17.3 C
Athens
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024

The Masked Singer: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει την κριτική του για το show του ΣΚΑΪ, «The Masked Singer».

Το παιχνίδι λέγεται «The Masked Singer» και καταρχήν πραγματικά απορώ που δεν μεταφράζονται οι τίτλοι, πράγμα που δείχνει μια απρέπεια γιατί σε όλες τις χώρες του κόσμου όλοι οι τίτλοι σε θεατρικά και τηλεοπτικά μεταφράζονται στη γλώσσα της χώρας. Αυτό δείχνει έλλειψη φαντασίας και προσπάθειας από τις διευθύνσεις των καναλιών των εταιρειών παραγωγής, αλλά και προφανώς μια σιγουριά πως όχι μόνο όλοι στην Ελλάδα ξέρουν αγγλικά, αλλά και ότι οφείλουν να ξέρουν αγγλικά. Με κάτι τέτοιο στη Γερμανία, στην Αγγλία, στη Γαλλία θα γέλαγαν πάντως-…

Masked Singer - Ρουβάς και κριτική επιτροπή

Ο παρουσιαστής, η κριτική επιτροπή και η σωστή δόση χιούμορ

Όντως το «The Masked Singer» στον ΣΚΑΪ είναι παιχνίδι πολύ έξυπνο ως προς την κατασκευή του, που με τα σωστά υλικά μπορεί να γίνει πολύ διασκεδαστικό και χαριτωμένο. Συμμετέχουν κάποιοι γνωστοί καλλιτέχνες που είναι τόσο πολύ κουκουλωμένοι με διάφορα, με ολόκληρες κατασκευές, μάσκες, κεφάλια, ρούχα, σώματα, κλπ κλπ που δεν καταλαβαίνεις ποιος είναι και τραγουδάνε τραγούδια μπροστά σε μια επιτροπή που πρέπει να καταλάβει ποιος είναι ποιος και έτσι με χιούμορ περνά η ώρα και υποτίθεται με τον ένα ή τον άλλον τρόπο φεύγει ένας σε κάθε εκπομπή…

Ας αρχίσουμε από τον παρουσιαστή που είναι ο Σάκης Ρουβάς και αυτή για μένα είναι η καλύτερη παρουσία του μέχρι τώρα στην τηλεόραση γιατί έχει την απαραίτητη σοβαρότητα -σοβαροφάνεια- που χρειάζεται αλλά έχει και πολύ χιούμορ που το βγάζει στις κατάλληλες στιγμές. Είναι πραγματικά πολύ έξυπνος ο τρόπος που εναλλάσσεται η σοβαρότητα του παρουσιαστή με το χιούμορ.

Masked Singer Ρουβάς και μωρό

Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου επίσης, που είναι μια εξαιρετική ηθοποιός είναι ότι καλύτερο υπάρχει στο καστ της επιτροπής. Δεν αφήνει το χιούμορ να ξεφύγει, ούτε αφήνει τη σοβαρότητα να την κρατήσει. Όλα είναι σε ένα μέτρο. Έχει πάντα χιούμορ η Ελισάβετ, αλλά υπάρχει και ένα μέτρο σε όλο αυτό. Γιατί βέβαια ξέρει πως δεν είναι η κριτική επιτροπή το Νο 1 σε τέτοιες εκπομπές, αλλά αυτοί που συμμετέχουν.

Από τους υπόλοιπους της κριτικής επιτροπής υπάρχει ο Νίκος Μουτσινάς που πάντα κάνει τα δικά του για τα οποία ή τον αγαπάς, ή δεν μπορείς να το ανεχθείς, ο Θοδωρής Μαραντίνης και η Αθηνά Οικονομάκου. Εντούτοις οι άλλοι δυο είναι τόσο εκτός μέτρου και τόσο προσπαθούν απεγνωσμένα να φανούν με κάθε τρόπο που ακουμπά και το γελοίο, που για πρώτη φορά ο Μουτσινάς μου φάνηκε άνθρωπος με μέτρο στην τηλεόραση – απίστευτο δεν είναι-; Σηκώνονται, χορεύουν, τραγουδάνε και όταν έρθει η ώρα να μιλήσουν μόνο έξυπνα και με χιούμορ δεν είναι αυτά που λένε. Δεν καταλαβαίνουν ότι δεν γίνεται να ανταγωνίζονται η κριτική επιτροπή τους διαγωνιζόμενους;

Στολές χαριτωμένες ή κακόγουστες;

Masked Singer σκαι

Όσο για τους διαγωνιζόμενους δεν ξέρω ποιοι είναι. Αλλά φοβάμαι ότι δεν είναι κάποιοι τόσο γνωστοί και με τόση προσωπικότητα που να μπορεί κάποιος να τους καταλάβει τόσο εύκολα και αυτό είναι από τα αρνητικά της εκπομπής, άλλωστε μετά τους «διάσημους» στο Survivor η έννοια της διασημότητας έχει χάσει τη σημασία της. Αυτοί οι άνθρωποι είναι μεταμφιεσμένοι με στολές σαν πανοπλίες – λογικό- που κάποιες από αυτές είναι πανέξυπνες και χαρτωμένες – όπως ο τσολιάς και το ποπ κορν π.χ.- άλλες είναι ανατριχιαστικές και κακόγουστες και κάνουν το σόου τους όσο μπορούν καλύτερα σε ένα πλούσιο γεμάτα χρώματα σκηνικό, ένα ωραίο μπαλέτο και ωραίες χορογραφίες.

Μήπως χάθηκε το μέτρο;

Τα τραγούδια είναι από σκυλάδικα, μέχρι το Βρώμικο ψωμί του Σαββόπουλου, και σε αυτό το τελευταίο φάνηκε καθαρά πως το μέτρο έχει χαθεί προ χρόνων σε αυτήν την πόλη. Υπάρχει και κάτι που λέγεται σεβασμός και ακόμα και σε μια εκπομπή χωρίς μέτρο σαν αυτήν μια υποψία του μέτρου πάντα χρειάζεται. Μέχρι να ακουστεί το τραγούδι του Σαββόπουλου μπορούσα να βρω μια δικαιολογία για τα πάντα, αλλά όταν παρουσιάστηκε και ο τρόπος που παρουσιάστηκε με έκανε να θυμώσω και όχι γιατί το έκαναν με ασέβεια, όσο γιατί φάνηκε πως δεν ήξεραν πως να το κάνουν με σεβασμό και εξυπνάδα ενώ θα ήθελαν κάτι τέτοιο…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ