14.9 C
Athens
Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Πετρόπουλος vs Αργυράκη, οι εκπομπές για το Light vs Μικρούτσικος και οι Ράδιο Αρβύλα

Θεατρική «Εισβολή»

Δηλαδή, ως κίνηση η «εισβολή» του Δημήτρη Πετρόπουλου την ώρα που η Ναταλία Αργυράκη μιλούσε στις κάμερες, μόνο εμένα έκανε να νιώσω άβολα ως ξεκάθαρα παρεμβατική; Τώρα θα μου πείτε, «παρεμβατική» σε τι; Μα, σε μια συμφωνημένη συνθήκη κατά την οποία ένας άνθρωπος με δημόσιο λόγο ανταποκρινόμενος σε κάλεσμα που καλύπτεται από κάμερες ερωτάται για την αφορμή της παρουσίας του εκεί και με την ευκαιρία σχολιάζει και θέματα της τηλεοπτικής – και όχι μόνο – επικαιρότητας. Μαλακία κι άκυρο, θα μου πείτε; Συμφωνώ. Παρόλα αυτά, συνθήκη συμφωνημένη που διακόπτεται βίαια σε κοινή θέα.

Το Δίκιο του κου Πετρόπουλου

Σα να σας ακούω, αδέλφια: Τι δουλειά έχει να συζητιέται στα όρθια το «βρακί τ’Ουγγαρέζου», όταν ένας άνθρωπος είναι καλεσμένος για να τιμήσει μια πρεμιέρα; Στο ίδιο σκεπτικό, οι κάμερες των εκπομπών έχουν κληθεί για τη δημοσιότητα-διαφήμιση μιας θεατρικής παράστασης… Όχι για να ρωτούν σα να διαγωνίζονται στη «Μάχη Της Πιο Άσχετης Με Την Παράσταση Ερώτησης».

Ο Τσελέμπριτυ με τον δημοσιογράφο λοιπόν, στο περιθώριο της πρεμιέρας «στήνουν ένα παραμάγαζο» και σ’αυτό έχει δίκιο ο κύριος Πετρόπουλος. Έτσι – στην ουσία της – είναι αγαθή η πρόθεση του ηθοποιού και κατάντια η κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στα φουαγιέ των θεάτρων να θυμίζουν πάγκους μικρο-πωλητών έξω από Ναό σε πανήγυρη. Άσε που οι έμποροι δε νοιάζονται καν για τον Άγιο που γιορτάζει, παρά μόνο για να πουλήσουν την πραμάτεια τους. Σωστό το κίνητρο του αγανακτισμένου ηθοποιού, λοιπόν. Ισχύει όμως το ίδιο και για τον τρόπο που επέλεξε να το εκφράσει και μάλιστα, δημόσια;

Το «Κρίμα» Της Ναταλίας

Δε μ’άρεσε η «μπούκα» του ανδρός την ώρα που μιλούσε η Ναταλία στις κάμερες και μάλιστα από άνθρωπο του Πνεύματος – τη βρήκα οριακά, βίαιη. Και αναφέρομαι στην πρακτική, αδέλφια. Με ξένισε, με τρόμαξε και με θύμωσε. Εγώ, σας επαναλαμβάνω πως αυτό που συμβαίνει στα καλέσματα είναι λάθος – ειδικά σ’ένα χώρο ιερό, όπως το θέατρο.

Καλώς, ή κακώς όμως, αφορά μια συνθήκη όπου τα τρία μέρη (δημοσιογράφος-καλεσμένος πρεμιέρας-κι εσείς) συναινούν. Ποιόν σκοπό εξυπηρετεί το να εισβάλεις μπροστά στις κάμερες, κάνοντας όλους μας να σαστίσουμε για να τη «διαρρήξεις» με κρότο; Σε νοιάζει το εγνωσμένο δίκιο σου, ή το «μπούγιο»;

Η «Ώρα του Πρωθυπουργού»

Δεν αναφέρθηκα καν στη δύσκολη θέση που ήρθε ξαφνικά μια κυρία να δικαιολογηθεί για ένα ολόκληρο σύστημα που έχει εκτροχιαστεί. Ούτε θα μιλήσω γι’αυτή τη «δε σας ξέρω» επιδημία που μας έχει κάνει όλους «Χρυσούλα Διαβάτη». Αφού δεν την ξέρετε, από που απορρέει το θάρρος να μπουκάρετε στο πλάνο την ώρα που μιλάει; Και αν την ξέρατε, τι θα κάνατε δηλαδή; Θα τη μπουγελώνατε #ξερωγώ;

Πριν, ή μετά και «εκτός αέρα» μπορείς να το εξηγήσεις ήρεμα σε γνωστούς κι αγνώστους ζητώντας τους να συνετιστούν. Γιατί έχεις δίκιο και γιατί σε νοιάζει το αποτέλεσμα – να σταματήσεις αυτό το καραγκιοζιλίκι στο Θέατρο που αγαπάς και σέβεσαι – όχι να ξεκινήσεις ένα καινούριο. Όλα τα άλλα είναι εκρήξεις που δεν τιμούν κανέναν, δε συνάδουν με τίποτε πνευματικό, εξισώνουν το ατόπημα μ’εκείνον που το επισημαίνει και αφήνουν περιθώρια για υπόνοιες εντυπωσιασμού…

Επαναναλαμβάνω πως, είμαι σίγουρος για την αγαθή πρόθεση του ηθοποιού. Όπως είμαι βέβαιος ότι η Ναταλία ήθελε «ν’ανοίξει η γη να την καταπιεί». Κι εμείς όμως που το είδαμε, δε ζοριστήκαμε λιγότερο. Εκ του αποτελέσματος λοιπόν, το δίκιο επιδιώχθηκε με λάθος τρόπο και με περιττή αγανάκτηση για δημόσιο συμβάν. Άλλωστε, δεν πρόκειται όντως για τον Πρωθυπουργό. Ένας ρόλος ήταν…

«Κουμπώνουμε» τραγουδάρα που φτιάχνει τη διάθεση: «Έχω Ξεχάσει Τι Πίνω» απ’τους Alcatrash και ξεκινάμε τα σημερινά #Reminders, αδέλφια…

Reminders – Τεταρτιάτικα, να θυμάμαι:

  • ότι η αγαπημένη μου Σάσα Σταμάτη στις δηλώσεις που κάναμε παρέα με αφορμή την κυκλοφορία του καινούριου βιβλίου της Αργυρούς Μπαρμπαρήγου και του Τάσου Παπαλαζάρου «Από Στόμα σε Στόμα» είπε κάτι συγκινητικό για μένα και κάτι χαριτωμένο. Όλες οι εκπομπές έπαιξαν και τα δύο. Το «Το Πρωινό» απ’την άλλη, επέλεξε μόνο το χαριτωμένο με τον παρουσιαστή να «εντοπίζει» (πάλι) το όνομά του (και σ’αυτές) τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.
  • ότι το «Το Πρωινό» προβάλλει φουλ Light. Από εκεί που «βρίζονταν» έχουν γίνει αδελφοποιημένοι «κολλητοί».
  • ότι επίσης, στην πρωινή εκπομπή του ANT1 είχαν αποκλειστικά τον κολλητό-τράπερ να «τη λέει» στην εκποπή της Σίσσυς Χρηστίδου, ότι την Κυριακή έκανε νούμερα στην πλάτη του.
  • ότι στο ίδιο σκεπτικό το «Fay’s Time» προέβαλε «ατόφια» την άποψη της Νανάς Παλαιτσάκη απ’το «Mega Καλημέρα» την ίδια μέρα, όπου η έμπειρη συνεργάτιδα της Ελεονώρας Μελέτη χαρακτήρισε ντροπή κι απαράδεκτο αυτό που έκαναν στον Μικρούτσικο (να του «πετάξουν» στον «αέρα» τον Light να τον προσβάλλει με τους χειρότερους χαρακτηρισμούς). Η Νανά μάλιστα, διετύπωσε ειδική μομφή στην αρχισυνταξία της «Σούπερ Κατερίνα» που φυσικά, «έπαιξε» επίσης, στο «Fay’s Time».
  • ότι παρεμπιπτόντως, αν δεν ρωτήθηκε ο Ανδρέας Μικρούτσικος απ’τους συνεργάτες της εκπομπής στην οποία συμμετέχει για το αν είναι ok να «παίξουν» τις δηλώσεις του Light, όπου «τον περνά γενναιές δεκατέσσερις», τότε συμφωνώ με τη Νανά. Το αν ο Ανδρέας «προτιμά» να φανεί η αυθόρμητη αντίδρασή του είναι κάτι ξεχωριστό και ανεξάρτητο της ευθύνης της ομάδας του. Είναι περισσότερο θέμα fair-play, παρά συναδελφικότητας.
  • ότι συμπερασματικά, κάποιος κακεντρεχής θα μπορούσε στη «θολούρα» του να συμπεράνει ότι το «Το Πρωινό» αναπαράγει τον Light να «τη λέει» στη Σίσσυ και το «Fay’s Time» τη Νανά να μέμφεται την ομάδα της Κατερίνας Κανούργιου (μπορεί και λίγο την ίδια): Ωραία, απαλή κι αναίμακτη μέθοδος «Τό ‘πα εγώ στο σκύλο μου κι ο σκύλος στην ουρά του» – Άχαστο
  • ότι μάλλον, το φάουλ με τη συνέντευξη της Φαίης στη «Σούπερ Κατερίνα» με «κοτσαρισμένα» στο πλάνο τα όχι ενθαρρυντικά ποσοστά τηλεθέασης της πρεμιέρας του «Fay’s Time» δεν έχει ξεχαστεί ακόμη…
  • ότι η εκπομπή «Μπαμπά-δες» της ΕΡΤ με τον Τάσο Ιορδανίδη φιλοξενεί αναπάντεχα ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και αποτελεί ευχάριστη έκπληξη που «με κρατάει» κάθε φορά.
  • ότι ο Γιώργος Λιάγκας απάντησε ξεκάθαρα στη Μιμή Ντενίση που έδωσε δίκιο στον Λάκη Λαζόπουλο για το ότι το «Το Πρωινό» το έχει παρακάνει με τον Στέφανο Κασσελάκη. Ο παρουσιαστής της είπε πως, αυτός (σ.σ. ο Κασσελάκης) βγαίνει έξω και πάει στο Μετρό (σ.σ. άρα, τα θέλει). Για να λάβει την απάντηση της αγαπημένης ηθοποιού, συγγραφέα και μεταφράστριας: Αποτελεί αυτό πολιτιστική πράξη; (σ.σ. για να «καλυφθεί» με τέτοια μανία από τα Μ.Μ.Ε). Ο παρουσιαστής τότε, κατέφυγε στο ασφαλές, όσο και ειλικρινές επιχείρημα πως ο νεοεκλεγείς αρχηγός του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. «πουλάει» και τον «θέλει ο κόσμος». Εντάξει είμαστε; Εντάξει είμαστε.
  • ότι εγώ δεν έχω καταλάβει γιατί ο Χάρης Λεμπιδάκης παραιτήθηκε για δεύτερη φορά απ’τη «Σούπερ Κατερίνα». Εσείς;
  • ότι ήξεραν όταν έπαιρναν τον Light, τη «φάση» του, τον τρόπο του και το πώς αντιμετωπίζει τα πράγματα ακριβώς (τα «μπουκέτα» στα Mad VMA είναι ακόμη νωπά στο μυαλό όλων). Για το ότι το «όπλο» τους στρέφεται ακόμη κι εναντίον των εκπομπών και των στελεχών της ίδιας της εταιρείας που του έδωσε περίοπτη θέση στο μεγαλύτερο prime-time project της δε φταίει κανείς άλλος πέραν της ίδιας της Barking Well.
  • ότι η μόνη εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ, εκτός της παραπάνω είναι πως η εταιρεία με την ανοχή της «προσφέρει θυσία στο “Βωμό του Light”» κάποια κομμάτια της για την προώθηση του Fame Story – το βρίσκω «τραβηγμένο» όμως…
  • 7 Νοεμβρίου έκαναν πρεμιέρα οι «Ράδιο Αρβύλα» (2 μήνες μετά από όλους μας, δηλαδή) και σάρωσαν κιόλας σε ποσοστά τηλεθέασης (αλήθειες μόνο). Στο τέλος, θα τους πληρώνει ο ΑΝΤ1 μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν – να μου το θυμηθείτε.
  • ότι υπάρχει πανελίστας που, “ακόμη δε βγήκε απ’τ’αυγό του” και ζήτησε να φιμωθεί ο Light… #έλαπαναγίαμ
  • ότι κρίνοντας απ’τις δηλώσεις της δημόσια, μπορώ να πω ότι η Ιωάννα Μαλέσκου δεν έχει πάρει κανένα απολύτως χαμπάρι απ’όσα συνέβησαν τις δύο σεζόν παρουσίας της σε εθνικής εμβέλειας κανάλι – καλά πήγε αυτό, δηλαδή.

Καλά Ζεστούγεννα

Ο Τάσος Αρνιακός είπε ότι θα πέσει λίγο η θερμοκρασία από τα μέσα Νοέμβρη, αδέλφια. Άντε γιατί, το χριστουγεννιάτικο δέντρο κι αιρ-κοντίσιον με 26 βαθμούς έξω κάνει κακό στην ψυχολογία μου. Τι είπα; Ρε, λέτε η ελληνικιά Σόουπιτς να αυτο-στόλιστηκε πριν την ώρα της, γι’αυτό να έχει χάσει κι αυτή την ψυχραμία της; Βαθύ και αλληγορικό, γι’αυτό «κλείνουμε» με χριστουγεννιάτικο να χαλαρώσουμε και ραντεβού την Κυριακή στα #FlyNews μας, αδέλφια: «Φέτος Τα Χριστούγεννα» λοιπόν, απ’τον φίλο μου το Στράτο:

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Δημήτρης Ουγγαρέζος
Δημήτρης Ουγγαρέζος
Γεννήθηκα στις 9 Φεβρουαρίου 1980 κατά τη 1 και 25’ το ξημέρωμα στην Αθήνα και κατάγομαι από την Κάλυμνο και το Καστελόριζο με προπάππου σφουγγαρά (όχι Σφουγγαρέζο - απ’το άλλο σόι) και παππού, ψάλτη. Το Mappes Show, αφού πέρασε απ’τον Ρυθμό 94.9, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, ανέλαβε την πρωινή ζώνη του νεοσύστατου My Radio 104.6! Παράλληλα - από το 2008 - δοκιμάζω μάταια (μπορεί και όχι) να τα καταφέρω στην τηλεόραση, ως παρουσιαστής στο Mad, Mega, ΑΝΤ1 και φέτος, ξανά στο Mega που με ανέδειξε. Μου λείψατε και χαίρομαι πολύ που οι διαδικτυακές συζητήσεις και οι αποψούλες μας θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, χωρίς λογοκρισία, στη γεμάτη όρεξη οικογένεια του YouFly.com (μπλέξανε οι άνθρωποι). Καλά μας, ταξίδια στα FlyΝews!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ