13.9 C
Athens
Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024

Η Eurovision, ο Λιάγκας, η Εύα Αντωνοπούλου και το Breakfast at Star

Άλλη Μια Euro-Αποψούλα;

Τ’ακούσατε όλα απ’όλους για τη Eurovision, αδέλφια – κι από λίγους παραπάνω, μη σας πω. Ε, να μη γράψω κι εγώ την αποψούλα μου; «Χεστήκαμε», θα μου πείτε πειραχτικά (μπορεί και όχι). Μα τι σύμπτωση: Αυτή ακριβώς είναι και η αποψούλα μου – ότι «χεστήκαμε»…

Είτε όμως εκτιμάς, είτε ξενερώνεις με Eurovision… Αν μιλάς ως τηλεθεατής, ή ως παλιός/φετινός συμμετέχων στο διαγωνισμό… Αν πας για τη νίκη, την εμπειρία, το πάρτυ, για να τη «φέρεις» στην Ελλάδα του χρόνου, ή για να τους τιμήσεις και να σε τιμήσουν… Ακόμη κι αν βλέπεις τον τηλεοπτικό αυτό θεσμό ως ένα ετήσιο αναγκαίο κακό στο οποίο λαμβάνουμε μέρος, απλά για να μην είναι μαζεμένοι όλοι οι άλλοι και λείπει ο «ψωριάρης», θα πρέπει να γνωρίζεις περί τίνος πρόκειται – τους κανόνες που παίζεται το παιχνίδι, βρε αδελφέ. Αν δεν τους γνωρίζεις, σώπασε.

Δε θέλουμε να μας πεις τηλεοπτική άποψη, μουσική, γεωπολιτική γνωμούλα, ή να βρεις ευκαιρία να θίξεις τα κακώς κείμενα στην ΕΡΤ, ή στην εξωτερική πολιτική της χώρας (έλεος). Γενικά, χωρίς να απαγορεύεται το δικαίωμα της γνώμης σ’οποιονδήποτε, η Eurovision καλύτερα να μην αποτελεί άλλη μια ευκαιρία να «κουνήσουμε το δάχτυλο» – τόσες άλλες έχουμε.

Άσε που, στο συγκεκριμένο ζήτημα δεν έχει και το ίδιο βάρος η άποψη του γνώστη μ’εκείνη του ανίδεου – πώς να το κάνουμε; Σε μια τηλεόραση που «Γλυκά Νερά», «Τέμπη» και καπάκι, Σορβάιβο και τηλε-τσακωμοί «πλέκονται γλυκά» στην ίδια εκπομπή, αποψούλα για Eurovision δε θα έχουμε; Μωρέ όχι, αλλά εδώ, αν δε γνωρίζεις περί τίνος πρόκειται κινδυνεύει να φανεί πόσο άσχετος είσαι – ειδικά, αν φωνάζεις κι από πάνω (όπως συνήθισες στα άλλα θέματα).

Θ’ακούσω λοιπόν την άποψη του Ανδρέα Μικρούτσικου, της Μαρίας Μπακοδήμου – που έχει παρουσιάσει και το θεσμό… Θα δώσω σημασία στο τι έχει να πει ο Φώτης Σεργουλόπουλος, ή ο Γιώργος Καπουτζίδης… Θ’αναζητήσω τους εκπρόσωπους της ΕΡΤ, των Eurofans και καλλιτέχνες, ή συντελεστές που έχουν συμμετάσχει στο παρελθόν. Επίσης, από «τηλεοπτικούς» θέλω τη γνώμη του Γιάννη Πουλόπουλου που έχει «λιώσει σόλα» στην EBU, της Ναταλίας που είναι η «Κυρία Eurovision» άντε και του Λάμπρου Κωνσταντάρα που όλο και κάπως «κωλοτρίβεται» στο θεσμό κατανοώντας τον, ειδικά τα τελευταία χρόνια.

Θ’ακούσω, αλλά δε θα κρατήσω και σημειώσεις απ’τις αποψούλες των «συμμετεχόντων στο J2Us», του Νίκου Γκάνου, ή ακόμη και του φίλου μου, του Γιώργη του Λιάγκα που προέταξε ως περγαμηνή το ότι κάλυπταν στο Λαιφστάηλ Δελτίο Ειδήσεων του Star που παρουσίαζε, το θεσμό με μεγάλη επιτυχία. Ε καλά, και το καλοκαίρι της σύλληψης Σάββα Ξηρού και 17 Νοέμβρη ο Γιώργος ήταν στο «τιμόνι» του Δελτίου του Star με εξαιρετική επιτυχία. Τον κάνει αυτό ειδικό σε θέματα τρομοκρατίας;

Euro-Αλήθειες

Για να μη σας ζαλίζω κι εγώ να σας πω τι συμπέρανα έως τώρα για τη φετινή Eurovision και τη συζήτηση γύρω από αυτήν; Και θα μιλήσω ως παρατηρητής του δημόσιου λόγου στα Μ.Μ.Ε., καθόλου ως Γιουροβιζιονολόγος. Η σχέση μου άλλωστε, με το θεσμό περιορίζεται στα όρια του τηλεθεατή με αποκορύφωμα το «ξέσπασμα» του 2017, οπότε μου έγινε πρόταση να συμμετέχω ως ραδιοφωνικός παραγωγός στην Ελληνική Επιτροπή – όμοια μ’αυτήν που τρώει το «κράξιμο» τώρα… Συνοψίζοντας λοιπόν:

  • Δεν πιστεύω ότι κάποιο απ’τα φετινά κομμάτια θα μείνει στην ιστορία της Eurovision.
  • Δε νομίζω επίσης, κάποιο ν’ακουστεί καν το καλοκαίρι που έρχεται – πολλώ δε μάλλον, να το ζητήσετε παραγγελιά απ’τον ντιτζέη του μπιτσόμπαρου που θα «λιώνετε».
  • Άστοχες, άκομψες και άγαρμπες οι δηλώσεις του Βίκτωρα Βερνίκου στο αεροδρόμιο μετά την ήττα. Δεκαεξάχρονος, δεκαεξάχρονος αλλά μη μας δείρει κιόλας που αποκλείστηκε.
  • Άκυρη, έως κι επικίνδυνη η ανάρτηση του πρώην Υπουργού Εξωτερικών, Νίκου Κοτζιά περί σκόπιμης χαμηλής βαθμολογίας της Ελληνικής Επιτροπής στο τραγούδι της Κύπρου προκειμένου «…να αποξενωθεί η ελληνική κοινωνία από την Μεγαλόνησο και το Κυπριακό…» Έλα Χριστέ…
  • Επίσης, υπερβολικό το «Ντρέπομαι να σε δω στα μάτια» της αγαπημένης μου, Ναταλίας Γερμανού στη σύνδεση με τον παρουσιαστή του ΡΙΚ: Για βαθμολογία στη Eurovision μιλάμε δεν κάψαμε και κάποιο παιδικό δωμάτιο, κατά λάθος.
  • Πράγματι, το να «βγαίνει» πρώτο το τραγούδι που ξεχώρισαν οι Επιτροπές στον τελικό της Eurovision και δεύτερο αυτό που ψήφισε το κοινό εμπεριέχει ενός είδους «σφάλμα» που πρέπει να εξεταστεί.
  • Όπως και σε αντίστοιχες περιπτώσεις εκπροσώπων της Ελλάδας στη Eurovision, το να μη μιλάει ο Andrew Lambrou γρι ελληνικά στις δημόσιες δηλώσεις του, κάπως με γκριντζάρει.
  • Η Τζένη Μελιτά και η Μαρία Κοζάκου τα πήγαν περίφημα και ως διάδοχη κατάσταση του ανυπέρβλητου διδύμου Καπουτζίδης-Κοζάκου αλλά και ξεχωριστά, ως ντουέτο σχολιασμού.
  • Γνωρίζω (και συνεργάζομαι με) τον πρόεδρο της Ελληνικής Επιτροπής, Νίκο Νικολακόπουλο. Πέραν των περγαμηνών και της μακράς εμπειρίας του στα ραδιόφωνα, το «στήσιμό» τους απ’την αρχή και τα τραγούδια που παίζουν σ’αυτά, υπογράφω πως ο Νίκος λέει την απόλυτη αλήθεια. Δεν υπήρξε κανενός είδους οδηγία, συνεργασία, χειραγώγηση, υπαγόρευση, ή συνωμοσία στη «φάση». Ο Νικολακόπουλος είναι ακέραιος στα όρια που αυτό μπορεί να εκκληφθεί μέχρι και ως αδυναμία. Θα μου πείτε: «Τι άλλο θα έγραφες; Διευθυντής σου είναι.». Με ξέρετε αδέλφια: Δε θα έγραφα τίποτα – θα το έκανα «γαργάρα». Σε καμία περίπτωση όμως, δε θα έγραφα ψέματα.

Πολλή φασαρία λοιπόν αδέλφια, απ’τους γνωστούς «σαματατζήδες». Μ’αυτά και με τ’άλλα όμως, πάει κι ο φετινός 67ος Διαγωνισμός Eurovision. Προχωράμε παρακάτω να δούμε, για τί άλλο θα πλακωθούμε. Φύγαμε για κομματάρα “I Can’t Stop” από De Javu και ξεκινάμε με #Reminders…

#Reminders

Να θυμάμαι…

  • ότι ο Φώτης Σεργουλόπουλος έχει πει τις μεγαλύτερες αλήθειες για τα θέματα που συζητήθηκαν και αφορούν τις διαδικασίες στη Eurovision. Και γνωρίζει και έχει ζήσει αυτά στα οποία αναφέρεται. Όποιος τον ακούσει θα πάρει τις σωστές απαντήσεις για το τι ισχύει…
  • ότι μεταξύ άλλων ο Φώτης είπε: «Για πρώτη φορά η επιτροπή δεν είχε επιρροή από εξωτερικούς παράγοντες».
  • ότι, αν ισχύει το ρεπορτάζ ότι η Εύα Αντωνοπούλου φεύγει απ’τον ΣΚΑΪ μετά από 14 χρόνια για το OPEN (που ισχύει σίγουρα, αφού είναι αποκλειστικό της Τίνας Μεσσαροπούλου) μιλάμε για πραγματική μασίφ μεταγραφάρα με όλη τη σημασία της λέξης. Η Εύα εκτός από «παλιά» στο κανάλι του Φαλήρου είναι και απ’τις πιο επιτυχημένες διατηρώντας χρόνια την πρωτιά στο μεσημβρινό δελτίο του σταθμού.
  • ότι κι αυτή πάει τώρα στο OPEN, όταν οι υπόλοιποι αναρωτιούνται τι θ’απογίνουν; #ελαπαναγίαμ.
  • ότι δε μπορώ να καταλάβω, ρε γαμώτο: Τι τους κάνουν (ή τι δεν τους κάνουν) εκεί στον ΣΚΑΪ και αποχωρούν οι παλιοί και καλοί…
  • ότι το παραπάνω ερώτημα απαντιέται αυτόματα, μόλις δεις τους αντικαταστάτες τους…
  • ότι δουλεύεις σ’ένα μιντιακό Όμιλο-ομάδα, μπροστά απ’τις κάμερες. Και το site του Ομίλου είναι το πρώτο που ξε-μπροστιάζει τη σχέση σου, την οποία προσπαθείς να κρύψεις απ’τη δημοσιότητα. Οικογένεια λέμε, όχι μαλακίες.
  • ότι απ’την άλλη, μπορεί να μην προσπαθείς να προστατέψεις τίποτα. Αντίθετα, να «χρησιμοποιείς» τη δημοσιοποίηση της «φανταχτερής» σχέσης σου τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή για να εξασφαλίσεις μια πρόταση παραπάνω για του χρόνου. Οπότε τσάμπα «τα έχωσα» στον Όμιλο στο προηγούμενο #Reminder.
  • ότι όποιος (εφόσον) έκανε το παραπάνω αποτελεί «έγκλημα» για το χώρο μας και σαφή λόγο να ντρεπόμαστε (κι εμείς κι εσείς) που δουλεύουμε σ’αυτόν.
  • ότι η στιγμή που ο Γιώργης ο Λιάγκας ενημερώνει την ώρα της συζήτησης για τη Eurovision τον Πασχάλη για το θάνατο του Γιάννη Βογιατζή είναι η πιο «Λιάγκας» φάση της τηλεοπτικής εβδομάδας.
  • ότι το Breakfast@Star έχει καταντήσει εμμονικό με τη Μαρία Κορινθίου χάνοντας το όποιο δίκιο είχαν στην αρχή.
  • ότι παρουσιαστές/τριες φωνάζουν ότι οι ομάδες τους μένουν ως έχουν την ερχόμενη σεζόν και το βράδυ κάνουν τηλέφωνα για ν’αντικαταστήσουν τους συνεργάτες τους. Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, είμαστε…

Τεταρτάρα, αδέλφια… «Βαστάτε» και μη μαλώνετε. Τι έχουμε να χωρίσουμε μωρέ; Μαζί μας θα τα πάρουμε; Δώστε τόπο στην οργή κι ακούστε Ιουλία «Μιλώ Για Σένα»… Τα λέμε την Κυριακή στα #FlyNews.

Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com.

Δημήτρης Ουγγαρέζος
Δημήτρης Ουγγαρέζος
Γεννήθηκα στις 9 Φεβρουαρίου 1980 κατά τη 1 και 25’ το ξημέρωμα στην Αθήνα και κατάγομαι από την Κάλυμνο και το Καστελόριζο με προπάππου σφουγγαρά (όχι Σφουγγαρέζο - απ’το άλλο σόι) και παππού, ψάλτη. Το Mappes Show, αφού πέρασε απ’τον Ρυθμό 94.9, όπου κατάφερε να βρεθεί στην πρώτη θέση των προτιμήσεων, ανέλαβε την πρωινή ζώνη του νεοσύστατου My Radio 104.6! Παράλληλα - από το 2008 - δοκιμάζω μάταια (μπορεί και όχι) να τα καταφέρω στην τηλεόραση, ως παρουσιαστής στο Mad, Mega, ΑΝΤ1 και φέτος, ξανά στο Mega που με ανέδειξε. Μου λείψατε και χαίρομαι πολύ που οι διαδικτυακές συζητήσεις και οι αποψούλες μας θα βρίσκουν πρόσφορο έδαφος, χωρίς λογοκρισία, στη γεμάτη όρεξη οικογένεια του YouFly.com (μπλέξανε οι άνθρωποι). Καλά μας, ταξίδια στα FlyΝews!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακολουθηστε μας
65,000ΥποστηρικτέςΚάντε Like
13,090ΑκόλουθοιΑκολουθήστε
11,546ΑκόλουθοιΑκολουθήστε

ΔΗΜΟΦΙΛΗ