21 C
Athens
Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2024

Κόκκινο Ποτάμι: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει την κριτική του για τη σειρά του OPEN, «Το Κόκκινο Ποτάμι – Η συνέχεια», που σκηνοθετεί ο Μανούσος Μανουσάκης.

Ο Μανούσος Μανουσάκης ξέρει…

Μανούσος Μανουσάκης

Ο Μανούσος Μανουσάκης ξεκίνησε από το σινεμά και με τη γέννηση της ιδιωτικής τηλεόρασης πέρασε εύκολα προς τα εκεί και για αρκετά χρόνια υπήρξε ένας από αυτούς που στον τομέα της μυθοπλασίας ειδικά και μάλιστα των δραματικών σειρών, έβαλε σωστά θεμέλια για σειρές που μπορούν να συνδυάσουν την εμπορικότητα με την ποιότητα χωρίς κόμπλεξ…

Αν θυμάμαι καλά μαζί με τον Κοκκινόπουλο και τον Κουτσομύτη έστησαν και στήριξαν τη δραματική μυθοπλασία στην ιδιωτική τηλεόραση.

Ο Μανούσος Μανουσάκης ξέρει να διηγείται μια ιστορία, ξέρει να κινήσει ανθρώπους, να διδάξει ηθοποιούς, να δώσει στυλ και ατμόσφαιρα, να ψυχαγωγήσει, να συγκινήσει και μάλιστα χωρίς αυτό να είναι κάτι κούφιο…

Ο Μανούσος Μανουσάκης είναι το μεγάλο ατού και αυτής της παραγωγής

OPEN Κόκκινο Ποτάμι Η συνέχεια - Μανούσος Μανουσάκης

Ο Μανούσος Μανουσάκης πάλι είναι το μεγάλο ατού και αυτή τη φορά. Βάζει τα δυνατά του, κρατάει τα πάντα σε ένα επίπεδο και με ένα μέτρο και με την βοήθεια καλών στην πλειοψηφία τους ηθοποιών μας πάει στα χρόνια των δυο πρώτων δεκαετιών του 20ου αιώνα τότε που χτίζονταν η Ελλάδα κα συγχρόνως αποδεκατίζονταν ο ελληνισμός της από εκεί πλευράς του Αιγαίου.

Ο Μανούσος Μανουσάκης λοιπόν είναι το μεγάλο ατού της παραγωγής του OPEN «Το Κόκκινο Ποτάμι – Η Συνέχεια» που μεταδίδεται κάθε Κυριακή στις 21.00 και δεν είναι η δουλειά που κάνει πίσω από την κάμερα με τη σκηνοθεσία είναι και το άγχος ότι τα λεφτά είναι περιορισμένα και η παραγωγή μικρή. Έτσι την ίδια ώρα που κάνει όλα τα άλλα προσπαθεί και να βρει λύσει, να αντικαταστήσει τις αρχικές απόψεις και να κάνει τη σειρά του να φαίνεται «πιο ακριβή» απ’ ότι είναι.

OPEN Κόκκινο Ποτάμι Η συνέχεια - σκηνή από επεισόδιο

Και αυτό που λέω για τη μικρή παραγωγή και τα λιγότερα λεφτά από άλλες ας πούμε σειρές, φαίνεται καθαρά όχι μόνο στον αριθμό των κομπάρσων, αλλά και σε άλλα πράγματα όπως π.χ. ότι ενδεχομένως σε κάποιες περιπτώσεις φαίνεται σαν κάτι να λείπει, αλλά σε άλλες περιπτώσεις φαίνεται σαν να φτιάχτηκε το πράγμα λίγο πιο γρήγορα απ’ ότι ενδεχομένως και ο ίδιος ο Μανουσάκης θα ήθελε. Έτσι βέβαια αναγκάζεσαι για να μπορέσεις να είσαι στην ώρα σου και στο budget σου να κάνεις και κάποιες αβαρίες. Παραδείγματος χάρη, ενώ το έργο είναι φουλ στους ξενόγλωσσους ανθρώπους ή μάλλον στους ξενόγλωσσους ρόλους, άλλοι μιλάνε ελληνικά και άλλοι μιλάνε τη γλώσσα του ρόλου και πέφτουν από κάτω υπότιτλοι. Δεν μπορεί όμως στη διάσκεψη των Παρισίων που ήταν πρωθυπουργοί απ’ όλη την Ευρώπη να μιλάνε όλοι ελληνικά, ενώ θα έπρεπε να μιλάνε αγγλικά, γαλλικά κλπ , ενώ οι Τούρκοι μιλάνε τη γλώσσα τους και μάλιστα ήταν έξυπνα φτιαγμένο αυτό, αλλά το δύο σταθμά και το δυο μέτρα δεν ταίριαζε. Θα  έπρεπε να αποφευχθεί κάπως.

Η σειρά διαθέτει επαγγελματισμό, σοβαρότητα και μέτρο

OPEN Κόκκινο Ποτάμι Η συνέχεια

Βέβαια υπάρχει ατμόσφαιρα και κάποιες καλές ερμηνείες υπάρχουν και έχει μέτρο… και επίσης στο μέτρο του δυνατού έχει και ωραία αναπαράσταση της εποχής…

Θα μπορούσε να είναι καλύτερο αν υπήρχαν περισσότερα χρήματα πιστεύω – αλλά αυτά τα γράφω όχι γιατί ξέρω πόσο είναι το budget της σειρά, αλλά έχοντας δει τη σειρά και αυτό που κατάλαβα είναι η έλλειψη χρημάτων στην παραγωγή-. Από την άλλη βέβαια διαθέτει ένα επαγγελματισμό και μια σοβαρότητα που δε έχουν πολλές σειρές, γιατί φυσικά είπαμε ο Μανουσάκης ξέρει τη δουλειά του και επίσης άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας. Και η σειρά του έχει ένα επίπεδο.

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ