32.6 C
Athens
Τετάρτη, 6 Ιουλίου, 2022

Η Eurovision, το Survivor, η γκρίνια του Γρήγορη και η Super Κατερίνα

Πολλά κινητά στη «ζούγκλα» του Σορβάιβο, αδέλφια. Αυτό δεν είναι καλύβα, το κατάστημα Vodafone Αγίου Δομινίκου είναι. Η Eurovision απαγόρευσε στη Ρονέλα της Αλβανίας σέξι κινήσεις ως προκλητικές στο χορευτικό της (άσχετα, αν αυτή τις έκανε τελικά), ενώ έχει επιτρέψει «παπάδες» στη σκηνή της, όλα αυτά τα χρόνια. Τελικά, πρόκειται για μια ευρωπαϊκή γιορτή τηλεοπτικής έκφρασης της μουσικής, της διαφορετικότητας, της κοινωνικής ευαισθησίας, της εθνικότητας, της θρησκείας και της αξίας του κάθενός ξεχωριστά, ή το πολύ σέξι το «κόβουμε». Και εν τέλει, τέρατα με μάσκες επιτρέπονται, αρκεί να μην ακουμπούν τον καβάλο τους γιατί αυτό προκαλεί; Eurovision, κάνε ένα κρύο ντουζ (πουάν).

Και όσο ο ΣΚΑΪ ετοιμάζει αυτήν την «Ταφόπλακα Παρουσιαστών» που ακούει στο όνομα «Love Island» (τυχερούλης αυτός που θα το αναλάβει), ο Θεοφάνους τσακώνεται με τους ONE (Season 2), Πετρετζίκης, Κουτσόπουλος, Ιωαννίδης «στήνουν πιάτο» οικογενειακό και οι αποχωρήσαντες συντελεστές του GNTM, αν μιλήσουν θα ξεσπάσει πυρΚαγιά. Και μέσα σε όλα, αυτή η εικόνα που όταν τη δεις, δε γίνεται να την ξε-δείς:

survivor Κατσαούνης

Σκέψου, ή όπως λεν’ στην Κύπρο «Σκέφτου» να μην τον είχαν διώξει απ’το παιχνίδι και για χειροδικία, δηλαδή. Αυτός θα ΗΤΑΝ το άγαλμα, σήμερα… Σας τα εξηγώ όμορφα; Ό,τι πρέπει για να «κουμπώσουμε» τραγούδι και να ξεκινήσουμε, αδέλφια… Καλοκαιράρα, λοιπόν και τι άλλο; Bob Marley (που τέτοιες μέρες είχε φύγει απ’τη ζωή – 11 Maΐου) και «Three Little Birds»

Ελληνική TV: Η Τελευταία Καταδίωξη

Τι παθαίνουνε τα φιλαράκια μου στη Σόουπιτς κι αντί να απολαμβάνουν όσα κατέκτησαν, νιώθουν κατατρεγμένοι και στο στόχαστρο; Καταλαβαίνω πώς όσο πιο ψηλά φτάνεις, τόσο περισσότερο ξεχωρίζεις, άρα και στοχοποιείσαι, όμως (μια που μιλάμε με παροιμίες) τι απέγινε το γνωμικό: «Τα δέντρα που έχουν καρπούς πετροβολούν, με τα άλλα, κανείς δεν ασχολείται;» Και στην τελική, γιατί επιλέγετε να δείτε το «ποτήρι μισογεμάτο, αντί για μισοάδειο»; Παραλίγο να γράψω: «Πάψτε τη γκρίνια κι απολαύστε το», τότε όμως θα ίσχυε μια άλλη παροιμία: «Βγάλ’τη σκούφια σου και βάρα μας, Ούγγα»…

Συγκέντρωσα τις παραπάνω σκέψεις με αφορμή το κιαλλοπαράπονο που εξέφρασε ο Γρηγόρης Αρναούτογλου σχετικά με την πλάκα (κυρίως στα social και στο διαδίκτυο) για το ότι ο «Εκατομμυριούχος», λόγω οικονομικών συνθηκών δεν είναι εφικτό να δικαιολογήσει τον τίτλο του και δίνει 100.000, αντί 1.000.000. «Εδώ στην Ελλάδα, αντιλαμβάνομαι γιατί, λόγω οικονομικής κατάστασης… Γιατί πάρα πολλοί αμέσως να ρίξουν λάσπη. Γιατί στην Ελλάδα ο Εκατομμυριούχος που κάνω εγώ δεν δίνει ένα εκατομμύριο ευρώ… Μα, αν μπορούσε, μακάρι…» δήλωσε, ο Γρηγόρης για να αγανακτήσει: «Ακούω κάποιους, να μην τους χαρακτηρίσω, που συγκρίνουν με την Αμερική και τη Μεγάλη Βρετανία. Δεν συγκρίνονται αυτά τα πράγματα. Μιλάμε για άλλες αγορές».

Γιατί γκρινιάζεις, μωρέ Έλληνα Γρηγόρη; Γιατί το παίρνεις τόσο σοβαρά; Απ’την τσέπη σου το βάνεις το έπαθλο, μας το έταξες, δεν το έδωσες και δικαιολογείσαι; Ήσυχα μωρέ… Όλοι λένε (ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ) ότι ο Αρναούτογλου είναι γαμάτος στο «Ποιός Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος» και στην πιο ώριμη του, φάση παρουσίασης. Γιατί νιώθει την ανάγκη να μιλήσει για εκείνους που «καλύτερα να μη χαρακτηρίσει» και «αμέσως να ρίξουν λάσπη». Μήπως γιατί δεν υπάρχουν, παρά μόνο ως ανεμόμυλοι που αχρείαστα πολεμά ο Δον Άρνι;

Και δεν το πάω εγώ, μόνο του πάει, αδέλφια μου, ξέρετε πού… Στον δημοφιλή, αγαπητό και επιτυχημένο Μάρκο Σεφερλή. Εκείνον που αγαπούν οι πιτσιρικάδες και γεμίζουν το Δελφινάριο οι γονείς τους. Στον πολυτάλαντο, οικείο και «οικογενειακής κοπής» κωμικό που είχε χρόνια να βιώσει και την απόλυτη τηλεοπτική επιτυχία την οποία του έφερε η εδραίωσή του στην απογευματινή ζώνη του ΑΝΤ1 με το «5×5». Και τι κάνει ο Μάρκος μόλις του επισημάνουν ότι ένα από τα τόσα επιτυχημένα αστεία του σε ένα απ’τα τόσα επιτυχημένα πρότζεκτ του δεν ήταν καθόλου αστείο; Μιλά για: «ανθρώπους που κάθε φορά που ξεκινώ κάτι καινούργιο έχουν τα ίδια κίνητρα, τα ίδια συμφέροντα και έναν και μοναδικό στόχο: Να σταματήσει να υπάρχει ο Σεφερλής.

Γιατί; Γιατί κάνει τον κόσμο να γελάει. Αυτοί οι άνθρωποι δεν θέλουν να βλέπουν τον κόσμο να γελάει και ο Σεφερλής το κάνει χρόνια αυτό και με μεγάλη επιτυχία όπως έχει αποδειχθεί…». Εχθροί κι εκεί, δηλαδή.

Ο Μάρκος νιώθει ότι κάποιοι δε μπορούν να «χωνέψουν» την επιτυχία του και την αγάπη του κόσμου, ειδικά επειδή, ό,τι έχει πετύχει το κατάφερε μόνος του, χωρίς δεκανίκια. Γι’αυτό και τα «σαλόνια» του θεάτρου τον σνομπάρουν – επειδή τους «χαλάει τη σούπα». Ο Γρηγόρης, απ’την άλλη, απαιτεί τον σεβασμό που επιβάλουν τα 30 χρόνια πορείας του στον χώρο και οι τόσες επιτυχίες του. Την απαιτεί από εκείνους που τολμούν να κάνουν πλάκα, ή κριτική, χωρίς να έχουν καταφέρει, ούτε τα μισά απ’όσα εκείνος.

Προσγείωcιc: Κανείς δε θέλει το κακό κανενός. Η χώρα είναι μικρή και η Σόουπίτς της, αστεία κούτσικη. Δε μαζεύονται ξένα και εγχώρια συμφέροντα σε στοές να καταστρώσουν σχέδια εξόντωσης του Σεφερλή για να εξαφανίσουν το γέλιο από κάθε πρόσωπο στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει (Α.Σ.Ε.Π.) Ανώτατο Συμβούλιο Εξόντωσης Παρουσιαστών που συνομωτεί εωσότου ξεφτιλίσει την πορεία του Γρηγόρη. Το κακό δε θα θριαμβεύσει, το άδικο δε θα επισκιάσει τα πάντα, το κυνήγι θα αποβεί άκαρπο και στο τέλος θα φάμε από ντιλίβερυ. Ψυχραιμία, αδέλφια… Σας εκτιμούμε όλοι και θαυμάζουμε τη δουλειά σας. Ο κόσμος σας αγαπάει. Χαλαρώστε και απολαύστε το. Φωτογραφηθείτε με τους ανεμόμυλους παρά να ξιφουλκείτε εναντίον τους.

Ο Αντρέας, η Κατερίνα κ’ Μια Παρουσίαση, Κεντρική…

Κι εκεί που γρατζούναγα το τηλεκοντρόλ μου, αδέλφια, έπεσα πάνω σ’αυτό:

Άβολο, αλλά αυθεντικό. Άχαρο, αλλά αναμενόμενο (και άργησε, μη σας πω). Αμφιλεγόμενο, αλλά ειλικρινές. Όσο κι αν δεν πας τον έναν, ή τον άλλον απ’τους εμπλεκομένους, η Κατερίνα, ο Ανδρέας, ακόμη και η Χρύσλα έχουν τα δίκια και τα άδικά τους. Τώρα, θα μου πείτε: «Τι θες και μπλέκεις, πάλι;» Πληρώνομαι με το κομμάτι, θα σας απαντήσω, λίγο πριν «κόψω» το τιμολόγιο του Μαΐου.

Ορίζοντας κάποιες σταθερές, λοιπόν, μπορούμε να συζητήσουμε για το τηλεοπτικό περιστατικό στη «Σούπερ Κατερίνα» της περασμένης Τετάρτης. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος αποτελεί κεφάλαιο για την ελληνική τηλεόραση. Έχει υπάρξει ο ικανότερος, πληρέστερος και πιο επιτυχημένος Έλληνας παρουσιαστής, μας αρέσει δε μας αρέσει. Μαζί με την Ελένη, τη Ρούλα και τον Γρηγόρη αποτελούν τους Πατριάρχες της ιδιωτικής τηλεόρασης και τους τελευταίους που μπήκαν και παρέμειναν στις ζωές μας με τα μικρά τους, ονόματα…

Ο Αντρέας, λοιπόν, δεν είναι απλά ένας παρουσιαστής που μεσουράνησε παλιά και πλέον συνδράμει στην εκπομπή της Κατερίνας. Ο Μικρούτσικος αποτελεί τοτέμ στην ιστορία της TV και εκπροσωπεί ολόκληρη Σχολή τηλεόρασης. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως είναι σα να φέρνεις τον Αλ Πατσίνο να παίξει στους «Συμπέθερους απ’τα Τίραννα» και μάλιστα, δεύτερο ρόλο. Οι μουσικές γνώσεις του και η συμμετοχή του στη Eurovision το 1991 απλά επιβεβαιώνουν πως, ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα, ο Αντρέας μπορεί να μιλά μέχρι να «βγει» το «Καλύτερα δε Γίνεται» για να πάρει τη σκυτάλη.

Αφού ειπώθηκαν αυτά, καταθέτω κάποιες σκόρπιες σκέψεις μου περιμένοντας τη γνωμούλα σας, αδέλφια μου:

  • Η Κατερίνα είναι, πράγματι, η κεντρική παρουσιάστρια της εκπομπής «Σούπερ Κατερίνα».
  • Η Κατερίνα δε χρειαζόταν να μας πει τόσες φορές ότι είναι η κεντρική παρουσιάστρια της εκπομπής «Σούπερ Κατερίνα». Μου θύμισε τον Κώστα Ευριπιώτη στους «Απαράδεκτους» που ωρυόταν «Είμαι γιατρόόός».
  • Η Κατερίνα από την αρχή προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα αναγνωρίζοντας την αυθεντία (στο θέμα, τουλάχιστον) και την εμπειρία του Αντρέα και δίνοντάς του τον λόγο, μετά τη διακοπή της Χρύσλας. Η Κατερίνα επέμενε να ολοκληρώσει ο Αντρέας. Ο Αντρέας δε σήκωνε κουβέντα.
  • Όταν ο Μικρούτσικος άφησε την αιχμή πως όσο η Κατερίνα δεν πατάει πόδι, όταν τον διακόπτουν δεν επιβεβαιώνει τον ρόλο της κεντρικής παρουσιάστριας, η Καινούργιου πρέπει να «θόλωσε».
  • Ο Αντρέας είχε δίκιο απόλυτο, αλλά δεν έδινε τόπο στην οργή, παρά τη στήριξη της Κατερίνας και του Πουλόπουλου, αλλά και τη συνετή σιωπή της Χρύσλας.
  • Η Χρύσλα δεν έπρεπε να διακόψει τον Αντρέα, αλλά έτσι γίνεται στα πάνελ. Διακόπτουμε και διακοπτόμεθα…
  • Ο Αντρέας είναι μέλος του πάνελ της Καινούργιου (μπορεί πρώτος τη τάξη, αλλά, still πάνελ).
  • Σ’αυτή την εκπομπή έχουν τόσα νεύρα τους τελευταίους μήνες που θα έπρεπε να λέγεται «Τσίτα Κατερίνα» αντί για «Super Κατερίνα»
  • Ο Πουλόπουλος ο κακομοίρης την πλήρωσε πάλι.

Είναι αναμενόμενο πως όταν έχεις έναν απ’τους μεγαλύτερους εν ζωή επαγγελματίες των Media υφιστάμενο τηλεοπτικά σε λιγότερο έμπειρους παρουσιαστές, κάποια στιγμή θα «κλωτσήσει», η μηχανή. Ο Αντρέας, από την άλλη δεν είναι μαθημένος στη φάση «πάνελ» και στη μετέπειτα εκείνου μορφή τους – δεν τα πρόλαβε. Πού να είχε δίπλα του καμιά Σάσα στα «δυνατά της», να βλέπατε τι θα γινόταν…

Σε κάθε περίπτωση, λίγο ο Ανάδρομος Ερμής, λίγο το τέλος της σεζόν, κάτι τα λόγια του παπά, ίσως και του Μάλλη στ’ακουστικά τους συμβαίνουν αυτά, αδέλφια μου. Σκοπός είναι να μη μένουν κακίες και να συνεχίζουμε να κάνουμε τη δουλειά για να περνάτε καλά εσείς και όχι για να επαναλαμβάνουμε στους εαυτούς μας ότι είμαστε κεντρικοί παρουσιαστές, παλαίμαχοι, πάνελ, ή ειδικοί συνεργάτες μέχρι να το πιστέψουμε.

Εμπρός TV: Προς Τα Πίσω…

«Ξύπνα Αντρέα για να δεις το καλύτερο σερβίς» θα αναφωνούσα, αν ήμουν κι εγώ Ρώμη στο πλάι του Τσιτσιπά, αδέλφια.

τηλεόραση πασοκ

Στα Social αναβιώνουν οι μέρες Πα.Σο.Κ. και φαίνεται ακόμη και στο πλαίσιο πλάκας να είναι η μόνη επαφή των νέων ανθρώπων με την πολιτική. Είναι νοσταλγία μιας εποχής που δεν έζησαν; Αναπόληση στιγμών που έζησαν; Είναι η αφθονία σε επίπεδα παραλογισμού που επέτρεψε «να βάλεις ένα φράγκο στην πάντα», ή «να φτιάξεις ένα σπιτάκι για τα παιδιά σου», αλλά πλήρωσαν οι επόμενες γενιές; Είναι παρελθοντολαγνεία, ή απλά χαβαλές; Όπου και να οφείλεται αυτός ο «καλπασμός» του «Παλιού Ορθόδοξου Πα.Σο.Κ.» στα Social Media, σίγουρα φανερώνει μια δυσφορία για το τώρα και μια δικαίωση του χθες. Κάπου εδώ, να αναφέρω και τη δημοσκοπική αναγέννηση του σύγχρονου Πα.Σο.Κ.-Κινήματος Αλλαγής. Τυχαίο; Δε νομίζω…

Για την τηλεόραση δε χρειάζεται να γράψω πολλά: «Ποιός Θέλει να Γίνει Εκατομμυριούχος», «Ρουκ-Ζουκ», «Ο Τροχός της Τύχης», «Σορβάιβο», «Φάρμα», «GNTM», «J2Us», «Το Καφέ της Χαράς» «Big Brother» «Ράδιο Αρβύλα» (ακόμη και το «Bravo Ρούλα» αναβίωσε πριν από 6 χρόνια) και γενικά, ό,τι αγαπήσαμε επί Πα.Σο.Κ. Για να μη μιλήσω για τους ίδιους παρουσιαστές, όλα αυτά τα χρόνια…

Είναι γεγονός, αδέλφια, ότι οι νέοι (18-25) δε βλέπετε τηλεόραση. Για να μην πω ότι τηλεόραση βλέπουν οι 60+ και πέσετε να με φάτε. Λίγο οι σειρές, λίγο η συνδρομητική τηλεόραση, οι πλατφόρμες και το YouTube, «πάει, πέταξε» η νέα γενιά. Καταλάβατε γιατί οι τηλεοπτικοί σταθμοί κυνηγούν με το τουφέκι τα νεανικά κοινά 15-54; Εκτός απ’τον ΣΚΑΪ που στην ενημέρωση τον συμφέρει να βλέπει το σύνολο του κοινού και στην ψυχαγωγία τους νέους, όλοι οι άλλοι κοιτούν τους κάτω των 60 τηλεθεατές όπως ο Μαρτίκας τη Βρισηίδα.

Σε μια τηλεόραση, λοιπόν, που εξυπηρετεί τις ηλικίες άνω των 50 προσφέρεις αυτό που αγάπησαν… Γι’αυτό και οι αναβιώσεις, οι οικείοι/ίδιοι παρουσιαστές, δώσε ριμέηκ, πάμε σίκουελ και εγέννετο Τηλε-Πα.Σο.Κ. Το παρελθόν, αδέλφια, εμπνέει την ασφάλεια του γνώριμου, τη νοσταλγία μιας άλλης ηλικίας – πιο ανέμελης και μας βοηθά να κρυβόμαστε απ’τη σύγχρονη πραγματικότητα. Όμως, αυτή παραμένει εκεί και αν δεν εξελιχθεί θα βρεθεί στο διάβα των παιδιών μας. Βολικός ο στρουθοκαμηλισμός, όσο όμως και ουτοπικός, αδέλφια…

Το να εξελιχθείς θέλει αντίληψη, αυτογνωσία και έχει κόστος, προσωπικό και οικονομικό. Το να ζεις με το παρελθόν, όμως, πέρα από θλιβερό παραμένει μη λειτουργικό, όση από τη διαφημιστική πίτα κι αν «καβαντζώνει». Γιατί η πίτα αυτή σώνεται για την τηλεόραση (συρρικνώνεται μέχρι να γίνει ταρτάκι) και θα στραφεί αλλού. Άσε που το Μέσο καταναλώνοντας τον παλιό του εαυτό, «λιγοστεύει» εωσότου εκλείψει τελείως – κανιβαλισμός, λέγεται.

Καλή τη εποχή της τηλεοπτικής Πα.Σο.Κ.άρας, αλλά πέρασε, συνάδελφοι της Σόουπιτς και κύριοι καναλάρχες. Ή αλλάζουμε, ή καταντάμε την τηλεόραση πιο γραφικό μέσο κι απ’το τραμ…

Κουιζάρα

Και φύγαμε για την κουιζάρα μας, αδέλφια:

Ποιός άνθρωπος της τηλεόρασης-γύπας όταν πίνει λίγο παραπάνω την πέφτει ως και στα πόμολα του καναλιού; Ευτυχώς, όλοι ξέρουν πως την επόμενη μέρα θα του έχει περάσει και δε δίνουν σημασία.

Ο καιρός ζέστανε. Το καλοκαίρι έκανε τη χάρη σ’εμάς τους χοντρομπούτηδες ν’αργήσει (όσο μπορούσε κι αυτό) αλλά, αναπόφευκτα ήρθε. Βάρος δεν έχουμε όρεξη να χάσουμε, τα κουνούπια σε Γαλατικό γλέντι μας τσιμπάνε σαν αγριογούρουνα και δεν τα αδικώ (κι εγώ αν κρεμόταν από κάπου ένας σάκος με ντολμαδάκια Κασιώτικα, διαρκώς θα τσίμπαγα από ένα). Αλλά, δε μασάμε αδέλφια. Όπως είπε και η αγαπημένη κα Αιμιλία Υψηλάντη:

Αιμιλία Υψηλάντη

«Κουμπώνουμε», λοιπόν, «Madame» όπως παίζει στο Mappes Show του My Radio 104.6 και χανόμαστε στο ηλιοβασίλεμα σαν καλοζωισμένοι Λούκυ Λουκ. Να χαμογελάτε για να κάνετε τους άλλους να ανησυχούν και να τα πούμε την Τετάρτη στο #Reminder, αδέλφια μου.

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com

Δημήτρης Ουγγαρέζος
Γεννήθηκα στις 9 Φεβρουαρίου 1980 κατά τη 1 και 25’ το ξημέρωμα στην Αθήνα και κατάγομαι από την Κάλυμνο και το Καστελόριζο με προπάππου σφουγγαρά (όχι Σφουγγαρέζο - απ’το άλλο σόι) και παππού, ψάλτη. Το Mappes Show, αφού πέρασε απ’τον Ρυθμό 94.9, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, ανέλαβε την πρωινή ζώνη του νεοσύστατου My Radio 104.6! Παράλληλα - από το 2008 - δοκιμάζω μάταια (μπορεί και όχι) να τα καταφέρω στην τηλεόραση, ως παρουσιαστής στο Mad, Mega, ΑΝΤ1 και φέτος, ξανά στο Mega που με ανέδειξε. Μου λείψατε και χαίρομαι πολύ που οι διαδικτυακές συζητήσεις και οι αποψούλες μας θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, χωρίς λογοκρισία, στη γεμάτη όρεξη οικογένεια του YouFly.com (μπλέξανε οι άνθρωποι). Καλά μας, ταξίδια στα FlyΝews!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
52,595ΥποστηρικτέςΚάντε Like
10,130ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,813ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ