20.2 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

To Ντράγκονς Δεν, Καινούργιου vs Μπακοδήμου, ο Λιάγκας, η Τσαπανίδου και ο Μπέζος

Τσεβδομάδας Τα Χαμπέρια

Εγώ αυτό το Ντράγκονς Ντεν, χαζό πείτε με, ντεν το πολυ-κατάλαβα, αδέλφια μου. Έχω δηλαδή μια επιχειρηματική ιδέα, φερειπείν: Ψωμί του τοστ με φερμουάρ γύρω-γύρω για να μη σπαταλάς το περιεχόμενο στη μπλούζα σου. Το παρουσιάζω στους επιχειρηματίες και μου λένε πόσα επενδύουν στην ιδέα μου; Κι άμα επενδύσουν, εγώ γίνομαι επιχειρηματίας; Μα, τότε είναι που σταματά το Ντραγκονς Ντεν κι αρχίζει το Σαρβάιβο

Φόροι, εφορίες, εξοπλισμός, εγκαταστάσεις, μισθοδοσίες, επιστροφή του κεφαλαίου και ξανά, φόροι… Στο παιχνίδι δηλαδή, πηγαίνετε με αόρατο συμπαίκτη-συνέταιρο να παρουσιάσετε την ιδέα σας – το κράτος. Αν ήταν θέμα μόνο ενός επενδυτικού κεφαλαίου, όλοι έχουμε μια ιδέα και κάπου θα το βρίσκαμε (μπορεί και όχι). Βέβαια, εγώ είμαι άμπαλος στα οικονομικά και τόσα ξέρω, τόσα λέω. Με το φτωχό μου το μυαλό όμως, πιστεύω ότι άμα δεν έχει κανα γκομενιλίκι, ή κανα κέρατο το τηλεοπτικό πρόγραμμα δε «φτουράει». Χαζοί είναι εκεί στο Σορβάιβο Ολστά; Ντράγκονς Δεν, αδέλφια.

Η Κατερίνα επέστρεψε απ’τις διακοπές με πρώτη «καλεσμένη» στο ένθετο «Σούπερ Μανούρα» της, τη Μαρία Μπακοδήμου. Αφού τη «στολίσει» καλά, γεμάτη γυναικεία αλληλεγγύη θα της ζητήσει συνέντευξη να «τα βρουν» – καθίστε και θα δείτε. Συνέντευξη απ’την άλλη, δε θα δώσει ποτέ ο Αντώνης Κανάκης στον Δημήτρη Οικονόμου, απ’ό,τι φαίνεται. Θα δώσει όμως, στον Νίκο Χατζηνικολάου, την Πέμπτη το βράδυ. Λες να χρεώνει τον ΑΝΤ1 υπερωρία, ο μπαγάσας; Σε κάθε περίπτωση, όλα καλά στην ελληνική Σόουπιτς κι άμα βγείτε και μια βόλτα στο κέντρο της Αθήνας προσέξτε μη σκοντάψετε πάνω σε κάποιο μέλος της πρώην βασιλικής οικογένειας – έχει γεμίσει ο τόπος.

Ξέρω ότι το έχω ξαναβάλει, αλλά έχω φάει κόλλημα, αδέλφια μου… Σχωράτε με. Απ’το «Μουσικό Κουτί» της ΕΡΤ, Ιουλία Καραπατάκη και Εισβολέας στη «Μπανιστηρτζού» για να ξεκινάμε σαν… Πρωταθλητές:

Τη Λένε Πόπη, Τσαπανίδου Πόπη…

Το μετέωρο βήμα του αρθρογράφου… Ας δοκιμάσω το ακραίο, αδέλφια, ένα εξτρίμ-σπορ στις «αναγνωστικές συναντήσεις» μας… Νιώθω τυχερός στην τοποθεσία: FlyNews. Έτοιμοι; Το «μπουμπουνάω». Δίκιο είχε ο Λιάγκας τις προάλλες.

Και τώρα που έχω την προσοχή σας, ας διευκρινίσω πως αναφέρομαι στην παρθενική εμφάνιση της Πόπης Τσαπανίδου ως Εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. Επειδή λοιπόν, πρόκειται για τον μεσάζοντα (ενός είδους μέντιουμ, αν θέλετε) ανάμεσα σε ένα πολιτικό κόμμα – αριστερών μάλιστα καταβολών – και στη δημοσιότητα, η εικόνα έχει σημασία. Και αυτή η εικόνα δεν ήταν καλή (εδώ βρίσκεται και το δίκιο του Γιώργη).

Θέλω να πω, αδέλφια, πως δεν έχεις την Πόπη Τσαπανίδου, Εκπρόσωπο Τύπου απλά για να εκφράζει τις θέσεις του κόμματος – έχεις στελέχη γι’αυτό που ενδεχομένως να το έκαναν και καλύτερα. Την Πόπη την έχεις για να σε «μπάσει» σε σαλόνια της δημοσιότητας που, μέχρι τώρα εσύ σνόμπαρες, αλλά ούτε κι αυτά σε είχανε όρεξη. Άσε που δεν είχες ιδέα και πώς να «χωθείς».

Πρόκειται για τον άνθρωπο που ξέρει πολύ καλά τα κατατόπια των παραδοσιακών Μ.Μ.Ε. (Τηλεόραση, Ραδιόφωνο και Τύπος). Μιλάμε για τη γυναίκα που μπορείς να «συνοδεύσεις» επικοινωνιακά εκεί που μαζεύονται νέοι, ή ακόμη και στις παρυφές του λάιφστάηλ που ασχολείται με την πολιτική και, όταν σε κοιτάξουν σαν εξωγήινο να το πάρει πάνω της ξεκαθαρίζοντάς τους ότι: «Είναι μαζί μου, παιδιά». Γι’αυτό έχεις την Πόπη Τσαπανίδου, γι’αυτό και έγινε τόσος ντόρος στην «αρπαγή» της απ’το OPEN, γι’αυτό σου «βγάλαμε και το καπέλο».

Ένας οποιοδήποτε Εκπρόσωπος Τύπου είναι το εταιρικό αμάξι που σου δίνουν απ’τη δουλειά. Ε, η Πόπη είναι το κάμπριο που ονειρεύτηκες, όλοι το θέλουν, αλλά εσύ το πήρες με λίζινγκ στην εταιρεία. Μαγκιά σου και να το χαρείς, αλλά μη βάζεις μπαγκαζιέρα στην οροφή και κοτσαδόρο, ρε μαν. Αυτό ήθελε να πει κι ο Γιώργης: Μέρος της επικοινωνιακής επιτυχίας στη συνεργασία ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Τσαπανίδου ήταν και η φίνα τηλεοπτική της παρουσία. Όταν τη «βγάζεις» αφώτιστη, με ανύπαρκτο μακιγιάζ και μαυροφορεμένη είναι σα να χρησιμοποιείς μια πένα Mont-Blanc για να ξύσεις το αυτί σου. Καταλαβαίνω ότι οι αλληγορίες που έχουν να κάνουν με κάμπριο αυτοκίνητα και Mont-Blanc πένες δε συνάδουν με τη φιλοσοφία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. μπορεί ούτε καν με εκείνη της Πόπης, αλλά πώς να το κάνουμε; Η Τσαπανίδου πρέπει να εξελίξει τους συνεργάτες της επικοινωνιακά και να τους κάνει πιο εξωστρεφείς και λιγότερο διστακτικούς με τα Φώτα, όχι να «σκοτεινιάσει» κι αυτή.

Κι εδώ φτάνουμε στο μόνο σημείο διαφωνίας μου με τον Λιάγκα, αδέλφια. Δεν είναι θέμα Αλέξη Τσίπρα, αυτό. Η Πόπη Τσαπανίδου ξέρει τηλεόραση, γνωρίζει τη ρητορική της εικόνας, αλλά και ως όμορφη γυναίκα που τα κατάφερε τόσα χρόνια στο χώρο, δίχως κανενός τις «πλάτες» ξέρει πώς θα μακιγιαριστεί, ή πώς θα επιμεληθεί τόσο τα ρούχα όσο και τα μαλλιά της. Δεν οφείλεται στη γυναικεία φιλαρέσκεια (χωρίς να την ενοχοποιούμε κι αυτήν), αλλά στο ότι η αγαπητή Πόπη περισσότερο απ’τον καθένα γνωρίζει πως πρόκειται για «επαγγελματικά σύνεργά της».

Παραδέχομαι αδέλφια, πως δεν είναι «σύνεργα» τόσο σημαντικά στον χώρο που επέλεξε να συνδράμει, όσο ο πολιτικός λόγος και η επιχειρηματολογία της. Όμως, απ’τα «Ηθικά Νικομάχεια» και τον Ορισμό της Ρητορικής απ’τον Αριστοτέλη, μέχρι τη «Ρητορική της Εικόνας» του Ρολάν Μπαρτ γνωρίζουμε καλά (όπως και η Πόπη) ότι βοηθούν στη βελτιστοποίηση του αποτελέσματος. Είναι λοιπόν, δική της ευθύνη να «ορθώσει ανάστημα» σ’εκείνον που την ετοίμασε να «βγει» στην πρώτη τηλεοπτική της εμφάνιση σα την «Οδύσσεια ενός Ξεριζωμένου», δεν είναι ευθύνη του Τσίπρα.

Πόπη Τσαπανίδου

Άρα λοιπόν, θα συμφωνούσα με τον Γιώργη στην «επικοινωνιακή νουθεσία» του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, όχι όμως λες και πρόκειται για τον Βασίλη Μπουλούμπαση. Ο Αλέξης Τσίπρας πρέπει να «εκμεταλλευτεί» τη νέα Εκπρόσωπο Τύπου του για να περάσουν σε μια επόμενη φάση, όπου τα κόμματα (ειδικά της αριστεράς) θα σταματήσουν να είναι φοβικά με οτιδήποτε βοηθά στο «πλασάρισμα» του πολιτικού λόγου τους. Καλώς, ή κακώς ζούμε στην εποχή των Media και των Social Media. Δεν είναι αρκετό να έχεις το δίκιο, πρέπει να φαίνεσαι ταυτόχρονα ότι το έχεις…

Μην έχετε τέλος, καμία αμφιβολία, αδέλφια… Το στερεότυπο: Ατημέλητος αριστερός με αμπέχονο, χωρίς γραβάτα και μούσια (για τους άνδρες) που χρησιμοποιούν οι πολιτικοί της αντίπαλοι για να χλευάσουν την αριστερά είναι εξίσου παρωχημένο με την αντίληψη της ίδιας της αριστεράς ότι, όσο περισσότερο αδιαφορούμε για την εμφάνιση και την επιφάνεια, άλλο τόσο δίκιο έχουμε στην ουσία. Με λίγα λόγια, μπορείς να είσαι απεριποίητος και να ´χεις και άδικο – μη σου τύχει, αδέλφια μου.

Παρουσιαστής ως Γιάννης Μπέζος

“Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο ο ρόλος του παρουσιαστή” δήλωσε ο Γιάννης Μπέζος και πήγαν να παρεξηγηθούν παρουσιαστές και πάνελτς. Σιγά μη σκίσουμε κανα σλόγκι, αδέλφια… Κατ’αρχάς, κάποιος πάλι πήγε να «βγάλει» θέμα από εκεί που δεν υπάρχει: Ότι δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο (για εκείνον) ο ρόλος του παρουσιαστή (της εκπομπής του) εννοούσε ο πιο χαμογελαστός άνθρωπος που ξέρω #μπορεικαιόχι.

Και είναι απολύτως λογικό, μια που πρόκειται για μια μουσική συνύπαρξη ανθρώπων που και ο ίδιος εκτιμά σε μια προκαθορισμένη ροή-σκαλέτα γεμάτη χορό και τραγούδι. Να διευκρινίσω: Δεν υποτιμώ τη «συνθήκη», αυτό που είπε ο άνθρωπος εξηγώ. Δεν υποβάθμισε το επάγγελμα του παρουσιαστή. Είπε απλά, ότι για εκείνον δεν αποτελεί κάτι δύσκολο. Τηλε-κουμάντο καθιστός κάνει ο Γιάννης Μπέζος αφού… Τι μπορεί να πάει στραβά σ’ένα μαγνητοσκοπημένο γλέντι, ρε αδέλφια; Να τελειώσει το ημίγλυκο κρασί;

Πέρα απ’την πλάκα όμως, ξέρετε γιατί δεν είναι δύσκολο για τον Γιάννη Μπέζο να παρουσιάσει; Γιατί μιλά σωστά ελληνικά, έχει δομημένο άρτιο λόγο, αντίληψη, επιχείρημα (όπου χρειαστεί) και ευφυία. Σ’αυτό, τον βοήθησε το έως τώρα «ταξίδι του» στα μονοπάτια της υποκριτικής και του Θεάτρου. Ένα ταξίδι που, όχι μόνο τον καταξίωσε επαγγελματικά, αλλά τον «έχτισε και εσωτερικά». Με λίγα λόγια, η σωστή «προπόνηση» είναι ίδια για όσους θέλουμε να ασχοληθούμε και με τη δημοσιότητα απ’όποιο επαγγελματικό μετερίζι…

Τώρα, άλλος μ’αυτήν την προπόνηση γίνεται αθλητής, άλλος αρκείται στο να έχει ένα όμορφο σώμα και άλλος, κάνει μια δουλειά που η φυσική κατάσταση του, τον βοηθά. Κάποιος τρίτος απ’την άλλη, μπορεί να απαρνηθεί την προπόνηση που έκανε και να πλακωθεί στα σουβλάκια. Όπως και να έχει, το να δομήσεις το «μέσα» σου είναι η απαραίτητη προϋπόθεση για να σταθείς αξιοπρεπώς στα Φώτα, είτε ως ηθοποιός, είτε ως τραγουδιστής, είτε ως τηλεοπτικός-ραδιοφωνικός επαγγελματίας. Γι’αυτό, φάνηκε παιχνιδάκι στο Γιάννη Μπέζο η παρουσίαση και όχι επειδή είναι εύκολη ως διαδικασία. Κάτι σαν διαγώνισμα στο σχολείο φανταστείτε: Άμα διαβάσεις σου φαίνεται εύκολο – αυτό όμως, δε σημαίνει πως είναι στην πραγματικότητα – εσύ διάβασες.

Τώρα θα μου πείτε, όλοι όσοι παρουσιαστές κάνουν επιτυχία στην τηλεόραση έχουν το υπόβαθρο του Μπέζου; Κανείς, θα σας απαντήσω. Από την άλλη, ο Γιάννης Μπέζος που έχει κάνει αυτήν την «εσωτερική προπόνηση» που λέγαμε, γιατί δεν πέτυχε «με τα τσαρούχια» με το τηλεοπτικό του τόλμημα στο OPEN; Είναι η δυναμική του OPEN που αργεί χαρακτηριστικά να αποτυπωθεί σε ποσοστά τηλεθέασης; Φταίει ίσως, το κόνσεπτ της εκπομπής που το έχουμε ξαναδεί; Ή μήπως, ο ίδιος ο παρουσιαστής που αποφεύγει το χαμόγελο όπως ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης τις συνεντεύξεις ακόμη κι από εκπομπές του ίδιου του, του καναλιού;

Όπως και νά ‘χει, ισχύει ότι καλός παρουσιαστής είναι ο καλλιεργημένος παρουσιαστης (ακόμη καλύτερος ο μορφωμένος). Όμως, επιτυχημένος παρουσιαστής δεν είναι απαραίτητα ο καλός παρουσιαστής. Τα ποσοστά τηλεθέασης τα δίνετε εσείς, μέσω του τηλεκοντρόλ σας αποδεικνύοντας ότι εκτός από 1, άντε δύο περιπτώσεις ο πρώτος στη ζώνη του δεν είναι απαραίτητα και ο πιο «δομημένα προπονημένος», που λέγαμε προηγουμένως. Η Ναταλία είναι ένα παράδειγμα πρώτης με υπόβαθρο. Στις άλλες περιπτώσεις, οι άξιοι δεν είναι πρώτοι και οι πρώτοι έχουν άλλες «τηλεοπτικές αρετές», πλην της ποιότητας.

Άρα, για να καταλήξουμε στη δήλωση του Γιάννη Μπέζου απ’την οποία ξεκινήσαμε: «Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, ο ρόλος του παρουσιαστή» …γιατί εξαρτάται πλήρως απ’τον ρόλο του τηλεθεατή. Όσο κι αν κάποιος «χτίσει» τον εαυτό του, ώστε να «σταθεί» τηλεοπτικά δεν έχει κανένα απολύτως νόημα, αν δεν εκτιμηθεί απ’τον τηλεθεατή. Σκεφτείτε ότι καθένας από εμάς έχει «καθρέφτη» εσάς. Το πόσο εύκολος είναι ο ρόλος μας, εξαρτάται από εμάς, το πόσο επιτυχημένος όμως, εξαρτάται αποκλειστικά από εσάς, αδέλφια μου.

Μαρία με τα Κίτρινα, Ποιόν Αγαπάς Καλύτερα; Τον Άντρα σου, Ή Το Γείτονα;

Έλεγα να μη γράψω γι’αυτό, αλλά τι είναι η Σόουπιτς, αδέλφια μου; Ένα τασάκι είναι.. Όλοι γνωριζόμαστε μεταξύ μας: Ποιοί είμαστε «γόπες» και ποιοί «αποτσίγαρα» – άσε που ο «χώρος» είναι τόσος δα που η στάχτη του ενός, μπορεί να λερώσει και τον παρα-δίπλα. Σίγουρα πάντως, οι «μεν» ξέρουν τους «δε» κι εσείς όλους μας, μαζί – κι απ’την καλή κι απ’την ανάποδη. Για να δούμε γιατί «τα πήραν» αυτή τη φορά στο «Το Πρωινό» λοιπόν… Season 3, Episode 109: “The One With Anastasopoulou”.

«Επειδή γράφτηκαν και διάφορες ηλιθιότητες και βλακείες από ανθρώπους που προφανώς έχουν μέσα τους απωθημένα αλλά ας το κοιτάξουν. Προφανώς όταν ήταν δικιά μου σκέψη να έρθει η Μαρία για να κάνουμε έναν μαραθώνιο εδώ όλοι μαζί οι δημοσιογράφοι, τον πρώτο που ρώτησα ήταν ο Γιώργος και προφανώς είπε με μεγάλη χαρά ναι. Είμαστε πολύ φίλοι με τον Γιώργο και δεν έχουμε ανταγωνισμό. Είναι τιμή μου που με τιμά με την φιλία του καταρχήν και όλα τα άλλα είναι μπαρμπούτζαλα. Και βέβαια δεν υπάρχει κανένα θέμα γιατί διάβασα διάφορα» για να συμπληρωθεί από την πανελάρα: «Κι εμείς αγαπάμε τη Μαρία (Αναστασοπούλου)»

Και θα μου πείτε, εσύ τι ανακατεύεσαι ρε Ούγγα; Για σένα έλεγε ο Λιάγκας; Μήπως έχεις τη μύγα, αγοράκι μου; Ρε, μπας και έχεις κόλλημα με το Γιώργη; Σ’έπιασε δηλαδή, ο πόνος να υπερασπιστείς όποιον έγραψε σενάρια για την πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1 μετά τη συνύπαρξη Λιάγκα-Αναστασοπούλου με αφορμή την κηδεία του Κωνσταντίνου; Τα σκέφτηκα όλα τα παραπάνω, αδέλφια και κατέληξα αναφωνώντας: «Όχι μωρέ» – έτσι απλά, λακωνικά κι απέριττα.

Δεν καταλαβαίνω τη μανούρα απ’το πουθενά αφού, ρε αδέλφια μου. «Ηλιθιότητες και βλακείες από ανθρώπους με απωθημένα»; Μήπως «το χοντραίνουμε»; Ξύπνησαν ένα πρωί, οι τηλεοπτικοί συντάκτες, χωρίς να ξέρουν τι να γράψουν και είπαν: Ας σκαρώσουμε λίγο την πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1 για του χρόνου; Και μάλιστα, συνεννοημένοι; Μα, ο ίδιος ο Γιώργος Λιάγκας κοιτάζοντας το παρακάτω πλάνο, ανάμεσα στους δημοσιογράφους-συνεργάτες του δεν αναφώνησε (χαριτολογώντας έστω): «Επιτέλους… Απέκτησα συμπαρουσιάστρια»;

Αναστασοπούλου Λιάγκας

Εγώ το φώναξα ξαλαφρωμένος, λες και το είχα μαράζι; Εκεί ήταν που πετάχτηκα εγώ σαν το φασουλή να νοιαστώ για τους συνεργάτες που έβλεπαν τον επικεφαλής τους να θέλει να κρυφτεί και η χαρά να μην τον αφήνει μετά από καιρό που είχε εκείνους να τον στηρίζουν. Άσχετα που το μετάνιωσα που μίλησα και μουτζώθηκα, μετά…

Επίσης, στη δική μου εκπομπή έγινε όλο αυτό το θέμα στην αρχή της σεζόν για το ποιά κυρία θα έχω τηλεοπτικά δίπλα μου; Ε… Πολύ θέλει, αδέλφια; Βάλε και τη δήλωση του Γιώργου Παπαδάκη ότι παραδίδει τη σκυτάλη στη Μαρία και την ομάδα που θα τον διαδεχτεί. Πρόσθεσε και λίγο «Αρναούτογλου» που, επίσης έχει ξεκαθαρίσει ότι η υπόθεση «Πρωινό» δεν έχει τελειώσει γι’αυτόν… Αυτό ήταν: Πήραν φωτιά τα πληκτρολόγια. Πολύ θέλει να γίνει συζήτηση, ή παράλογος είναι όποιος γράφει για τον χώρο μας, σκέφτεται ένα σενάριο που φαίνεται να εξηγεί όσα παρατηρεί κι αρχίσει να το ψάχνει; Απ’το να συζητάμε πόσο πλήρωσαν οι «Τέως» την ψαρόσουπα στο Μ. Βρετανία, καλύτερο μου φαίνεται εμένα #σόρυ #νοτσόρυ

Υπερβολικά τα μπινελίκια του Γιώργη λοιπόν, ειδικά για ένα θέμα που, ένα μεγάλο μέρος λόγου ανήκει και στο κανάλι. Εκτός βέβαια, αν τα «έλεγε στη νύφη για να τ’ακούσει η πεθερά». Τώρα ποιά είναι η νύφη και ποιά η πεθερά, μήτε ξέρω κι ούτε και να με ανακατεύετε πιότερο. Εγώ, αυτό που γνωρίζω είναι πως όλοι είναι ευχαριστημένοι στις θέσεις τους, κανείς δεν έχει φιλοδοξίες ν’αναβαθμιστεί και με χαρά θα υποδεχτούν τη συμπαρουσιάστρια, αν αυτή υπάρξει – κι εγώ μαζί τους.

Κουιζάρα

Και φύγαμε για την Κουιζάρα μας, αδέλφια:

Ποια δυο κανάλια «ανταλλάσσουν» πρωινές εκπομπές την ερχόμενη σεζόν;

Είναι Καλός ο Μάστορας…

Πολλά γράψαμε πάλι, αλλά πολλά μας τά ‘κανε και η Σόουπιτς αυτή την εβδομάδα, αδέλφια μου. Για το κλείσιμο, σκεφτόμουν πως, αν όντως η μανούρα του Χρήστου Μάστορα στο περιστατικό της περασμένης εβδομάδας οφειλόταν στο ότι κάποιος «πείραξε» την κοπέλα του (ή έστω, έτσι του φάνηκε), τότε το βρίσκω πολύ ιπποτικό και καψούρικο. Άσε που δεν έχω στο μυαλό κανέναν καλλιτέχνη να έχει κάνει κάτι παρόμοιο υπερασπιζόμενος το κορίτσι του, από σκηνής – αλήθειες μόνο. Μας εύχομαι λοιπόν, να βρούμε όλοι το Μάστορά μας, αδέλφια. Γιατί; «Είναι Αλλού». Τα λέμε Τετάρτη στα 50ά #Reminders.

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Δημήτρης Ουγγαρέζος
Δημήτρης Ουγγαρέζος
Γεννήθηκα στις 9 Φεβρουαρίου 1980 κατά τη 1 και 25’ το ξημέρωμα στην Αθήνα και κατάγομαι από την Κάλυμνο και το Καστελόριζο με προπάππου σφουγγαρά (όχι Σφουγγαρέζο - απ’το άλλο σόι) και παππού, ψάλτη. Το Mappes Show, αφού πέρασε απ’τον Ρυθμό 94.9, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, ανέλαβε την πρωινή ζώνη του νεοσύστατου My Radio 104.6! Παράλληλα - από το 2008 - δοκιμάζω μάταια (μπορεί και όχι) να τα καταφέρω στην τηλεόραση, ως παρουσιαστής στο Mad, Mega, ΑΝΤ1 και φέτος, ξανά στο Mega που με ανέδειξε. Μου λείψατε και χαίρομαι πολύ που οι διαδικτυακές συζητήσεις και οι αποψούλες μας θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, χωρίς λογοκρισία, στη γεμάτη όρεξη οικογένεια του YouFly.com (μπλέξανε οι άνθρωποι). Καλά μας, ταξίδια στα FlyΝews!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ