20.6 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

MasterChef: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει την κριτική του για το MasterChef που έκανε πρεμιέρα χθες στο STAR για ακόμα μια χρονιά.

Έχω διατυπώσει πολλές φορές την άποψη, πως από τα λεγόμενα ριάλιτι ασφαλώς κάποια ξεχωρίζουν γιατί ποτέ δεν είναι κακό ένα είδος, κακοφτιαγμένες και επικίνδυνες μπορεί να είναι κάποιες από τις εκπομπές αυτιού του είδους. Έχω πει επίσης ότι από τις άλλες εκπομπές που κυκλοφορούν ασφαλώς ξεχωρίζουν οι εκπομπές με μάγειρες και υποψήφιους μάγειρες και οι εκπομπές που διαγωνίζονται για να γίνουν μοντέλα – έστω και προς αποφυγή – γιατί τουλάχιστον οι συμμετέχοντες αγωνίζονται για μια ευκαιρία σε ένα υπαρκτό επάγγελμα. Και ένα τρίτο που έχω πει, πολλές φορές είναι πώς σε τέτοιες εκπομπές αλλά και σε όλες τις εκπομπές όταν δεν είναι μυθοπλασία και ειδικά όταν πρόκειται για επιτροπές και κλπ είναι σημαντικό να συμμετέχουν άνθρωποι που το πρόσωπο τους και μόνο όπως και το όνομα τους να δηλώνει ντε φάκτο ένα κύρος για αν έχει η γνώμη τους μια βαρύτητα.

Τα έλεγα μέχρι φέτος αυτά μέχρι πρότινος και για το GNTM λόγω της παρουσίας της γοητευτικής όσο και έγκυρης Βίκυς Καγιά, αλλά μετά -δεν ξέρω ποιανού ιδέα ήταν αυτό – ξαφνικά στην εκπομπή εμφανίστηκε εκείνη με τα φρύδια σαν ιμιτασιόν της Φρίντα Κάλο και η εκπομπή έγινε κουγκί, γιατί βέβαια και το πιο μικρό σαχλό μπορεί να τινάξει στον αέρα οποιαδήποτε σοβαρότητα…

Οι τρεις chefs έδειξαν ότι είναι ακόμα καλύτεροι από τις άλλες χρονιές

MasterChef STAR

Ευτυχώς στο MasterChef χθες στο STAR δεν είδα να εμφανίζεται τέτοιο κρούσμα τηλεοπτικού κορονοϊού, και οι τρεις μάγειροι ή Chef όπως τους λένε πλέον αλλά εγώ προτιμώ το μάγειροι, είναι εκεί και μάλιστα με την πείρα αυτών των τελευταίων ετών και έχουν γίνει καλύτεροι απ’ όταν πρωτοξεκίνησαν, είναι πιο χαλαροί, δεν διστάζουν να δείξουν το χιούμορ τους, την ανθρωπιά τους, τα συναισθήματά τους τέλος πάντων. Δεν αισθάνονται την ανάγκη να παίξουν ένα ρόλο παρά τον εαυτό τους και αυτό τους δίνει κάτι ξεχωριστό και απέναντι στους τηλεθεατές αλλά και απέναντι στους διαγωνιζόμενους.

Έχω ξαναγράψει πως ένας σεφ δεν είναι όπως ένα μοντέλο, που αποκτά το κύρος τους άμα τη εμφανίσει που λένε. Είναι δύσκολο όλη η Ελλάδα να έχει φάει και όχι μόνο μια φορά από όλους τους σεφ που εμφανίζονται στην ελληνική τηλεόραση και να έχει αποκτήσει σεβασμό για αυτούς, σε αυτές τις περιπτώσεις το θέμα είναι πόσο πείθει κάποιος με την παρουσία και τα λόγια του σχετικά με το πόσο καλός είναι στη δουλειά του. Και βέβαια κάποιες φήμες σχετικά με το που έχει δουλέψει κλπ κλπ…

Ιωαννίδης, Κοντιζάς και Κουτσόπουλος έχουν κερδίσει το παιχνίδι εδώ και καιρό

Σε αυτόν τομέα οι συγκεκριμένοι τρεις του MasterChef, ο Πάνος Ιωαννίδης, ο Σωτήρης Κοντιζάς και ο Λεωνίδας Κουτσόπουλος έχουν κερδίσει το παιχνίδι εδώ και καιρό χωρίς να χρειάζεται μάλιστα να κάνουν θεατρινίστικες ιστορίες και να βρίζουν τον κόσμο όπως κάποιοι άλλοι …

Το MasterChef που ξεκίνησε χθες διαθέτει όπως πάντα μια καλή παραγωγή, τους τρεις κριτές του που όπως είπα είναι σαφέστατα καλύτεροι, -νομίζω μάλιστα πως ο κύριος Κοντιζάς απέκτησε περισσότερα μαλλάκια- και προς το παρόν φαίνεται πως οι υποψήφιοι με τις άσπρες και μαύρες ποδιές έχουν διαλεχτεί όχι με τα πονηρά κίνητρα ενός ριάλιτι.

MasterChef STAR

Θέλω να σταθώ στον πρώτο που εμφανίστηκε χθες, ένας νεαρός από τη Λαμία που μάλιστα πέρασε κιόλας και θα είναι στο σπίτι με την άσπρη ποδιά και που έχει τέτοια αγάπη για τη μαγειρική, τέτοια αγάπη για τη ζωή, τέτοια ευγένεια και τέτοια ζεστασιά που πραγματικά με συγκίνησε. Είναι ωραίο σε τέτοιες εκπομπές να επιλέγονται τέτοιοι άνθρωποι και να δίνουν και ένα καλό παράδειγμα ακόμα και αν ενδεχομένως μπορεί να πιαστεί με κανέναν άλλον μαλλί με μαλλί στο σπίτι. Είναι ωραίο τέτοιοι άνθρωποι με όνειρα για κάτι καλύτερο και με έντιμο τρόπο από την επαρχία να φαίνονται και όχι να επιλέγονται υποψήφιοι παλιάτσοι – αν και το MasterChef δεν ξέπεσε ποτέ σε αυτό το επίπεδο-…

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται περισσότερα άλλωστε στην πρώτη επιλογή των διαγωνιζόμενων φαίνεται μια εκπομπή, αλλά οπωσδήποτε από την πρώτη εκπομπή πάντα φαίνεται το στίγμα και η ταυτότητά της.

Ελπίζω αυτό που είδα χθες το βράδυ στο STAR και τα συναισθήματα μαζί με το ενδιαφέρον που μου γέννησαν να συνεχιστεί μέχρι τέλους και ο κόσμος να δείξει το ενδιαφέρον του για κάτι που δεν του προσβάλει την αισθητική, ούτε την ηθική, γιατί εν πάση περιπτώσει και το κοινό πρέπει να πάρει τις ευθύνες του…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ