Φαντάζει σαν τέλος εποχής. Και τι εποχής! Ένα από τα διασημότερα μιούζικαλ στην υφήλιο, «Το Φάντασμα της Όπερας» του Σερ Άντριου Λόιντ Βέμπερ, κατεβάζει ρολά!
Γράφει ο Παύλος Ηλ.Αγιαννίδης
«Δυστυχώς οι παραγωγές του «Φαντάσματος» στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου και σε περιοδείες κλείνουν οριστικά»,
έγραψε ο πολύφερνος παραγωγός Κάμερον ΜάκΊντος,
υπεύθυνος για μεγαθήρια του θεάματος, όπως οι παραγωγές των «Les Miserables», της «Μαίρης Πόπινς» και του «Χάμιλτον».
Και, βέβαια, του θρυλικού πλέον «Φαντάσματος της όπερας», που έχει περάσει και στον κινηματογράφο στην εκδοχή του κατά Λόιντ Βέμπερ μιούζικαλ.
Ο Κάμερον ΜάκΙντος κατέληξε σε αυτή την κίνηση, ύστερα από το μεγάλο πλήγμα του κορονοϊού και του εγκλεισμού / καραντίνας, που έκλεισε θέατρα σε ολόκληρο τον κόσμο. Και το μοιράστηκε σε ένα άρθρο του για το μέλλον του μουσικού θεάτρου (του μιούζικαλ, αν θέλετε)
στην εφημερίδα «Evening Standard» του Λονδίνου.
Βέβαια, προσθέτει πως ο ίδιος ο παραγωγός και ο Σερ Άντριου Λόιντ Βέμπερ είναι αποφασισμένοι, παρόλα αυτά, «να επαναφέρουν στην ζωή» το θρυλικό μιούζικαλ.
Αρχικά είχε ανακοινωθεί ότι το μιούζικαλ – και οι περιοδεύουσες παραγωγές – θα σταματήσουν μέχρι τις αρχές του 2021.
Τότε, το κλείσιμο είχε συνδυαστεί όχι μόνον με τον αναγκαστικό εγκλεισμό του κοινού, αλλά και με την αντικατάσταση των σκηνικών, που όπως είχε ανακοινωθεί
«είχαν φτάσει στο τελευταίο όριο της… ζωής τους», με 34 χρόνια χρήσης στην «πλάτη» τους. Και με προοπτική να ξανανοίξει το «Φάντασμα» στο Λονδίνο
με μια ολοκαίνουργια παραγωγή.
Όμως, το κατέβασμα και η απομάκρυνση, από το λονδρέζικο Her Majesty’s Theatre, του διάσημου τεράστιου πολυελαίου (που «τσακίζεται» στη μέση της σκηνής, στην πλοκή του «Φαντάσματος της Όπερας») από τεχνικούς της Really Useful Group,
εταιρείας παραγωγής του ΜάκΙντος, θεωρείται ότι έγραψε το τέλος. Κατά κάποιους οριστικό. Ή, μήπως, μέχρι νεωτέρας;
Ο Άντριου Λόιντ Βέμπερ δήλωσε, από την πλευρά, ότι αν και όποτε καταφέρουν να επαναφέρουν το… νεκρό «Φάντασμα» επί σκηνής, θα είναι στην αρχική «brilliant» εκδοχή του μιούζικαλ, που έφερε και την τεράστια επιτυχία.
Οι μετατροπές και «παραποιήσεις» χρόνων στο έργο, τους ρόλους και τα σκηνικά θα εξαλειφθούν. Αν, βέβαια, ξανανοίξει.
Ο Κάμερον ΜάκΙντος παραδέχεται επίσης, στο άρθρο του, ότι η καταστροφή που επέφερε ο Covid στα θέατρα και την εταιρεία παραγωγής του (πτώση πάνω από 60% στον κύκλο εργασιών), τον οδήγησε σε «απολύσεις ηθοποιών, μουσικών, τεχνικών».
Ο ίδιος εκφράζει και την πεποίθηση ότι οι παραστάσεις στο περίφημο Γουέστ Εντ του Λονδίνου «δεν μπορούν να λειτουργήσουν με βάση την επιβαλλόμενη κοινωνική απομάκρυνση».
Καλεί δε τον πρωθυπουργό Μπόρις Τζόνσον να «ανάψει τα φώτα» και «να διαφωτίσει τον κόσμο του θεάματος για το μέλλον του.
Για το άνοιγμα των θεάτρων, που στο Γουέστ Εντ του Λονδίνου και στο Μπρόντγουεϊ της Νέας Υόρκης μπορεί να είναι και μετά το επόμενο καλοκαίρι», όπως σημειώνει.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ YOUFLY.COM ΣΤΟ GOOGLE NEWS ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΕΔΩ.