Παγκόσμια ανησυχία επικρατεί για το μέλλον του κινηματογράφου από την Ελλάδα ως την Αμερική…
Τόσο η Καθημερινή όσο και η New York Times αναρωτιούνται για το μέλλον του σινεμά.
Με την NewYorkTimes να θεωρεί τον Κορωνοιό ισχυρή απειλή για το σινεμά και να θέλει το κοινό να στρέφεται στο streaming και με την Καθημερινή να βλέπει δυο σενάρια για τον χώρο του κινηματογράφου: “ή θα καταρρεύσει η αλυσίδα παραγωγής, από τη δημιουργία των ταινιών μέχρι την προβολή τους ή θα επικρατήσει μια πιο αισιόδοξη εκδοχή, που θα περιλαμβάνει καινούργια, ίσως και διαφορετική, ανάπτυξη’’.
Η Καθημερινή μέσα από ένα αναλυτικό ρεπορτάζ των ταινιών που ήταν τώρα σε εξέλιξη παραθέτει τα προβλήματα που έφερε ο Κορωνοιός στο κινηματογράφο και αντίστοιχα η New York Times εξετάζει και αναλύει το παρόν αλλά και το μέλλον των κινηματογραφικών αιθουσών.
Μια άλλη σημαντική εξέλιξη είναι ότι λόγω κλειστών κινηματογράφων, ακόμη και το Academy Awards απέρριψε την απαίτηση οι ταινίες να έχουν κινηματογραφική κυκλοφορία απαραιτήτως για να μπορούν να είναι επιλέξιμες για Όσκαρ όπως ίσχυε μέχρι και φέτος.
Αυτό μπορεί να ακούγεται ιδανικό στους σπιτόγατους, αλλά θα είναι ένα μεγάλο χτύπημα για το μέλλον των κινηματογράφων.
Αξίζει να επισημανθεί ωστόσο ότι οι δυσκολίες στον κινηματογράφο στη χώρα μας υπήρχαν όμως και προ Κορονοϊού.
Σύμφωνα με έγκυρες πηγές μεγάλη αλυσίδα κινηματογράφων που εκτός από τους ιδιόκτητους κινηματογράφους που είχαν στην κατοχή τους υπενοικίαζαν και κεντρικούς γνωστούς παραδοσιακούς κινηματογράφους στο κέντρο της Αθήνας, είχανε αγγίξει χρέη με μισθώματα να ξεπερνάνε τους 12 μήνες.
Θα μπορέσει ο Κορονοϊός να είναι το τελικό χτύπημα για τον κινηματογράφο σε μια σειρά χτυπημάτων που δέχεται εδώ και χρόνια; Είναι κάτι που θα το δείξει η ιστορία.
Αντιμέτωπος πάντως με προηγούμενες απειλές ο κινηματογράφος ως τώρα έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα ανθεκτικός. Ευχόμαστε να συμβεί το ίδιο και τώρα…
Youfly.com Team