13.9 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Ο Μουτσινάς, ο Σεφερλής και το πινγκ-πονγκ Λιάγκα – Αρναούτογλου

«Φύγε Να Σωθείς…»

Απ’την εποχή του «παιδί μου μη φεύγεις…» περάσαμε σ’αυτή του «φύγε να σωθείς…». Αυτό ξέρω, αδέλφια. Και το επιβεβαίωσα και αυτή την εβδομάδα παρακολουθώντας όλους (ξεδιάντροπα) ν’αποποιούνται των ευθυνών τους (τώρα που ξε-τρόμαξαν) για το δυστύχημα των Τεμπών. Που θα έπρεπε και μόνο που συνέβη τέτοια τραγωδία τόσο άδικα στη «βάρδιά» τους να κρύβονται από ντροπή και να μην ξανασχοληθούν με τα κοινά.

Λειτουργούσε/δε λειτουργούσε η τηλε-διοίκηση, δε λειτουργούσε γενικά, αλλά στη Λάρισα ναι, ο ένας υπουργός λέει δεν ευθύνεται αυτός, ο άλλος λέει ευθύνομαι, αλλά όχι για το δυστύχημα και πάει λέγοντας. Συνδικαλιστές, ειδικοί εμπειρογνώμονες, επιτροπές στη Βουλή, δικηγόροι, δημοσιογράφοι κσι παρουσιαστές μα πάνω απ’όλα, οι πολιτικοί που ανέλαβαν θέσεις ευθύνης τότε και τώρα κάθονται πάνω απ’το χυμένο γάλα και δείχνουν ο ένας τον άλλο. Και τα παιδιά σκοτώθηκαν. Πενήντα επτά άνθρωποι «έφυγαν» τσάμπα και βερεσέ επειδή απλά, πήραν το τρένο στην Ελλάδα του 2023 – τι πιο ασφαλές θα σκεφτόταν κανείς…

Θα ξεκινήσω με το ίδιο τραγούδι που έκανε την έναρξή της και η Ιουλία Καραπατάκη την περασμένη Τετάρτη στο «Σταυρό Του Νότου» αφιερώνοντάς το στις ψυχές που έπεσαν θύματα της εγκληματικής νοοτροπίας που αναπτύξαμε ως κοινωνία με ένα ολόκληρο σύστημα (πολιτικών, κυβέρνησης, δημοσιογράφων, Μ.Μ.Ε… Άρα, κράτους) να την εκφράζει. «Το Τρένο Φεύγει Στις 8» απ’τη Μαρία Δημητριάδη:

Ψυχαγωγία Απ’τον Τόπο Σου Κι Ας Είν’ κ’ Μουτσινάς

Ας προσπαθήσουμε να «λοξοκοιτάξουμε» απ’αυτό που πράγματι, μας απασχολεί χαζολογώντας στα τηλε-χάμπερα της Σόουπιτς, αδέλφια. Θυμάστε που σας έλεγα ότι ο ΣΚΑΪ είναι επιχείρηση και δεκάρα δε δίνει για την πολιτική τοποθέτηση του Νίκου Μουτσινά που και καλά «μπλέχτηκε στα χωράφια» της Ενημέρωσης κάνοντας πολλούς από τους Κήνσορες του πολιτικού σχολίου στο κανάλι να στραβώνουν στόμα απ’τα νεύρα; Λοιπόν, πλησιάστε να μπουγελωθούμε με αλήθειες…

Καθόλου «δε χάλαγε» το κανάλι του Φαλήρου να έχει στους κόλπους του τον Νίκο και την ομάδα του. Γιατί; Γιατί ήταν η μόνη επιτυχημένη απόδειξη ότι ο ΣΚΑΪ μπορεί να κάνει ΚΑΙ ψυχαγωγία, ακόμη και όταν ο Μουτσινάς δεν «έσκιζε» σε ποσοστά. Να σας το πω κι αλλιώς: Το «Καλό Μεσημεράκι» αποτελεί το αντίβαρο ψυχαγωγίας που το κανάλι δεν «εισάγει από Τουρκία». Στέκεται δε, ως έμπρακτη απόδειξη της προοπτικής του ΣΚΑΪ για τη μέρα που «θα μπορεί» και μόνος του, χωρίς να έχει κανέναν κερατά ανάγκη.

Σα τη μάνα μου που διερευνητικά «έχωνε» το πηρούνι της στη «Σαλάτα του Σεφ» που είχα παραγγείλει παρατηρώντας τα υλικά για να αναφωνήσει αγανακτισμένα: «Τι έχει μωρέ; Αυγό, μαρούλι, ντομάτα, ζαμπόν, σως… Ε, δε μπορώ να σ’τη φτιάξω εγώ να μην παίρνεις απ’έξω, βρε παιδί μου;» Γι’αυτό και κανείς δεν «ενοχλεί» τον Μουτσινά και την ομάδα του, ό,τι κι αν ακούτε. Αφενός γιατί είναι καλοί επαγγελματίες που αύριο – αν θέλουν – έχουν από 3 προτάσεις ο καθένας και αφετέρου, διότι πολύ συνετά η «Κανάλα» διαφυλάσσει το προϊόν της κοιτάζοντας το δάσος και όχι το δέντρο: «Χεστήκανε» δηλαδή, αν θα ξενερώσει η κυβέρνηση ή ο τάδε δημοσιογράφος του σταθμού με μια μαλακία του Νίκου για τα εμβόλια, ή τα «παπαγαλάκια» της Ενημέρωσης. Εδώ, «χτίζουμε» Ψυχαγωγία χειροποίητη, λέμε…

Μουτσινάς + ΣΚΑΪ = L.F.E.

Ή τουλάχιστον χτίζαμε, γιατί ο Νίκος δεν αντέχει άλλο το καθημερινό – και το δικαιούται, μετά από τόσα χρόνια επιτυχίας. Το θέμα όμως, δεν είναι οικονομικό, θεωρώ. Νομίζω ότι στον Μουτσινά στοίχισε το ότι έπρεπε να κάνει χιουμοριστική εκπομπή παραβλέποντας αυτό που επέβαλε η επικαιρότητα, η ψυχολογία και η άποψή του για τα γεγονότα της. Ήθελε να «τα πει», ή ήθελε ακόμη και να σωπάσει, μα ήταν υποχρεωμένος να βγει και να κάνει πλάκα με τα κομπινεζόν του «My Style Rocks». Εδώ που τα λέμε, πιο τίμιο το βλέπω αυτό απ’το να δουλεύεις πάνελ #ολατασφαζωολαταμαχαιρώνω μοστράροντας τη δημοσιογραφική σου διαπίστευση, λίγο πριν ασχοληθείς με το «βρακί του Πρίαμου» ξερωγώ.

«Χωρίζει» λοιπόν, ο Μουτσινάς τον ΣΚΑΪ, χωρίς πικρίες και απωθημένα, γιατί θέλει να συνεχίσει τη ζωή του. Και τι κάνει το κανάλι; Ανακοινώνει το ίδιο απόγευμα τον Μάρκο Σεφερλή. Προφανώς και η συνεργασία είχε κλειστεί, αλλά ποιός ο λόγος να ανακοινωθεί το ίδιο απόγευμα με τη δημόσια τοποθέτηση του Νίκου για το τηλεοπτικό μέλλον του; Και μάλιστα, όταν ο Μουτσινάς δεν προέβη σε κάποια ανακοίνωση από μόνος του, αλλά θέλησε να ξεκαθαρίσει ότι ο ΣΚΑΪ δεν τον «τρώει» γι αυτά που είπε την περασμένη εβδομάδα, όπως ακούγεται (καλό για τον ΣΚΑΪ είπε ο άνθρωπος, δηλαδή). Γιατί; Διότι από μόνος του έχει αποφασίσει και συζητήσει με κανάλι ότι του χρόνου, αν δε μπορεί να απέχει απ’την καθημερινή τηλεόραση προτιμά ν’απέχει γενικά.

Ο ΣΚΑΪ απ’την άλλη δεν είχε καμιά αφορμή ν’ανακοινώσει τον Σεφερλή μεσούσης της σεζόν και στην τούρλα της δήλωσης Μουτσινά – άσε που «θαμπώνει» και τη νέα του, μεταγραφή. Δηλαδή, ακόμη κι αν ήταν προγραμματισμένη η ανακοίνωση του Μάρκου, δε μπορούσε ν’αναβληθεί μετά τη δημόσια «παραίτηση» του Νίκου; Ως τρίτο σενάριο θα σκεφτόμουν το να ήταν ήδη προγραμματισμένη η ανακοίνωση και πρόφταξε ο Μουτσινάς να «κλέψει τη φλόγα της» πιάνοντας τους όλους στον ύπνο.

Κάποιος που δεν πιστεύει στις συμπτώσεις θα έλεγε ότι το θέμα είναι απλά «γκομενικό». Ανακοινώνεις ότι με «χωρίζεις», σου ανακοινώνω ότι έχω ήδη νέο σύντροφο. Θα μου πείτε: «Τι γκομενικά μας λες, ρε Ούγγα; Πριν δεν έγραφες ότι τα κανάλια είναι επιχειρήσεις;» Ισχύει αδέλφια, αλλά και στις επιχειρήσεις άνθρωποι αποφασίζουν.

Όλη η Αλήθεια, Εδώ (Μπορεί κ’ Όχι)

Και επειδή «το έψαξα» λίγο μιας και δεν έχω ζωή, ξέρω την απάντηση και τη σερβίρω αποκλειστικά σ’εσάς, τα φιλαράκια μου στα #FlyNews. Προσποιηθείτε πώς σας νοιάζει, παρακαλώ: Το θέμα δεν είναι γκομενικό. Το κανάλι θα ανακοίνωνε Σεφερλή εκείνη τη μέρα, γιατί είχαν πιλάλα και τα δύο μέρη και πετάχτηκε σαν την τσουτσού ο Μουτσινάς (χωρίς να το γνωρίζει) να πει αυτά που τον «έτρωγαν». Στην «ουρά» αυτών, ξεκαθάρισε και τι (δε) θα κάνει του χρόνου. Άρα, τα δύο γεγονότα δε συνδέονται. Το ότι φάνηκε τόσο πειστικά αυτό όμως, αποτελεί επίτευγμα του χειρισμού του καναλιού του Φαλήρου – α ρε Πανάθα, σε καλά χέρια είσαι.

Το άβολο της ανακοίνωσης του ΣΚΑΪ για τη μεταγραφή του Μάρκου Σεφερλή την ώρα που ο ίδιος «έπαιζε» στον «αέρα» του ΑΝΤ1 και θα συνεχίσει μέχρι το τέλος της σεζόν, αλλά και η προτίμηση λέξεων όπως «θριαμβευτική» για να χαρακτηριστεί η (αυταπόδεικτα) επιτυχημένη πορεία του ανδρός στο Δελτίο Τύπου τα αφήνω στην κρίση σας, αδέλφια. Προς Θεού, δεν αμφισβητώ την πορεία του Μάρκου, αλλά έχω συνηθίσει τέτοιες βαρύγδουπες κουβέντες να λέγονται απ’τους άλλους και όχι από εμάς για τον εαυτό μας. Αλλά μη με ξεσυνερίζεστε, μπορεί να γέρασα και να παραξένεψα – που είναι και το πιο πιθανό…

Γελάει Καλύτερα, Όποιος Δεν Κάνει Τηλεόραση

Επειδή αργά ή γρήγορα, οι «πλάκες» στην τηλεόραση «ξεφεύγουν», όσο «χαβαλέδες» κι αν το παίζουν παρουσιαστές και πανελίστες καλό είναι να μη γίνονται δημόσια – αυτή είναι η γνώμη μου και όσο ζω θα τη φωνάζω. Κατ’αρχάς, στην αυτο-αναφορική ελληνική τηλεόραση του 2023, χιούμορ δεν υπάρχει. Για να το θέσω πιο σωστά: Γελάμε μόνο με τους άλλους, σε ό,τι αφορά εμάς, «ξεσπάμε»…

Είναι τόσο μεγάλα τα «εγώ», ο ανταγωνισμός και τόσο ανελέητο το κυνηγητό των ποσοστών τηλεθέασης, λες και εξαρτάται η (επαγγελματική) επιβίωσή μας από αυτά – ωπ περιμένετε, όντως εξαρτάται – που κανένας δεν έχει όρεξη για πλάκα. Ό,τι λοιπόν, βλέπετε τηλεοπτικά που καταλήγει σε γέλιο «on camera», συνήθως είναι κεκαλυμμένη σπόντα, πικρία ή επίθεση σ’εκείνον που δε χωνεύουμε. Και επειδή, σ’αυτό το χώρο δεν πηγαίνουμε τ’άντερά μας, οι πλάκες πάνε κι έρχονται. Ε, ρε γλέντια…

Πολύ γέλιο, που λέτε αδέλφια. Μέχρι κάποιος να φωνάξει – πάλι δημόσια: «Κομμένη η πλάκα» όπως έκανε ο Γιώργης την περασμένη Πέμπτη. Όσο όμως κι αν είχε δίκιο ο φίλος μου (που είχε) η αλήθεια είναι πως και ο ίδιος συμμετείχε στο πινγκ-πονγκ σπόντας με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου για το ποιός θα κάνει πρωινό και ποιός βραδινό του χρόνου. Είναι λοιπόν, μαθηματικά αποδεδειγμένο πως οι ευερέθιστοι τηλεοπτικοί που «αλληλο-πειράζονται», αργά ή γρήγορα «θ’αρπαχτούν» (συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος, βέβαια).

Μη με ρωτάτε ποιός φταίει και ποιός το παρατράβηξε, για κάθε δεύτερο «τηλεοπτικό πλακατζή» υπάρχουν διαφορετικά προσωπικά όρια, αδέλφια. Σαν τον περσινό νικητή του Σορβάιβο που ήξερε πού πήγαινε (φέτος, στην Ολστά εκδοχή του) και πως, όποιος «δίνει περιεχόμενο» στο «Κολοσσαίο του Αγίου Δομίνικου» παραμένει στο παιχνίδι. Μέχρι; Μέχρι που ξεπεράστηκαν τα προσωπικά του όρια και το παιχνίδι έγινε «ανθρωποφαγικό» ξαφνικά, γιατί έως εκείνη τη στιγμή ήταν επιτραπέζιο…

Σιντριβάνι Αλήθειας

Θέλετε αλήθειες; Η τηλεόραση δεν έχει χιούμορ όταν έχει να κάνει με τη Σόουπιτς. Απ’τους Ράδιο-Αρβύλα που «διακωμώδησαν» τον Νότη Σφακιανάκη στο κρεβάτι με τη γυναίκα του, μέχρι τον Λάκη Λαζόπουλο που στράτευσε το κοφτερό χιούμορ και την ευφυία του για να τρολάρει κάθε – μα κάθε – εβδομάδα τη Μιμή Ντενίση. Απ’τον πανελίστα που «κάνει πλάκα» με ό,τι «πέσει» στο τραπέζι, αλλά «σκούζει» όταν του πουν ότι κάνει ψυχαγωγία και θυμάται τότε, ότι είναι δημοσιογράφος, μέχρι τις «αθώες» φάρσες εκπομπών… Κανένα χιούμορ, λοιπόν στο χώρο μας και σας το λέει ένας άνθρωπος που προσπαθεί χρόνια τώρα. Βέβαια, θα μου πείτε ότι μπορεί να μην τα καταφέρνω γιατί απλά, δεν έχω από δαύτο (το χιούμορ)… Δεκτόν, είναι μια κάποια εξήγησις κι αυτή που την προτιμώ, αδέλφια.

Και ξέρετε γιατί την προτιμώ; Διότι δε θέλω να πιστέψω το άλλο ενδεχόμενο, όσο πιθανό κι αν φαντάζει στα μάτια μου: Ότι νομίζουμε τόσο όλοι οι εργαζόμενοι στα Μ.Μ.Ε. πως ο «αέρας» ανήκει σ’εμάς και όχι σ’εσάς που «λύνουμε» τα θέματά μας κατά τη διάρκεια των εκπομπών που υποτίθεται ετοιμάστηκαν προς δική σας, τέρψη. Πού θέλω να καταλήξω, επιστρέφοντας και σ’αυτά που έγραψα στην πρώτη παράγραφο; Ότι, εφόσον δεν πρόκειται για «πλάκα», αλλά για άγαρμπα καμουφλαρισμένες μπηχτές, καλό είναι να μην απασχολούν τους τηλεθεατές. Έχετε θέματα κύριοι Λιάγκα και Αρναούτογλου; Αφήστε τα «πειράγματα», δεν είστε αστείοι. Ή «βρείτε τα» μεταξύ σας, ή πηγαίνετε στο κανάλι σας. Το ίδιο ισχύει στα θέματα του Κανάκη με το πρώην κανάλι του (ΣΚΑΪ), ή ακόμη και με τους Λιάγκα-Αρναούτογλου (αν έχει θέματα). Καινούργιου-Τσιμτσιλή, ένα φεγγάρι Καινούριου-Ναταλία και γενικά, Καινούριου με πολλούς. Παρθείτε τηλέφωνο μωρέ…

Και να το επεκτείνω; Βαρέθηκες να κάνεις εκπομπή; Μην το λες στον τηλεθεατή, τον προσβάλλεις. Πες το, στο κανάλι σου. Δε νιώθεις καλά να «βγεις στον αέρα»; Το ίδιο. Θες, αύξηση, ή άδεια; Δε θες να παρουσιάσεις μια δημοσκόπηση; Σιχαίνεσαι την κυβέρνηση; Την αντιπολίτευση μήπως; Σε μπλόκαρε ο Ουγγαρέζος; Σε κεράτωσε ο γκόμενος, σε προσέβαλε ένας τουιτεράς; Θα προσπαθήσω να το θέσω όσο πιο ευγενικά γίνεται: Χεστήκαμε ως τηλεθεατές. Βρες άλλο δίαυλο να «βγάλεις» το παράπονό σου και όχι τον «αέρα» μιας εκπομπής. Γιατί; Γιατί δε σου ανήκει, διάολε. Ανήκει στον κόσμο που σε παρακολουθεί και έχει δικά του παράπονα ζωής που θέλει να ξεχάσει βλέποντας τηλεόραση. Πόσο εγωιστικό είναι να σφετερίζεσαι κάτι που ανήκει σε άλλον;

Ας λύσουμε τα θέματά μας (κι εγώ μέσα) λοιπόν, εκτός τηλεόρασης, μπας και μπει λίγο χιούμορ σε οποιαδήποτε άποψη, κριτική, ρεπορτάζ, φάρσα, ή πανελίστα με διαπίστευση.

Κυριακάτικα #Reminders

Λέω για τελευταίο θέμα σήμερα «ν’ανακατέψω την τράπουλα» και να μας θέσω κάποια #Reminders κι ας μην είναι Τετάρτη ακόμη, αδέλφια. Λίγο που θέλω να τα «συζητήσουμε», κάτι που προέκυψαν αρκετά κι απότομα (μέχρι τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές) λέω, γιατί όχι; Έτσι κι αλλιώς, στο YouFly.com πάντα είχαμε την ελευθερία να «τα γράφουμε» όπως θέλουμε, όχι όπως σε προηγούμενη συνεργασία.

Διδάγματα-σκέψεις-συμπεράσματα λοιπόν, που προέκυψαν τις τελευταίες μέρες και οφείλω να επισημάνω. Τώρα, αν θα μάθω από αυτά, φροντίζοντας να μην «την πατήσω» αποτελεί «αλλουνού παπά, Ευαγγέλιο». Πολλές φορές κάνουμε τα ίδια λάθη, ή «τρώμε το κεφάλι μας» κι ας ξέραμε απ’την αρχή πού θα κατέληγε αυτό. Τώρα θα μου θυμίσετε εκείνη την αρχαία ρήση για το «δις εξαμαρτείν». Εκαλά, θ’απαντήσω… Στην Τηλεόραση που βιώνουμε, τι πιο σύνηθες (που θα έλεγε κι ο Νίκος Ευαγγελάτος); Φανταστείτε ότι απ’το πόσο συχνά συνεργαζόμαστε, τουμπαριζόμαστε και επαναλαμβάνουμε τις ίδιες μαλακίες, το «Δις Εξαμαρτείν» έγινε τίτλος κωμικής σειράς.

Για να δούμε όμως, τι μας έμαθαν οι τελευταίες μέρες…

Να θυμάμαι:

  • ότι το να συμμετέχεις σε μια εκπομπή ως «ειδικός» στο επαγγελματικό πεδίο που καταπιάνεσαι, δε σε κάνει πανελίστα, παρουσιαστή, ή έστω, επαγγελματία της τηλεόρασης «ακόμη δε βγήκες απ’τ’αυγό». Ηρέμησε μωρό…
  • ότι ο Λιάγκας είναι φωνακλάς, αλλά τρελός δεν είναι. Όπως και ο Γρηγόρης, άλλη δουλειά δεν είχε, να μιλάει για το πώς θα έκανε το πρωινό. Πολύς καπνός για να μην υπάρχει φωτιά – κρίμα να αφήνει το κανάλι όλο αυτό να συμβαίνει με τους «καλύτερούς του» να εκτίθενται και να «χαλάνε τη ζαχαρένια τους».
  • ότι ήταν λίγο άβολο να «κληροδοτεί» ο Μουτσινάς τους συνεργάτες του στον Σεφερλή. Ξέρω, φαίνομαι ξενέρωτος, χωρίς χιούμορ και ο πάρτυ-πούπερ, αλλά θα επιμείνω, αδέλφια. Πρόκειται για επαγγελματίες και μάλιστα απ’τους καλύτερους του χώρου μπροστά και πίσω από τις κάμερες που «κουβάλησαν στους ώμους τους» τον Νίκο από τη διστακτική και αμφίβολη τότε, επιστροφή του στο OPEN, μέχρι τις «δύσκολες φάσεις του» στον ΣΚΑΪ.
  • ότι Εκπομπές, Ένθετα, Ρεβεγιόν, Χριστούγεννα, Πρωτοχρονιές, Εορταστικά, Ανάμματα δέντρων και τώρα, Eurovision… Νομίζω ότι θα μπω στο Ραδιομέγαρο, ή στο Δημαρχείο Αθηνών και θα βρω τη Τζένη Μελιτά ως και στις καντίνες τους.
  • ότι φυσικά, το παραπάνω σχόλιο προκύπτει από αγνή ζήλια για τη συνάδελφο.
  • ότι στο «Το Πρωινό» το ξέσπασμα είναι σταθερό, η αιτία αλλάζει.
  • ότι, πέτυχα – πάλι στο «Το Πρωινό» – να γελούν με την καρδιά τους (κάτι για τον τέως διάδοχο Παύλο έλεγαν) και νόμιζα ότι έβλεπα άλλη εκπομπή.
  • ότι ο άλλος έγραψε κάτι καλό για μένα διευκρινίζοντας ότι το λέει κι ας μην είναι φίλος μου. Φανταστείτε τι δημοσιοσχετίστικη παπάτζα έχουμε «φάει» τόσα χρόνια από φίλους φίλων που μια τέτοια διευκρίνιση αξιώνει και το «μπράβο» μας.
  • ότι οι υπεύθυνοι των καναλιών πάνε κάθε χρόνο στις Κάννες για ν’αγοράσουν πρόγραμμα. Πώς τότε έχουμε καταλήξει να βλέπουμε όλες τις εκπομπές των σχολικών μας χρόνων σε remake (Μεγάλο Παζάρι, Ρουκ Ζουκ, 5×5 – ήταν «Κόντρες», «Κόντρα Πλακέ» και «Άκου τι Είπαν», «Ποιός θέλει να γίνει Εκατομμυριούχος», «Ο Τροχός της Τύχης»); Έλα, παραδεχτείτε ότι πάτε για την ταξιδάρα.
  • ότι όπως έγραψε κι ο Θοδωρής Γεωργακόπουλος: «η είδηση, επομένως, δεν είναι ότι οι ελληνικές αρχές “βρήκαν Ρωσίδα κατάσκοπο”, καθότι η Ρωσίδα κατάσκοπος έχει φύγει από την Ελλάδα από τον Ιανουάριο κιόλας. Άρα οι ελληνικές αρχές δεν την “βρήκαν”, απλά έμαθαν ότι υπήρχε.»
  • ότι ο Υπουργός Άδωνις Γεωργιάδης μας είπε ότι: «Στο συγκεκριμένο δυστύχημα δεν ευθύνεται ο Κώστας Καραμανλής». Κοίτα στο τέλος που θα ζητήσουμε και συγγνώμη για μια Ελλάδα που δημιούργησε τις προϋποθέσεις για να χαθούν 57 άνθρωποι τσάμπα και βερεσέ. Άσε που (επειδή καταλαβαίνω πού το «πάει») ο αρμόδιος δεν έχει ευθύνη μόνο για κάτι που έκανε, μα πολύ περισσότερο για όσα δεν έκανε κατά τη διάρκεια της θητείας του.
  • ότι, περασμένα ξεχασμένα και αούα και κακίες δεν κρατώ πια. Άσε που τον Μάρκο πάντα θα τον θαυμάζω επαγγελματικά ως θεατρικό δημιουργό, σκηνοθέτη, σεναριογράφο, ηθοποιό και παραγωγό. Όμως, οφείλω να παρατηρήσω το εξής: Αυτή την εβδομάδα συνέβη στον Σεφερλή αυτό που χρόνια πριν με είχε κατηγορήσει ότι έκανα. Ότι δηλαδή, είχα «κλείσει» να πάω στον ΑΝΤ1 μεσούσης της σεζόν και όσο ήμουν στον «αέρα» του Mega και της εκπομπής του. Για την ιστορία, όσο ζω θα φωνάζω ότι, φυσικά, δεν είχα κλείσει τίποτα και με κανέναν. Είχα πρόταση απ’τον ΑΝΤ1 την οποία είχα αναφέρει στην Έλενα Κατραβά και στο κανάλι μου (Mega), ως όφειλα – ενημερωτικά περισσότερο. Ήθελα να παραμείνω στο Mega και περίμενα την επόμενη πρότασή τους, όποια κι αν ήταν. Τελικά, ήρθε εκείνο το καλοκαίρι και η πρόταση ήταν αστεία (σχεδόν να βάλω και λεφτά απ’την τσέπη μου για να παραμείνω στο κανάλι) οπότε αναγκάστηκα να φύγω πολύ μετά το τέλος του «Mega με Μία» με τον Μάρκο. Είχαν στεναχωρηθεί πολύ οι γονείς μου τότε με την τόσο άβολη τηλεοπτική στιγμή, όπου ο Μάρκος θεωρούσε ότι «ξεμπρόστιαζε» εμένα και μια συμφωνία με τον ΑΝΤ1 που δεν υπήρχε τότε, ούτε καν ως σκέψη μου. Και τώρα, κοίτα πώς τα φέρνει η ζωή: Ο Μάρκος Σεφερλής ανακοινώνεται με τυμπανοκρουσίες (όπως του αξίζει) απ’τον ΣΚΑΪ μεσούσης της σεζόν και όσο βρίσκεται στον «αέρα» του ΑΝΤ1. Καλά πήγε αυτό…

Κουιζάρα

Και φύγαμε για το Κουίζ της εβδομάδας:

Σε ποιά εκπομπή δε μιλάει κανένας σε κανέναν, παρά μόνο στον «αέρα». Είναι επαγγελματίες οι άνθρωποι…

Επίλογος «Να Μυρίζει Μανούλα»

Αυτά Κυριακάτικα, αδέλφια μου. Βγείτε για μια βόλτα, μη μαλώνετε, να παίζετε ήσυχα και να φορέσετε το μπουφάν σας μην κρυώσετε – έχει «ήλιο με δόντια». Γιατί άμα κρυώσετε θα «τις φάτε» κι από πάνω. Αυτές τις ωραίες ατάκες ήθελα να μοιραστώ μαζί σας νοσταλγικά για το «κλείσιμο». Κουμπώνω και “Celestial” από Ed Sheeran και ραντεβού την Τετάρτη στα #Reminders μας:

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Δημήτρης Ουγγαρέζος
Δημήτρης Ουγγαρέζος
Γεννήθηκα στις 9 Φεβρουαρίου 1980 κατά τη 1 και 25’ το ξημέρωμα στην Αθήνα και κατάγομαι από την Κάλυμνο και το Καστελόριζο με προπάππου σφουγγαρά (όχι Σφουγγαρέζο - απ’το άλλο σόι) και παππού, ψάλτη. Το Mappes Show, αφού πέρασε απ’τον Ρυθμό 94.9, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, ανέλαβε την πρωινή ζώνη του νεοσύστατου My Radio 104.6! Παράλληλα - από το 2008 - δοκιμάζω μάταια (μπορεί και όχι) να τα καταφέρω στην τηλεόραση, ως παρουσιαστής στο Mad, Mega, ΑΝΤ1 και φέτος, ξανά στο Mega που με ανέδειξε. Μου λείψατε και χαίρομαι πολύ που οι διαδικτυακές συζητήσεις και οι αποψούλες μας θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, χωρίς λογοκρισία, στη γεμάτη όρεξη οικογένεια του YouFly.com (μπλέξανε οι άνθρωποι). Καλά μας, ταξίδια στα FlyΝews!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ