο πολύ τις λυπάσαι, αλλά και από την άλλη όφειλαν να κρατήσουν, οι κριτές εννοώ, ένα επίπεδο σε αυτά που λένε για να μην γίνου ρεζίλι.

Η Κατερίνα Γκαγκάκη, ο Τάσος Τρύφωνος και ο Παντελής Τουτουντζής φαινόταν καθαρά πως μάλλον δεν είχαν φανταστεί ακριβώς που και τι πήγαιναν να κάνουν και αυτή η αμηχανία έως και δυσφορία τους έβγαινε ακόμα περισσότερο όταν δεν μιλούσαν και το πλάνο ήταν γενικό και εσύ σαν θεατής τους κοιτούσες και έβλεπες τη στάση του σώματος, του κεφαλιού ή με τι ασχολούνταν. Όταν έπρεπε να μιλήσουν, από εμπειρία κάτι κατάφερναν να πουν, αλλά όταν ήταν η σειρά των άλλων τότε έβγαινε αυτή η εικόνα από αυτούς. Σε αυτό το επίπεδο η μόνη που διασώθηκε ήταν Έλενα Χριστοπούλου, στη για μένα καλύτερη εμφάνισή της στην τηλεόραση η οποία φαίνεται καθαρά πως είπε εδώ που ήρθα πρέπει να είμαι αυτό. Χτύπησε το πόδι στο πάτωμα, χτύπησε το χέρι στο τραπέζι, σκλήρυνε όλα τα χαρακτηριστικά της ακόμα και τη φωνή της και ήταν μια ευγενικά ειλικρινής κατορθώνοντας την αμηχανία για το γενικό επίπεδο τουλάχιστον να την κρύψει έως ένα σημείο.

Ο Αντρέας Μικρούτσικος προτίμησε να βγάλει μια ευγενική εικόνα

Από την άλλη ο Αντρέας Μικρούτσικος και όσο ήταν στο στούντιο με τους κριτές και όσο ήταν στη σχολή προτίμησε να βγάλει μια ευγενική και γλυκιά εικόνα «καλού μπαμπά» ή και «καλού παππού» και αυτό το τελευταίο δεν το λέω λόγω ηλικίας και να βοηθήσει όλους όσους είχαν πάει μέχρι εκεί να κάνουν αυτήν την εκπομπή, εκτός ίσως από τους κριτές που αποφάσισε να τους απαντά όταν έβλεπε ότι το πράγμα από αυτούς ξέφευγε – αλλά πως να μην ξεφύγει….

Οι διαγωνιζόμενες

tv queen

Τα κορίτσια που είχαν πάει για να διαγωνιστούν, ήταν πραγματικά το ένα χειρότερο από το άλλο και όχι όπως είχε συζητηθεί στην πιάτσα που έλεγαν πολλοί πως είχαν διαλέξει τις χειρότερες των χειροτέρων, αλλά σε επίπεδο «πεζοδρομίου», «ηθικής», ενδεχομένως και «αλητείας» όχι κάθε άλλο. Κάτι κοριτσάκια ήταν που θέλανε να γίνουν παρουσιάστριες στην τηλεόραση. Το επίπεδο τους καλύτερα να μην το συζητήσουμε, από μόρφωση, καλλιέργεια κλπ, γιατί εκεί χάνεται ο έλεγχος – μου αρέσει ότι κάποιες από αυτές σπουδάζουν και ψυχολογία – ποιος ακριβώς θα πήγαινε σοβαρά να δει τις συγκεκριμένες για ψυχολογικά προβλήματά του;

Από μορφωτικό επίπεδο κλπ ας μην το συζητήσουμε καλύτερα, η δε λέξη καλλιέργεια είχε φύγει χτες από αυτήν την εκπομπή και είχε πάει στον θεσσαλικό κάμπο της καλλιέργειας αν έχουν βέβαια συνέλθει τα χωράφια από τις πλημμύρες.

Το πιο βασικό όμως απ’ όλα είναι πως κάποιες από αυτές ήταν λίγο περισσότερο ή λίγο λιγότερο όμορφες, αλλά καμία δεν σε γοήτευε και ως γνωστόν η γοητεία είναι το πιο σημαντικό. Καμία δεν είχε αυτό που λέμε την προσωπικότητα, τη δύναμη στον λόγο, για να σε κάνει να πεις να αυτή εκεί ξεχωρίζει. Θα μου πεις είχαν το τρακ τους, το πρόβλημά τους… Και όμως μην το λέτε αυτό. Πριν 33 χρόνια όταν πέρασε μπροστά μου μαζί με άλλα 150 μοντέλα η Ελένη Μενεγάκη, νεαρό κοριτσάκι, αμέσως γύρισα το κεφάλι και την πρόσεξα. Ακόμα και όταν δεν υπάρχει πείρα, η γοητεία και ο «αέρας» που λένε σε κάνει να γυρίσεις να κοιτάξεις κάποιον.

Όσο όλες αυτές μάλιστα ήταν στο στούντιο και προσπαθούσαν να παραστήσουν τις ταλαντούχες, η αμηχανία πήγαινε και ερχότανε. Όταν μπήκαν όμως στη σχολή εκεί προσπάθησαν απεγνωσμένα παίξουν το συνηθισμένο και γνωστό πια παιχνίδι του συμμετέχοντος σε ριάλιτι, δηλαδή να ισορροπήσουν ανάμεσα  στη γλυκιά, καλοσυνάτη κοπελίτσα και στη σκύλα. Φυσικά απέτυχαν και στα δυο. Παρόλο που εκεί πια ο Αντρέας Μικρούτσικος έκανε πραγματικά ότι μπορούσε για να σώσει τα άσωστα.

Ιωάννα Μαλέσκου – Μια χλωμή αντιγραφή της Κατερίνας Καινούργιου

tv queen

Η κυρία Μαλέσκου στο ρόλο της παρουσιάστριας είναι ότι έχω δει μέχρι τώρα από την κυρία Μαλέσκου στον ρόλο της παρουσιάστριας. Δηλαδή τίποτα. Κατά καιρούς έχω ακούσει να την στολίζουν με διάφορα κομπλιμέντα, ότι είναι όμορφη, σέξι. γοητευτική, ξέρει καλά ελληνικά κλπ κλπ, αλλά εγώ το μόνο που έχω δει από αυτήν στην τηλεόραση είναι μια χλωμή αντιγραφή της Κατερίνας Καινούργιου. Ίσως δεν της έχουν δοθεί οι κατάλληλες ευκαιρίες ακόμα. Από την άλλη κάτι θα φαινόταν ξεχωριστό και επίσης από την άλλη είναι πολύ ωραίο αν επιλέγει να παρουσιάζει εκπομπές σαν αυτή, τι περιμένεις… Αν το δεις βέβαια από μια άλλη άποψη -για να το αντιμετωπίσουμε και εμείς με λίγο χιούμορ το όλο θέμα ίσως για αυτήν την εκπομπή είναι η ιδανική παρουσιάστρια, γιατί μόνο έτσι θα μπορούσε να πειστεί και ο κόσμος που το βλέπει αλλά και οι υπόλοιπες διαγωνιζόμενες, ότι ναι ο καθένας θα μπορούσε να γίνει παρουσιαστής σε τηλεοπτική εκπομπή.

Όλο αυτό συνέβαινε σε ένα μικρό πλατό πρόχειρα αλλά όχι κακόγουστα σκηνογραφημένο και φωτισμένο και όσον αφορά το κεντρικό πλατό και όσον αφορά την ας πούμε σχολή.

Κάποια στιγμή έχοντας προχωρήσει πολύ η εκπομπή ακούστηκε από το κοντρόλ της εκπομπής και η φωνή του Κοκλώνη, ο οποίος είναι παραγωγός του ριάλιτι. Ε, μέσα στη νύχτα και ειδικά μετά τα μεσάνυχτα πολλά αγριευτικά μπορεί να συμβούν…….

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
67,100ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,220ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ