Η ταινία «Έλβις» έκανε πρεμιέρα στο 75ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου στις Κάννες, όπου βρέθηκε κι ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος. Ο κριτικός κινηματογράφου είδε την ταινία και μετέφερε τις εντυπώσεις του στην «Ελένη», λίγες ώρες μετά την προβολή της ταινίας.
Πρώτα απ’ όλα, ο δημοσιογράφος τόνισε ότι του άρεσε η αρχή και το τέλος της ταινίας, ενώ η μέση τον κούρασε αρκετά. «Πιάνει τον Έλβις όπως μόνο ο Baz Luhrmann μπορεί να τον συλλάβει, μ’ ένα τρομερό ηχητικό ρεμίξ των επιτυχιών και της πορείας του βασιλιάς», σχολιάζει ο κριτικός κινηματογράφου.
«Καταφέρνει να εισάγει έναν Austin Butler που δεν του πολυμοιάζει, αλλά μετά το συνηθίζεις. Είναι πάρα πολύ καλός στην κίνηση, δεν έχει την απειλή που έχει ο Έλβις Πρίσλει, αλλά έχει όλα τα υπόλοιπα», συμπληρώνει.
Εκείνο που ενθουσίασε τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο στην ταινία «Έλβις» είναι το τέλος από το ’68 μέχρι και το ’75, που ο Έλβις είναι “εγκλωβισμένος” στο Λας Βέγκας. «Η τελευταία τελευταία σκηνή που δείχνει τον πραγματικό Έλβις Πρίσλει με την τελευταία του παράσταση στο Λας Βέγκας ήταν συγκινητική και ανατριχιαστική».
Δεν παρέλειψε να σχολιάσει ότι ο Baz Lurhmann έχει το προσόν να ενώνει τη μουσική με την προσωπικότητα, εμπλέκοντας διάφορες καινούργιες διασκευές. Με αυτόν τον τρόπο, καταφέρνει να προσελκύσει ένα νεαρότερο κοινό στις αίθουσες.
Η ταινία «Έλβις» έρχεται στους ελληνικούς κινηματογράφους στα τέλη Ιουνίου. Μείνετε συντονισμένοι για περισσότερα!
Δείτε επίσης:
- Έλβις: Ο βασιλιάς της ροκ ξαναγεννιέται στο νέο τρέιλερ της ταινίας
- Κάννες: Βραβεύτηκε η ταινία «Στον θρόνο του Ξέρξη» με τον Γιώργο Μαζωνάκη
Εάν επιθυμείτε να σχολιάσετε το παραπάνω άρθρο ή οτιδήποτε άλλο στο Youfly, επισκεφτείτε τη σελίδα μας στο Facebook. Ή στείλτε μας μήνυμα στο Twitter. Για φωτογραφικό υλικό και ιστορίες, μεταβείτε στο Instagram μας.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του παρόντος άρθρου, χωρίς αναφορά, με ενεργό σύνδεσμο (link) Youfly.com