17.3 C
Athens
Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Eurovision: Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για τον αποκλεισμό της Ελλάδας

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για την ελληνική συμμετοχή στον Β’ Ημιτελικό του διαγωνισμού της Eurovision 2023.

Το να πει κανείς «ήμουν σίγουρος», ή «εγώ σας τα έλεγα», ή να θριαμβολογήσει σε μια καταστροφή με πρωταγωνιστή ένα 16χρονο είναι το εύκολο θα έλεγα και το άνανδρο, αλλά το σίγουρο είναι πώς είναι το βολικό για όλους αυτούς που έχουν μερίδιο σε αυτήν την καταστροφή και ελπίζουν βέβαια πως ρίχνοντας το φταίξιμο στο φαινομενικά αθώο προσωπάκι του 16χρονου θα την βγάλουν καθαρή.

Γιατί επιλέχθηκε ο Κωνσταντίνος Ρήγος για τη σκηνική παρουσίαση;

Και καταρχήν πόσα λεφτά πήρε ο Κωνσταντίνος Ρήγος για να προσφέρει στην ελληνική συμμετοχή την απόλυτη σιγουριά της καταστροφής στην Eurovision του 2023; – το γράφω γιατί κυκλοφορούν φήμες για πάρα πολλά λεφτά και καλό είναι η ΕΡΤ να ξεκαθαρίσει τη θέση της-. Αν βέβαια αυτά τα πολλά λεφτά που ακούγονται μάθαινα ότι τα δώσανε σε ένα σημαντικό άνθρωπο του χορού, της σκηνοθεσίας, ή του τραγουδιού του εξωτερικού, δεν θα το συζήταγα. Ίσα ίσα. Επίσης στον Φωκά Ευαγγελινό αν άκουγα ότι του δώσανε τόσα λεφτά δεν θα έλεγα τίποτα. Ο Κωνσταντίνος Ρήγος όμως γιατί επιλέχτηκε να κάνει αυτή τη δουλειά; Με ποια ακριβώς εχέγγυα; Το ότι είναι διευθυντής του μπαλέτου της Λυρικής; Ας μην το συζητήσουμε αυτό το θέμα…

Τι δουλειά έκανε ακριβώς ο κύριος Ρήγος; Λέγεται χορογραφία ότι έβαλε το παιδάκι να πηγαίνει πέρα δώθε σαν να το έπιασε ο δάσκαλος αδιάβαστο, σε κάποιο σημείο να σηκώνεται στον αέρα και να σηκώνει τα δυο του πόδια πίσω; Αυτό δείχνει την αθωότητα του ανήλικου, ας πούμε; Τι ότι μπέρδεψε τα γράμματα από όλες τις γλώσσες στις λέξεις που προβάλλονταν πίσω από τον Βερνίκο και τα τεράστια γκρο πλαν του που καιγόντουσαν; Μα για να βασιστείς σε ένα γκρο πλαν, πρέπει το γκρο πλαν να φιλοξενεί το πρόσωπο ενός σταρ, όχι κάποιου χωρίς καμία μαγνητική δύναμη. Εδώ όλοι βασίστηκαν στο ότι ένα 16χρονο καταρχήν έχει κερδίσει το παιχνίδι με τη γλυκιά αθωότητα της εφηβείας του, -το παιδί βέβαια όμως απ’ ότι φαίνεται στις συνεντεύξεις που είχε δώσει κλπ κλπ ήδη είχε καβαλήσει το καλάμι, μπορεί βέβαια να είναι και ο τρόπος που έχει μεγαλώσει κλπ κλπ δεν ξέρω, πάντως ένα ευγενικό σεμνό παιδί από την αρχή δεν φαινόταν να είναι και η κάμερα μεγεθύνει τα προτερήματα, αλλά και τα ελαττώματα και στην Ευρώπη τα πιάνουν κάτι τέτοια-. Επιπλέον σε αυτήν την τίποτα σκηνική παρουσίαση να προσθέσουμε και τα ρούχα που κάποιος αποφάσισε να του φορέσει, που το έκαναν ακόμα πιο εξαφανισμένο. Αλήθεια πρόσεξε κανείς ότι αυτό είναι ένα τραγούδι που έχει βασικά ψηλές και χαμηλές νότες και το παιδί δεν έχει ούτε ψηλές, ούτε χαμηλές νότες;

Αν και δεν σχολιάζω ποτέ στην καριέρα μου τέτοια πράγματα, θα ήθελα να μάθω πάντως πόσα χρήματα πήρε ο Κωνσταντίνος Ρήγος για όλο αυτό, γιατί η παρουσία του πλέον στην πολιτιστική σκηνή αυτής της χώρας είτε αυτό λέγεται μοντέρνος χορός, είτε το μπαλέτο της Λυρικής Σκηνής, είτε η Eurovision, είτε τα μπουζούκια που κατά καιρούς έχει περάσει και όλα αυτά χωρίς να διαθέτει το ταλέντο ή την καλλιέργεια του Παπαϊωάννου, φοβάμαι πως είναι σκάνδαλο. Και εδώ το πόσα λεφτά πήρε και τα ποσά που ακούγονται δεν είναι σχόλιο κιτρινισμού, ε;…

ελληνική συμμετοχή Eurovision 2023

Η παρουσίαση

Η παρουσίαση των δυο κυριών επιεικώς ήταν χάλια, αλλά εδώ πραγματικά δεν φταίνε αυτές. Το ποιος τους έδωσε αυτήν την ευκαιρία και αυτό το δικαίωμα να είναι εκεί δεν είναι δικό τους φταίξιμο.

Έχει πολλά πράγματα η ΕΡΤ να επιδείξει προς το καλό τα τελευταία χρόνια, αλλά και άλλα τόσα που είναι πραγματικά να ντρέπεσαι.

Από την άλλη η Κύπρος είχε πραγματικά μια εκρηκτική παρουσίαση πάνω στη σκηνή και δεν λέμε εκρηκτική γιατί απλώς είχαν φωτιές πάνω στη σκηνή αλλά γιατί αυτός που την έφταιξε ήξερε να παρουσιάζει κάποιον σαν σταρ. Αλλά τι λέμε τώρα; Όλες οι χώρες είχαν λίγο έως πολύ καταπληκτικές σκηνικές παρουσιάσεις ακόμα και η Αλβανία και δεν το λέω υποτιμητικά το ακόμα και η Αλβανία, αλλά όλοι ήταν καλύτεροι από εμάς. Το μόνο που ήταν χειρότερο από την ελληνική συμμετοχή, ήταν τα ρούχα των δύο παρουσιαστριών του χθεσινού ημιτελικού…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ