21.2 C
Athens
Τρίτη, 23 Απριλίου, 2024

Σπυροπούλου vs Πετρογιάννη: Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης παίρνει θέση

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για την κόντρα της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου με τη Φωτεινή Πετρογιάννη, που απασχόλησε εκπομπές και σάιτ τις τελευταίες ημέρες.

Πρώτα ήταν ο καιρός της ιδιωτικής τηλεόρασης και μετά κολλητά ήρθε ο καιρός των social media και ξαφνικά όλα υπάρχουν και συμβαίνουν από το πιο σοβαρό έως το πιο γελοίο δημοσίως ,την ώρα που συμβαίνουν και με πανελλαδική ή μάλλον παγκόσμια κάλυψη γιατί βέβαια με το ίντερνετ ακόμα και αν κάτι αφορά μόνο το χωριό το μαθαίνει όλος ο πλανήτης. Γάμοι, βαφτίσια και κηδείες, όλα συμβαίνουν και φαίνονται και ακούγονται και σχολιάζονται την ώρα που συμβαίνουν και βέβαια το ίδιο συμβαίνει και με τους καβγάδες. Σχολιάζονται δε από τους πιο σοβαρούς μέχρι τους πιο μη σοβαρούς, για να μην πω έως τους πιο γελοίους.

Βέβαια οι καβγάδες βγαίνουν από την κατηγορία που είναι τα υπόλοιπα γιατί οι καβγάδες σχεδόν πάντα γινόντουσαν δημοσίως και είχαν και κοινό. Είτε ήταν δυο οδηγοί στο δρόμο, είτε δυο νοικοκυρές στη γειτονιά, είτε ο περίφημος δημόσιος καβγάς του Μάνου Χατζιδάκι με τον Αλέκο Σακελλάριο, εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ‘80 όταν η δημόσια αντιδικία τους μέσα από τις εφημερίδες για το αν ανήκει ένα τραγούδι μόνο στο συνθέτη ή και στον στιχουργό είχε φτάσει σε απίστευτες ακρότητες…

Δημόσια αντιδικία Κωνσταντίνας Σπυροπούλου και Φωτεινής Πετρογιάννη

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου Φωτεινή Πετρογιάννη

Τελευταίος καβγάς όπου η τηλεόραση και τα social media χόρεψαν το τρελό τους γαϊτανάκι τις τελευταίες μέρες ήταν βέβαια η δημόσια αντιδικία της Κωνσταντίνας Σπυροπούλου και της Φωτεινής Πετρογιάννη. Και έτσι που εκτοξεύονταν οι κατηγορίες εκατέρωθεν και έτσι όπως ανακατευτήκαν τόσοι πολλοί με τα σχόλια τους ΚΑΙ αυτή η αντιδικία είναι δύσκολο για έναν κανονικό άνθρωπο να την καταλάβει και να υποθέσει τουλάχιστον το δίκιο με ποιου ή με ποιας το μέρος είναι.

Είναι κρίμα γενικώς κάποιοι άνθρωποι να χάνουν το μέτρο και οι πράξεις τους ή τα λεγόμενα τους να καταγράφονται δημοσίως και βέβαια στη συνείδηση του κόσμου. Είναι λάθος να νομίζουν κάποιοι που είναι και οι πολλοί περισσότεροι πως η άπλετη δημοσιότητα κάνει καλό. Η δημοσιότητα που υπερβαίνει το μέτρο – αν και το μέτρο έχει χαθεί εδώ και κάτι χρόνια – από φωτιά που ζεσταίνει γίνεται πυρκαγιά και κατακαίει τα πάντα στο πέρασμά της.

Για την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αυτά τα χρόνια, που δεν είναι και τόσα πολλά γιατί είναι πολύ νέα, που είναι στην τηλεόραση, έχω ακούσει αρκετά αρνητικά πράγματα που λέγονταν εντός των τειχών «στο χώρο» που λένε. Βέβαια όπου ακούω αρνητικά σχόλια για κάποιον που παρά είναι πολλά και αρνητικά αρχίζω να υποπτεύομαι γιατί θυμάμαι πάντα τα πόσα κατά καιρούς έχουν γραφτεί και ειπωθεί για μένα που μπορεί βέβαια να μην είναι σε αυτήν την κατηγορία, αλλά όλο και ασχολούνται πάρα πολύ άνθρωποι που κανονικά δεν θα έπρεπε να έχουν ούτε άποψη.

Κωνσταντίνα Σπυροπούλου – Ευγενής, χαριτωμένη και με χιούμορ

κόντρα Κωνσταντίνα Σπυροπούλου Φωτεινή Πετρογιάννη

Την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου την γνώρισα πριν επτά περίπου χρόνια όταν πήγα καλεσμένος σε μια εκπομπή στον ALPHA για κάτι βιβλία που είχα γράψει. Εκεί συνάντησα μια πολύ ευγενική κοπέλα, χαριτωμένη, με χιούμορ που και εμένα και τον αείμνηστο Κώστα Βουτσά που ήταν καλεσμένος στην εκπομπή μας αντιμετώπιζε με έναν τρόπο όπου ξεχώριζε και περίσσευε και η ευγένεια και η διακριτικότητα και το χιούμορ. Είχα σκεφτεί τότε πως ανεξάρτητα τι λέει ο ένας και ο άλλος και επειδή μάλλον, μπορώ να κρίνω έναν άνθρωπο ακόμα και από τη μάτια του και τη χειραψία του στο χαίρω πολύ και επειδή έχω γνωρίσει πάρα πολλούς ανθρώπους στη ζωή μου, από κοντά αυτή η μικρή επαφή με έπεισε πως ίσως δεν ήταν και τόσο ακριβής αυτοί που σχολίαζαν δεξιά και αριστερά την Κωνσταντίνα Σπυροπούλου. Κάποιοι είναι εύκολοι στο όχι αλλά πάντα πρέπει να υπολογίζεις και το ποιόν αυτών που τους βρίζουν.

Τα επόμενα χρόνια βλέποντας κάποιες από τις εκπομπές που παρουσίαζε η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου δεν είχα να πω κάτι κακό για αυτήν ασφαλώς δεν ήταν ο Τζόννυ Κάρσον αλλά δεν ξέρω και πόσοι Τζόννυ Κάρσον έχουν περάσει από τη ελληνική τηλεόραση. Η τελευταία δε εκπομπή της μου άρεσε και πολύ και το είχα γράψει γιατί έδειχνε μια παρουσιάστρια που παίζει ένα ρόλο και τον παίζει με πάρα πολύ χιούμορ στο «Κάτι ξαναψήνεται».

Φωτεινή Πετρογιάννη – Ευγενική και διακριτική παρουσία

Φωτεινή Πετρογιάννη

Η Φωτεινή Πετρογιάννη είναι μια ευγενική και διακριτική παρουσία επίσης στην ελληνική τηλεόραση. Δεν είναι ποτέ αγενής, δεν κάνει την «ξερόλα», είναι διαβασμένη για το θέμα της και είναι και όμορφη. Και επί τη ευκαιρία δεν καταλαβαίνω γιατί δεν την κάνουν συμπαρουσιάστρια του Γιώργου Λιάγκα και ψάχνουν για άλλη. Από πολλές άλλες, μοντέλα και όχι μόνο είναι πολύ καλύτερη. Βέβαια κάποιοι και κάποιες τοποθετούνται ακόμα και χωρίς λόγο στην κατηγορία παρουσιαστής και παρουσιάστρια και μετά μένουν σε αυτήν κατηγορία για πολύ καιρό χωρίς να έχουν καταφέρει να δείξουν κάτι ξεχωριστό για να την κατέχουν αυτή τη θέση και το ίδιο συμβαίνει και στην κατηγορία «πανελίστες»…

«Ακόμα και αν σε πνίγει το δίκιο σου, μην πνίγεις την αγωγή σου»

Δεν κατάλαβα ακριβώς γιατί έγινε αυτός ο δημόσιος καβγάς και η αλήθεια είναι ότι δεν το έψαξα και πάρα πολύ. Αυτό που ξέρω είναι πως επειδή τις συμπαθώ και τις δύο -για άλλο λόγο την κάθε μία – θα ήθελα να τους πω όσο μπορούν να κρατιούνται μακριά από την υπερβολική χρήση της δημοσιότητας, ειδικά όταν για αυτήν τη δημοσιότητα δεν πληρώνονται, ότι και αν είναι αυτό που τις χωρίζει. Και εδώ που τα λέμε σε αυτήν περίπτωση δεν νομίζω ότι τις χώρισε «αίμα»… που λένε, άσε που αν τα σκεφτείς τα πράγματα διαφορετικά με την απλή λογική η κυρία Σπυροπούλου σχολιάζει δημοσίως την κυρία Πετρογιάννη για το ότι στον ALPHA όταν ήταν λέει, κάποια δεν αναφέρεται ονομαστικά η οποία προφανώς τότε θα έλυνε και θα έδενε, την προστάτευε και την προωθούσε την κυρία Πετρογιάννη. Ναι μπορεί να σκεφτεί κανείς αλλά δεν παρουσίασε ποτέ εκπομπή η κυρία Πετρογιάννη στον ALPHA, πάντα στο πάνελ ήταν στο οποίο όμως εκπομπή με εκπομπή μέχρι σήμερα εξελίχθηκε θετικά προς το καλό. Άρα την προωθούσε, δεν την προωθούσε κάποιος, είτε δεν την προωθούσε σωστά, είτε δεν είχε τόση δύναμη αυτός ή αυτή που την προωθούσε.

Από την άλλη η κυρία Πετρογιάννη έπαιρνε τηλέφωνο για να ζητήσει εξηγήσεις από την κυρία Σπυροπούλου, αλλά και τον σύζυγό της μετά τις τρεις το πρωί όταν θεωρητικά όλη η φύση ησυχάζει και ζητούσε να λυθεί η παρεξήγηση εδώ και τώρα, ξεχνώντας προφανώς εκτός των καλών τρόπων που δεν παίρνεις τηλέφωνο τέτοια ώρα παρά μόνο αν είσαι η μαμά ή ο ή η σύζυγος αυτού που έχει το τηλέφωνο, άμα υπάρχει μια γυναίκα που περιμένει παιδί το σκέφτεσαι και λίγο μην την ξυπνήσεις νυχτιάτικα. Ακόμα και αν σε πνίγει το δίκιο σου, μην πνίγεις την αγωγή σου.

Με αυτά θέλω να πω, πως όταν χάνεις το μέτρο και σπάνε τα νεύρα σου, χάνεις και το δίκιο σου και όλο αυτό το δημόσιο τραλαλά πότε δε σε βοηθάει ως δημοσιότητα. Αν βοηθάει κάποιους αυτοί είναι αυτοί που τη χρησιμοποιούν προς όφελος τους. Και είναι κρίμα γιατί για μένα και οι δύο η κάθε μια για διαφορετικούς λόγους, δεν είναι δα και από τις χειρότερες παρουσίες στη ελληνική τηλεόραση, το αντίθετο. Προηγούνται άλλοι…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ