13.1 C
Athens
Τρίτη, 19 Μαρτίου, 2024

Ελένη Μενεγάκη – Ρούλα Κορομηλά: Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για τη συνάντησή τους

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για τη συνάντηση που είχαν η Ελένη Μενεγάκη και η Ρούλα Κορομηλά την περασμένη εβδομάδα μετά την για χρόνια “αντιπαλότητά” τους.

Αντιζηλία μεταξύ γυναικών στον χώρο του Θεάτρου και της τηλεόρασης

Ο Φράνκο Τζεφιρέλι ο περίφημος σκηνοθέτης του σινεμά, του θεάτρου και της όπερας και επιπλέον σκηνοθέτης στη όπερα μιας από τις μεγαλύτερες επιτυχίες στη σκηνή της Μαρίας Κάλλας γράφει στην αυτοβιογραφία του για την περίφημη διαμάχη στη σκάλα του Μιλάνου μεταξύ Μαρίας Κάλλας και Ρενάτας Τεμπάλντι που υποτίθεται πως ήταν θανάσιμες εχθρές και ο κόσμος, το κοινό της Σκάλας του Μιλάνου χωρίστηκε στα δυο εξαιτίας τους, που στην πραγματικότητα αυτό δεν ίσχυε αλλά ο μύθος της γατίσιας γυναικείας φύσης βόλευε για να στηριχτεί αυτός ο μύθος, ενώ στην πραγματικότητα οι δυο τους τα πήγαιναν μια χαρά. Μάλιστα προσθέτει πως αντίθετα σε αυτό που ξέρει ο πολύς κόσμος οι μεγάλοι ανταγωνισμοί στην όπερα στην πραγματικότητα δεν ήταν ποτέ μεταξύ δυο γυναικών πρωταγωνιστριών, αλλά μεταξύ αντρών αλλά αυτό καλύπτετο εύκολα γιατί σε επίπεδο δημοσιότητας κανένας δεν θα έπαιρνε στα σοβαρά δυο άντρες που «πλακώνονται» για «καλλιτεχνικούς λόγους»…

Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό με δυο γυναίκες που κάνουν την ίδια δουλειά και είχαν μεταξύ τους μεγάλη αντιζηλία και αυτό έπαιρνε πολεμικές διαστάσεις και χώριζε τον κόσμο στους από εδώ και στους από εκεί. Η Ευαγγελία Παρασκευοπούλου και η Αικατερίνη Βερόνη στο θέατρο στα τέλη του 19ου αιώνα, η Μαρία Κοτοπούλη με την Κυβέλη για πολλές δεκαετίες, η Αλίκη με την Καρέζη, κλπ κλπ. Ας μην φτάσουμε στο εξωτερικό, τα δικά μας είναι νομίζω και σημαντικά για να καταλάβετε τι εννοώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις βέβαια ο κόσμος που χωρίζεται στους μεν και στους δε ενδιαφέρεται αν αυτές οι δυο συγκεκριμένες «αντίπαλες» κάποια στιγμή θα τα βρουν μεταξύ τους και θα κάνουν μια κοινή εμφάνιση είτε στο θέατρο ή το σινεμά, είτε απλώς μια κοινή εμφάνιση δημοσίως για μια φωτογραφία να είναι μαζί χαμογελαστές ή όχι. Η Κοτοπούλη με την Κυβέλη ας πούμε μετά από 25 χρόνια έντονης διαμάχης μπροστά στον κίνδυνο που φαινόταν μπροστά τους με τα εγκαίνια του Εθνικού Θεάτρου έκαναν κοινό θίασο το 1932. Η Αλίκη με την Τζένη παρόλο που ήταν φίλες δεν έκαναν ποτέ κάτι κοινό.

Βέβαια μιλάμε τώρα για πρόσωπα που έχουν γράψει ιστορία, αντίθετα με την τηλεόραση που ξεγράφει την ιστορία, αλλά το θέμα μας είναι τηλεοπτικό.

Τα χρόνια πέρασαν… και η Ελένη Μενεγάκη με τη Ρούλα Κορομηλά βρέθηκαν μαζί στην τηλεόραση

Μενεγάκη Κορομηλά

Τα τελευταία 30 χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης πρώτα η Ρούλα Κορομηλά και μετά η Ελένη Μενεγάκη έκαναν στην ουσία το ίδιο πράγμα και αγαπήθηκαν πολύ από το τηλεοπτικό κοινό, πρώτα η Ρούλα και στη συνέχεια η Ελένη, μετά η Ελένη ξεπέρασε τη Ρούλα σιγά σιγά η Ρούλα αποσύρθηκε και όλο αυτόν τον καιρό έβραζαν οι φήμες για τη φοβερή αυτή αντιπαλότητα και βέβαια όλοι συζητούσαν αν ποτέ εμφανιζόντουσαν μαζί, είτε στην ίδια δουλειά ή για κάτι πιο light όπως συνέντευξη κλπ. Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις ακούγονταν πολλά για αυτή τη διαμάχη και όλοι ήταν πολύ σίγουροι πως αν μπορούσε μια από τις δύο θα έπνιγε την άλλη – στην πιο γλυκιά περίπτωση-.

«Οι καιροί όμως περάσαν, τα γραμμόφωνα χαθήκαν και σε όλα τα σαλόνια τα ραδιόφωνα πια μπήκαν…» όπως τραγούδησε και η Ρένα Βλαχοπούλου στο φινάλε του «Ραντεβού στον αέρα». Τα χρόνια πέρασαν και μετά από χρόνια ενώ πια ούτε η Ελένη πάει καλά και η δε Ρούλα επανήλθε στην τηλεόραση με κάτι στο ίδιο κανάλι που φιλοξενεί και την Ελένη είτε πρόθυμα, είτε με τη λογική του ανάγκα και οι θεοί πείθονται και εμφανίστηκαν και η μια και η άλλη να μιλούν και να αλληλοσυνεντευξιάζονται στην εκπομπή της Ελένης την περασμένη εβδομάδα.

Μενεγάκη Κορομηλά

Άργησαν πολύ και πια δεν είχε λόγο…

Ήταν μια γλυκιά, ήρεμη συζήτηση μεταξύ δυο κυριών που κάποτε υποτίθεται πως ήταν φοβερές εχθρές, αλλά τώρα πια δεν έχουν κανένα λόγο να μισούν η μια την άλλη, αντιθέτως έχουν πολλούς λόγους να σώσουν ότι μπορούν από την καριέρα τους, μια και δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν όλοι πως μόνο με την ανανέωση και τη σκληρή δουλειά σώζονται οι καριέρες και όχι με διαφημιστικά τρικ της παλιάς εποχής. Ήταν γλυκό, ευγενικό, το αποτέλεσμα είχε μια δόση ρετρό και το ρετρό το γράφω για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Αυτές οι κινήσεις έχουν λόγο, αξία και σημασία, τη στιγμή που και οι δύο είναι στα πάνω τους. Τη στιγμή που σκίζουν και οι δυο ακόμα και αν η μια καλπάζει στην κορυφή και η άλλη δέχεται την επίθεση και την κατάληψη του βασιλείου της. Μετά από τόσα χρόνια όλο αυτό είναι παλιό. Δεν αφορά κανέναν. Είναι αυτό που λένε περσινά ξινά σταφύλια. Το χειρότερο  είναι πως αυτή η υπενθύμιση ενός χθες που δεν υφίσταται πια έχει το αντίθετο αποτέλεσμα από το προσδοκώμενο. Κανείς δεν μπορεί να γυρίσει τον χρόνο πίσω και το τωρινό αποτέλεσμα ήταν ευγενικά γλυκό και λίγο συγκινητικό όσον αφορά τις αναμνήσεις. Αυτά όμως τα συναισθήματα είναι έως και απαγορεύσιμα για ανθρώπους που θέλουν να είναι στην πρώτη γραμμή, γιατί αν είναι να λειτουργούν βάσει του χθες πρέπει δυστυχώς ν’ αυτοθεωρούνται χθεσινές και κομμάτια του ρετρό.

Έμαθα πως είχε κάποια επιτυχία, αλλά αλλοίμονο δεν τα καταφέρανε. Άργησαν πολύ και πια δεν είχε λόγο…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ