21.7 C
Athens
Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Βασιλιάς Κωνσταντίνος – Αλίκη Βουγιουκλάκη: Η αληθινή ιστορία ενός ειδυλλίου στα κρυφά

Ο Ιάσονας Τριανταφυλλίδης γράφει για το ειδύλλιο του Βασιλιά Κωνσταντίνου με την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Ποιο κορίτσι δεν θα υπέκυπτε στη γοητεία του Βασιλιά Κωνσταντίνου

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως με όλα αυτά που γράφτηκαν και ειπώθηκαν τις τελευταίες 10 μέρες μετά τον θάνατο του Κωνσταντίνου – του όντος τελευταίου Βασιλιά της Ελλάδας- δεν καταλαβαίνω πως και γιατί κάποιοι το αμφισβητούν, – έχουν υπόψη τους για κάποιο άλλο βασιλιά που βασίλεψε μετά τον Κωνσταντίνο και μας το κρατάνε κρυφό;- είναι πως ενώ ασχολήθηκαν ο καθένας με τη δική του σοβαρότητα βέβαια, είτε τη δική του γελοιότητα, σχεδόν με κάθε πτυχή της ιστορίας του Κωνσταντίνου αλλά και γενικά της ελληνικής βασιλικής οικογένειας, στην ουσία δεν ασχολήθηκαν ή και αν ασχολήθηκαν δεν το άκουσα εγώ, με ίσως το πιο πιπεράτο θέμα της ιστορίας του συγχωρεμένου του Κωνσταντίνου, ο οποίος πριν γνωρίσει την Άννα Μαρία και την παντρευτεί και μείνει εκεί πιστός τα επόμενα 60 χρόνια του γάμου τους, είχε στα χρυσά του νιάτα ιδιαίτερη αδυναμία στο γυναικείο φύλο και εδώ που τα λέμε επειδή, ήταν νέος, ωραίος, αυθεντικός, ολυμπιονίκης και βέβαια διάδοχος του ελληνικού θρόνου, ποιο κορίτσι δεν θα υπέκυπτε στη γοητεία του και απ’ ότι ξέρω αυτός δεν έλεγε εύκολα όχι.

Μάλιστα οι κακές γλώσσες λένε πως μέσα στη νεανική του αφέλεια και λίγο λόγω καλό-κακομαθημένου χαρακτήρα από τους γονείς του, κάποια στιγμή ζήτησε από έναν θιασάρχη- να μην πούμε το όνομα του- να του «δανείσει» τη σύζυγό του, πράγμα που έκανε τον πολύ σοβαρό θιασάρχη έξαλλο απαντώντας του «Υψηλότατε, εδώ είναι θέατρο δεν είναι οίκος ανοχής».

ειδύλλιο Βασιλιά Κωνσταντίνου με ηθοποιό

Το ειδύλλιο του διαδόχου της Ελλάδας με την εθνική σταρ της Ελλάδας

Εκεί στα τέλη της δεκαετίας του ’50, όμως γύρω στο ‘58 με ‘59 όλη η Ελλάδα, αλλά και η Ευρώπη άκουσε, έμαθε, γιατί το νέο κυκλοφόρησε ταχύτατα όπως ήταν φυσικό και μάλιστα σε μια εποχή χωρίς ίντερνετ για το ειδύλλιο του διαδόχου της Ελλάδας με την εθνική σταρ της Ελλάδας – όπως την είχε ονομάσει η Ελένη Βλάχου στο κομμάτι της «Η Εθνική μας ΑΒ» στην Καθημερινή λόγω της ταινίας ‘Αστέρω’ την Αλίκη Βουγιουκλάκη-. Η Αλίκη τότε πάνω στο μεγάλο μπαμ που είχε κάνει πρώτα με την ‘Αστέρω’ και μετά με το ‘Ξύλο βγήκε από τον Παράδεισο’ και με το Θέατρο Μουσούρη, όπου με τον Κώστα Μουσούρη είχαν ουρές στο θέατρο για την ‘Ωραία μου Κυρία’, έλαμπε από νιάτα, ομορφιά και ήξερε βέβαια πολύ καλά πως να γοητεύσει έναν άνδρα. Πολύ περισσότερο όταν αυτός ο άντρας ήταν εφτά χρόνια μικρότερός της!

Οι φήμες επιβεβαιώθηκαν πολύ γρήγορα, γιατί δεν ήταν και πολύ συνηθισμένο. Όλη η βασιλική οικογένεια της Ελλάδος με τον Βασιλιά Παύλο και τη Βασίλισσα Φρειδερίκη και τις πριγκίπισσες Σοφία και Ειρήνη, πότε όλοι μαζί και πότε κάποιοι από αυτούς, άρχισαν να την επισκέπτονται, πότε στο θέατρο στην παράσταση που πρωταγωνιστούσε η Αλίκη, πότε στην πρεμιέρα της Αστέρως και πότε στο στούντιο που γυριζόταν η επόμενή της ταινία.

Φωτογραφίες δημοσιεύονταν παντού με το υποτίθεται ζεύγος και την υπόλοιπη οικογένεια χαμογελαστούς, ενώ συγχρόνως κάποιοι από τον απλό κόσμο, βέβαια, γοητεύονταν με όλο αυτό και τους άρεσε -τα βασιλικά παραμύθια πάντα αρέσουν στον κόσμο και δεν είναι κακό αυτό – επειδή όμως είμαστε στην Ελλάδα που ο καθένας είναι ξερόλας και μέσω ενός γνωστού, του γνωστού ξέρει τα πάντα, ενώ η κακοήθεια χορεύει, όλοι ξέρανε και βάζανε το χέρι τους στη φωτιά, ότι η Αλίκη με τον Κωνσταντίνο «ολοκλήρωναν» σεξουαλικά τη σχέση τους, είτε σε απομονωμένα σπίτια, είτε σε ερημιές και λαγκάδια ή μέσα σε ειδικά λαγούμια που έφτανε κανείς από υπόγειες σήραγγες που ξεκινούσαν από το Τατόι και το παλάτι και φτάνανε και εγώ δεν ξέρω που, άλλοι μιλάγανε για ακριβά ξενοδοχεία, ενώ οι πιο ευφάνταστοι και καοήθεις κυκλοφορούσαν με ιστορίες πώς ο Κωνσταντίνος είχε αφήσει γυμνή την Αλίκη η οποία έτρεχε στους δρόμους του Τατοίου!

ειδύλλιο Βασιλιά Κωνσταντίνου με ηθοποιό Αλίκη Βουγιουκλάκη

Ένας νεανικός έρωτας

Αυτή η ιστορία με το βασιλικό ειδύλλιο για τους Έλληνες άνδρες έδειχνε την «μαγκιά» του Κωνσταντίνου, ενώ οι γυναίκες ονειρεύονταν για αυτή και για αυτές το παραμύθι της σταχτοπούτας που κράτησε γύρω στα δυο χρόνια, έγινε και θέμα στα περιοδικά, ενώ βέβαια κανείς δεν τόλμησε να ρωτήσει την Αλίκη για τέτοια πράγματα σε συνέντευξη και πολύ περισσότερο δεν τόλμησε να ρωτήσει τον Κωνσταντίνο και τη βασιλική οικογένεια. Η ιστορία όμως ήταν αληθινή και βεβαίως είχε ολοκληρωθεί σεξουαλικά και δεν είχε μείνει στο επίπεδο του φλερτ. Η Βασίλισσα Φρειδερίκη φυσικά, η οποία πάντα φρόντιζε να έχει τον έλεγχο της κατάστασης και προτιμούσε ένα γάμο με μια λαμπερή γαλαζοαίματη της Ευρώπης και όχι με μια κοινή θνητή – τότε τα πράγματα ήταν αλλιώς,  οι γαλαζοαίματοι παντρεύονταν μόνο με γαλαζοαίματους- από την άλλη όμως της άρεσε όλη αυτή η ιστορία γιατί η Αλίκη τότε ήταν κάτι παραπάνω από δημοφιλής και αυτό έκανε καλό στον Κωνσταντίνο και σε όλη τη βασιλική οικογένεια…

Η ιστορία τελείωσε όχι με κανένα δραματικό τρόπο, όπως είπαν κάποιοι, ούτε μετά από μάχη της Φρειδερίκης που έφτασε σε σημείο να χαρίσει όπως λέγανε στην Αλίκη το διαμέρισμα που αγόρασε λίγο μετά στη οδό Στησιχόρου, πίσω από τα τότε ανάκτορα. Η ιστορία τελείωσε όπως άρχισε, γιατί δεν ήταν και μια ιστορία και για γάμο. Ένα νεανικό φλερτ και ένας νεανικός έρωτας ήταν…

Επίδειξη δύναμης από την Αλίκη Βουγιουκλάκη

Αλίκη Βουγιουκλάκη

Ωστόσο αξίζει να σημειώσει κανείς κάποια πράγματα που δεν είναι ευρέως γνωστά. Το 1961 η Αλίκη έκανε μια πολύ μεγάλη περιοδεία για πολλούς μήνες στην Ελλάδα και στην Κύπρο που είχε τεράστια επιτυχία. Σε κάθε πόλη που έφτανε γινόταν πραγματικά της τρελής και το σώσε. Σε κάποιες όμως από αυτές τις πόλεις στη Βόρεια Ελλάδα και μάλιστα κοντά σε στρατόπεδο έτυχε να έχει πάει και ο Κωνσταντίνος για να επιθεωρήσει το στράτευμα ως διάδοχος και στρατιωτικός και η Αλίκη το έμαθε και φρόντισε σε μια καίρια στιγμή που ήξερε ότι θα την έβλεπε ή θα το μάθαινε ο Κωνσταντίνος, να βγει στο μπαλκόνι του ξενοδοχείου της όπου από κάτω μαζεύτηκε η μισή πόλη, ουρλιάζοντας στην κυριολεξία – δεν υπερβάλω έτσι γινόταν τότε με την Αλίκη-.

Ο Κωνσταντίνος το έμαθε και αυτή η επίδειξη βέβαια δύναμης δεν του άρεσε ιδιαίτερα, ούτε τον έκανε πολύ ευτυχισμένο. Η δεύτερη φορά ήταν στην πρεμιέρα της θρυλικής ‘Οδού Ονείρων’ του Μάνου Χατζιδάκι, στο Θέατρο Μετροπόλιταν στην Λεωφόρο Αλεξάνδρας στις 15 Ιουνίου του 1962. Ήταν καλεσμένη όλη η κυβέρνηση με πρώτο και καλύτερο τον πρωθυπουργό Κωνσταντίνο  Καραμανλή, μεγάλοι ξένοι σταρ ,σαν το Φρέντερικ Μαρς και την Τζειν Φόντα και βέβαια ο διάδοχος του θρόνου Κωνσταντίνος.

Η παράσταση θα ξεκινούσε σύμφωνα με το πρωτόκολλο όταν ερχόταν ο διάδοχος και κάθονταν όλοι στη θέση τους. Και βέβαια σύμφωνα με το πρωτόκολλο έφτασε ο διάδοχος τελευταίος, μπήκε μέσα, σηκώθηκε όλο το θέατρο όρθιο έκτος της Αλίκης και η φωτογραφία που υπάρχει την δείχνει καθιστή να σηκώνει το χέρι της απλώς και ο Κωνσταντίνος να σκύβει να το φιλάει. «Ποια είναι αυτή που δεν σηκώνεται μπροστά στο διάδοχο του θρόνου» έγραψαν την άλλη μέρα οι εφημερίδες και με τη ευκαιρία θυμήθηκαν το πολύκροτο ειδύλλιο, αλλά η ιστορία έμεινε εκεί. Είχε ήδη τελειώσει. Αυτό ήταν επίδειξη δύναμης της Αλίκης που ήξερε να παίζει και σε αυτό το γήπεδο πολύ καλά.

Τα κατοπινά χρόνια, όταν κάποιος ρώταγε την Αλίκη αν το διαμέρισμα στη Στησιχόρου, το είχε αγοράσει η Φρειδερίκη θύμωνε πολύ, ενώ μετά που πέθανε κάποιος είχε το θράσος να γράψει σ’ ένα βιβλίο ότι δήθεν η Αλίκη είχε μείνει έγκυος από τον Κωνσταντίνο και της κάνανε με το ζόρι έκτρωση, κοιμίζοντάς την, πράγμα που δεν ισχύει για πολλούς λόγους που δεν είναι να αναφέρουμε εδώ…

Δέκα και κάτι χρόνια μετά έπεσε η βασιλεία στη Ελλάδα, με το δημοψήφισμα της 8ης Δεκεμβρίου του 1974, πολύς κόσμος βγήκε στους δρόμους της Αθήνας να γιορτάσει το γεγονός και μάλιστα μέσα από το θέατρο βγήκε και η Αλίκη με το κοστούμι της Μαντώς Μαυρογένους που έπαιζε τότε. Την ρώτησαν μετά κάποιοι δημοσιογράφοι πώς αυτό εφόσον τότε είχε ακουστεί αυτό με το ειδύλλιο και εκείνη πολύ απλά απάντησε άλλο αυτό και άλλο το φλερτ, σαν θεσμός η βασιλεία είναι κάτι το αναχρονιστικό. Ο Κωσταντίνος δεν αναφέρθηκε ποτέ στο συγκριμένο θέμα…

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ιάσονας Τριανταφυλλίδης
Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, είναι δημοσιογράφος και κριτικός κινηματογράφου και θεάτρου. Έχει γράψει μέχρι τώρα 20 βιβλία με θέμα την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, της νύχτας, του τραγουδιού και του μιούζικαλ και βιογραφικά βιβλία ανθρώπων του ελληνικού σινεμά. Αρθρογραφεί από το 1985 σε εφημερίδες, περιοδικά, έχει κάνει εκπομπές στο ραδιόφωνο, στην τηλεόραση, προσφάτως και στο διαδίκτυο. Έχει επιμεληθεί επανεκδόσεις παλαιού υλικού σε CD, για ανθρώπους όπως η Αλίκη Βιουγιουκλάκη, η Τζένη Βάνου, η Σοφία Βέμπο, η Μαρινέλλα, ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο Γιάννης Σπάρτακος, το σύνολο του κινηματογραφικού έργου του Νίκου Μαμαγκάκη, ειδικό αφιέρωμα για την ιστορία του τραγουδιού στο ελληνικό σινεμά κ.α. Στην τηλεόραση έχει κάνει το πρώτο πρωινό του MEGA το Κοκτέιλ, εκπομπές με συνεντεύξεις, αφιερώματα, μονογραφίες, ήταν στην κριτική επιτροπή του «Να η ευκαιρία», σχολιαστής στις ειδήσεις του STAR και μία πολιτική εκπομπή με την Όλγα Τρέμη στο MEGA. Αυτό τον καιρό αρθρογραφεί βέβαια στο youfly.com και στην «Εφημερίδα των Συντακτών». Κάνει καθημερινά εκπομπή στις 15:00 με 16:00 στον Αθήνα 9.84 με τίτλο «Αθήνα, με ακούς;»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ