15.8 C
Athens
Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Cash or Trash: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει την κριτική του για τη νέα εκπομπή του STAR με τίτλο Cash or Trash και την οικοδέσποινα Δέσποινα Μοιραράκη.

Cash or Trash – Μία έξυπνη και χαριτωμένη ιδέα

Το Cash or Trash η καινούργια εκπομπή που μεταδίδεται το απόγευμα στις 6.30 τα σαββατοκύριακα στο STAR CHANNEL διαθέτει καταρχήν μία έξυπνη και χαριτωμένη ιδέα. Σε ένα ωραιότατο νεοκλασικό στην Κηφισιά, η συνήθως θυελλώδης Δέσποινα Μοιραράκη και ένας απ’ ότι λένε πολύ έγκυρος εκτιμητής έργων τέχνης ή και καθόλου τέχνης παρά το νεαρό της ηλικίας του, περιμένουν ανθρώπους που έχουν κάποιο αντικείμενο ή κάποιο έπιπλο ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων, σπίτι τους ή στην αποθήκη τους, ή στο σπίτι κάποιου συγγενούς τους κλπ κλπ, οι οποίοι πιστεύουν πως έχει μεγάλη αξία και για προσωπικούς τους λόγους θέλουν να το πουλήσουν. Ο νεαρός εκτιμητής δίνει μια αντικειμενική βάση του πόσο μπορεί να πουληθεί το συγκεκριμένο κάθε φορά και μετά ο πωλητής με το αντικείμενο οδηγείται σε μια άλλη αίθουσα που βρίσκονται 5-6 έμποροι έργων τέχνης ή και όχι έργων τέχνης, εντελώς διαφορετικοί ο καθένας από τον άλλον στην ιδιοσυγκρασία, στον τρόπο που βλέπει τα πράγματα και τη δουλειά του με επικεφαλής τον κύριο Γιώργο Τσαγκαράκη τον οποίον το πιστεύετε ή όχι τον είχα συμμαθητή στον Λύκειο. Εκεί συμβαίνουν διάφορα και το αντικείμενα ή πωλείται ή δεν πωλείται…

Cash or Trash: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Έξυπνη ιδέα της κατηγορίας και τι με νοιάζει εμένα αν θα πουλήσει αυτός αυτό και αν κάποιος το αγοράσει, αλλά από την άλλη αν φτιαχτεί σωστά τηλεοπτικά και λαμπερά σε κάνει να ενδιαφέρεσαι εκ του μη όντος … Η εκπομπή έχει τόσα προτερήματα όσα και ελαττώματα. Το τονίζω αυτό γιατί τα ελαττώματά της, είναι τα προτερήματά της που δεν έχουν δουλευτεί αρκετά για να βοηθήσουν στο τελικό αποτέλεσμα…

Η Δέσποινα Μοιραράκη στο Cash or Trash – Η κριτική μας

Πανέξυπνη ιδέα να πάρουν για την αρχή της εκπομπής την Δέσποινα Μοιραράκη, αυτή τη γεμάτη χιούμορ, θυελλώδη και πολύ έξυπνη γυναίκα, αλλά δεν την κρατάς μόνο στην αρχή για λίγο και την αφήνεις σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής ακόμα και όταν γίνεται η ας πούμε δημοπρασία να συμμετέχει; Επιπλέον παίρνεις την κατεξοχήν αυθόρμητη παρουσία της Δέσποινα Μοιραράκη και της φοράς ένα στενό κορσέ; Την κάνεις να φαίνεται έξω από τα νερά της. Μα ο λόγος είναι η δύναμη της Μοιραράκη και έπειτα το γκρο πλαν της…

Cash or Trash: Η κριτική του Ιάσονα Τριανταφυλλίδη

Μια ωραία ιδέα με πολλές ελλείψεις

Έπειτα οι άνθρωποι που η δουλειά τους είναι να εμπορεύονται έργα τέχνης και στην ουσία αυτοί κάνουν τη δημοπρασία με τον άνθρωπο που το έχει φέρει, εκτός ίσως του κυρίου Τσαγκαράκη δεν είναι μεν γνωστοί, αλλά έχουν επιλεγεί έξυπνα, έτσι που ο καθένας να αντιπροσωπεύει κάτι άλλο και όλοι μαζί να δένουν ταιριαστά. Αλλά για να δένουν ταιριαστά, πρέπει να βάλει το χέρι του και ο σκηνοθέτης και ο μοντέρ που στη συγκεκριμένη εκπομπή ήταν μαγικές εικόνες και οι δύο. Μπροστά μας γινόταν υποτίθεται μια δημοπρασία, αλλά ο τρόπος που είχε στηθεί, κινηματογραφηθεί και μονταριστεί, δύσκολα θα έκανε το μέσο κοινό να ενδιαφερθεί. Το καλύτερο θα ήταν βέβαια να ήταν η εκπομπή ζωντανή και ο κόσμος να συμμετέχει είτε από το σαλόνι του, είτε από το κοινό για κάτι που ίσως τους ενδιαφέρει, αλλά αυτό είναι άλλο κόνσεπτ εκπομπής…

Οι χώροι του συγκεκριμένου κτηρίου στην Κηφισιά που είχε χτίσει ο Τσίλερ, απ’ ότι είδα έχουν διαμορφωθεί με καλό γούστο και εξυπνάδα. Και οι πρώτοι άνθρωποι που είδα να έχουν πάει να πουλήσουν την πραμάτειά τους έξυπνα διαλεγμένοι… Αλλά είναι αυτό που σας είπα… Ούτε σενάριο υπήρχε – παρά μόνο μια πολύ ωραία ιδέα -, ούτε σκηνοθεσία, ούτε μοντάζ. Έμοιαζε σαν μια νοικοκυρά να είχε πει στον άντρα της ότι έφτιαξε κέικ και να του έφερνε σε ένα πιάτο, δυο φρέσκα αβγά, λίγο αλεύρι πολύ καλής ποιότητας, λίγη ζάχαρη, ένα πορτοκάλι φρεσκότατο, λίγη ζάχαρη άχνη και λίγο ολόφρεσκο βούτυρο, όλα πολύ καλής ποιότητας αλλά όχι αναμειγμένα μεταξύ τους…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ