κολλάζ με βίσση βανδή πάολα ρουβά και κοκλώνη

Τηλεθέαση: Άννα Βίσση – Δέσποινα Βανδή εναντίον Πάολα – Σάκη Ρουβά

Το 42% του «Στα Δωσα Όλα» από τις Άννα Βίσση και Δέσποινα Βανδή και το 3% σε τηλεθέαση της «Όμορφης Πόλης», που τραγούδησε ο Σάκης Ρουβάς, παρέα με την Πάολα, το βράδυ του Σαββάτου.

Δεύτερη μέρα των Χριστουγέννων κι άπασα η επικράτεια περίμενε το ιστορικό ντουέτο από τις Άννα Βίσση με τη Δέσποινα Βανδή. Ο τελικός του J2US ξεκίνησε στις 20:00 το βράδυ και η απόλυτη σταρ έκανε την εμφάνιση της τα μεσάνυχτα τραγουδώντας… 12! Η τηλεθέαση έφτανε στο 42% και οι διθύραμβοι ξεκινούσαν… Υπήρξε όμως και η αντίπερα όχθη.

Άννα Βίσση Δέσποινα Βανδή ντούετο vs ρουβάς και πάολα τηλεθέαση

Η τηλεθέαση ανάμεσα σε Βανδή – Βίσση VS Ρουβάς – Πάολα

Στις 22:00 στην ΕΡΤ1 ξεκινούσε η εορταστική εκπομπή «Στα τραγούδια λέμε ναι» με τον Σάκη Ρουβά και την Πάολα να τραγουδάνε Μίκη Θεοδωράκη. Στη Δραπετσώνα … με την εξαιρετική φωνή της Λιζέτας Νικολάου.

Λιτή η Πάολα με μαύρο συντηρητικό κοστούμι σχεδόν αμακιγιάριστη, με πιασμένα τα μαλλιά της να ερμηνεύει ομολογουμένως εξαιρετικά το «Άσμα Ασμάτων». Με μαύρα και ο Σάκης Ρουβάς να τραγουδάει την «Όμορφη Πόλη» με σεμνότητα και σεβασμό. Ο Θέμης Αδαμαντίδης, ο Κώστας Χατζής τα αδέλφια Τσαχουρίδη με την ποντιακή λεβεντιά τους. Κι όλα αυτά… για ένα 3%.

Άτιμη τηλεθέαση που άλλους τους ανεβάζεις κι άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα! Και για να μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας η αλήθεια είναι μία. Εμείς το φιλοθεάμον κοινό … έχουμε επιλογή. Το ζεϊμπέκικο της Πάολας υπό το βλέμμα των ρεπόρτερς του Γιώργου Λιάνη, του Κώστα Χαρδαβέλλα και του Γιάννη Δημαρά είχε έναν συνδυασμό λεβεντιάς και… κομψότητας. Πώς καθορίστηκε, όμως, η τηλεθέαση ανάμεσα στους Βίσση – Βανδή και Ρουβάς – Πάολα;

Το κοινό προτίμησε το τσιφτετέλι της Δέσποινας Βανδή κατόπιν αιτήματος του Νίκου Καρβέλα, κι αυτό δεν είναι απαραίτητο κακό. Υπήρξε το περιθώριο της επιλογής κι αυτό είναι το σημαντικότερο. Δεν είναι λίγες οι φορές που κατηγορούμε την κρατική τηλεόραση για τα προγράμματά της, τον προγραμματισμό της τις στρατιές των υπαλλήλων της και τα χρήματα που πληρώνουμε στους λογαριασμούς. Όμως αυτός είναι ο προορισμός της να προσφέρει το διαφορετικό, το εκπαιδευτικό, το λεγόμενο ποιοτικό το όχι τόσο εύπεπτο.

Βισση Βανδή Κοκλώνης J2US Φωτογραφία από τον τελικό

Στόχος του τηλεθεατή; Να εκπαιδευτεί και να επιλέγει σωστά. Τώρα τι είναι σωστό και τι λάθος είναι μία μεγάλη συζήτηση χωρίς αρχή μέση και τέλος. Όχι δεν είναι λάθος το 42% σε τηλεθέαση, του ιστορικού ντουέτου από τις Άννα Βίσση και Δέσποινα Βανδή, ούτε είναι λάθος το 3% που έκαναν η Πάολα, ο Ρουβάς και ο Θέμης, που τραγούδησαν Θεοδωράκη.

Είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος. Του νομίσματος του τηλεθεατή.

Δείτε επίσης:

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς τη χρήση ενεργής πηγής (link), Youfly.com.

About Ελεάννα Τρυφίδου

Ελεάννα Τρυφίδου
Όταν ήμουν μικρή ήθελα να γίνω αρχαιολόγος, συγκεκριμένα ο θηλυκός Ιντιάνα Τζόουνς. Τελικά αποφασίσα να γίνω δημοσιογράφος γιατί φοβόμουν πολύ τα ζωύφια! Είχα την τεράστια τύχη να ξεκινήσω την καριερα μου σε μία ιστορική εφημερίδα την "Μεσημβρινή" το 1989 και την απόλυτη ευτυχία να έχω διευθύντρια την πρώτη ίσως και μοναδική μέχρι σήμερα γυναίκα διευθύντρια εφημερίδας την Κατερίνα Δασκαλάκη. Πίστευα πως ολη μου η ζωή θα ήταν τα διεθνή και οι εφημεριδες. Η τηλεόραση όμως είναι εξαιρετικά ελκυστική. Η ταχύτητά της σε γοητεύει και σε παρασύρει. Σήμερα μέτα από 31 χρόνια στη δουλειά δεν την αλλάζω. Δουλεύω, μοχθώ κάνω επιτυχίες, αποτυχίες, λάθη μέσα σ΄αυτή. Μαθαίνω και προχωρώ. Δεν θεωρώ την ψυχαγωγία κατώτερη της ενημέρωσης. Και θα μπορούσα ολόκληρη την επαγγελματική μου ζωή να την περάσω μέσα σ΄ένα control.